W tym celu firma wprowadziła zmiany zarówno w strukturze organizacyjnej, jak i personalne.
Zmiany personalne
Nowym działem Współpracy z Dostawcami i Jakości kierujeWojciech Jackowiec, który przeszedł do ALD z BMW Polska, gdzie odpowiedzialny był rozwój sieci sprzedaży. Nową osobą w firmie jest także Paweł Partycki, który objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu.
Natomiast w ramach struktury firmy awansowali Artur Koński oraz Maciej Arwaj. Pierwszy objął stanowisko Menedżera Operacyjnego i będzie się zajmował m.in. wdrożeniem i nadzorem nad funkcjonowaniem rozwiązań w zakresie logistyki, obsługi serwisowej, ubezpieczeń i likwidacji szkód komunikacyjnych oraz administrowania przebiegiem kontraktów.
Drugi awansował na stanowisko Menedżera ds. wynajmu krótkoterminowego i sprzedaży samochodów używanych. Będzie odpowiedzialny za zarządzanie oraz realizację planów sprzedażowych w centrum sprzedaży samochodów używanych poleasingowych w Ożarowie Mazowieckim.
Strategia biznesowa
Zmiany w ALD są elementem strategii biznesowej, która ma na celu podnoszenie jakości usług i wzbogacanie oferty firmy.
Marek Małachowski, Dyrektor Zarządzający w ALD podkreśla przy okazji, że prace nad uatrakcyjnianiem oferty firmy oraz usprawnieniami w kontaktach z klientami trwają już od kilkunastu miesięcy. Zmiany w strukturze firmy oraz wzmocnienie zespołu pracowników mają ten proces wspomóc.
Jak widać, ALD Automotive poważnie traktuje swoją obecność na polskim rynku, czego potwierdzeniem może być niedawne mianowanie Marka Małachowskiego na członka zarządu Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów.
Warto także dodać, że w pierwszym kwartale 2013 roku firma zwiększyła liczebność floty o ponad 3 proc. W czasie kiedy cała branża znajduje się w chwilowej stagnacji, jest to bardzo przyzwoity wynik.