Masterlease już podsumowuje trzeci kwartał 2013. Sprzedaż wzrosła firmie aż o 50 proc. – jest tylko jedno „ale”… Z kolei LeasePlan sadzi drzewa w takich ilościach, że został za to nagrodzony!
Masterlease chwali się kwartalnymi wynikami – ma czym?
Masterlease ma za sobą pasmo sukcesów, o których już wspominaliśmy. Tym razem spółka powołuje się na wyniki ZPL podsumowujące pierwsze trzy kwartały 2013 roku w branży leasingowej – ciekawostka, że ZPL jeszcze ich oficjalnie nie ogłosił.
Podobno wynika z nich, że rynek leasingu samochodów osobowych wzrósł o 16 proc. w stosunku do tego samego okresu w roku 2012. Natomiast Masterlease „urósł” w tym samym czasie aż o ponad 50 proc.
Konrad Karpowicz, Dyrektor Handlowy i Członek Zarządu Masterlease zauważa, że Masterlease sfinansował w tym roku blisko 6,5 tysiąca pojazdów o wartości ponad 408 mln PLN. Firma jeszcze w tym roku zamierza świętować 80 tysięczny samochód sfinansowany w jej historii.
My jednak musimy zauważyć, że w osiągnięciu tak dobrego wyniku pomogło firmie przejęcie flot BAWAG i Pol-Mot w pierwszej połowie bieżącego roku. Dzięki temu na półrocze 2013 przedstawiciele firmy chwalili się wzrostem sprzedaży nawet o 76 proc. w stosunku do 2012 roku. Z tego punktu widzenia obecny wynik nie robi już takiego wrażenia…
Niemniej firma niewątpliwie rozwija się, chociaż jeszcze niedawno były co do tego poważne wątpliwości.
LeasePlan nagrodzony za zachowania proekologiczne
LeasePlan konsekwentnie utrwala swój wizerunek firmy zorientowanej na ekologię. Tym razem spółka poinformowała o przyznaniu jej przez Klub Gaja, Nagrody Kryształowego Czarodziejskiego Drzewa 2013 oraz wyróżnienia za „konsekwentne edukowanie i sadzenie drzew z pracownikami i klientami firmy”.
Wręczenie nagród odbyło się przy okazji inauguracji Święta Drzewa na warszawskim Polu Mokotowskim. LeasePlan reprezentowała Karin Kwaśnik.
LeasePlan, obok Lasów Państwowych, dołączył również do grona Partnerów Strategicznych Święta Drzewa. Spółka organizuje akcje zalesiania przy współpracy z Klubem Gaja od 2006 roku. W tym czasie, w ramach programu posadziła ponad 42 tys. drzew, rekompensując tym samym emisję CO2 również swojej własnej floty.