Prestiżowy miesięcznik „Home & Market” w ramach plebiscytu „Ordery Finansowe 2011” wyróżnił Masterlease za usługę leasingu konsumenckiego - „Przyjazne Auto”.
Celem plebiscytu było wyłonienie produktów oferowanych przez instytucje finansowe, które w 2011 roku cieszyły się największym uznaniem klientów indywidualnych i instytucjonalnych. Produktów, które spełniały ich wysokie wymagania i nadążały za zmieniającymi się warunkami na rynku.
Masterlease otrzymała „Order Finansowy” w kategorii Leasing dla klientów indywidualnych.
- Jesteśmy jedną z nielicznych firm na rynku, która oferuje nowoczesny leasing konsumencki dedykowany osobom, które nie prowadzą działalności gospodarczej. „Order Finansowy” przyznany nam przez „Home & Market” to dobra rekomendacja naszych usług na rynku klienta indywidualnego – komentuje Witold Potocki, Dyrektor Ds. Rozwoju Masterlease.
Masterlease leasing konsumencki jako produkt o nazwie „Przyjazne Auro” oferuje od kilku lat. W Polsce popularność tego produktu ciągle jednak stanowi stosunkowo niewielki procent w porównaniu z innymi formami finansowania samochodów dostępnymi dla klienta indywidualnego. Jako jedna z nielicznych firm w branży leasingowej oferująca leasing konsumencki Masterlease edukuje klientów, pokazując im wymierne korzyści i nakłaniając do przełamania dotychczasowych barier wobec leasingu.
- Klienci decydując się na leasing konsumencki, mogą korzystać z kompleksowych nowoczesnych produktów złożonych znacznie bogatszych od porównywalnego kredytu czy pożyczki. Oprócz finansowania klient ma do wyboru pakiet usług dodatkowych, np. serwisowanie auta, ubezpieczenie. Klient ma również możliwość skorzystania z opcji wymiany i alokacji opon, auta zastępczego czy kart paliwowych – dodaje Potocki.
Łączny koszt finansowania auta w leasingu konsumenckim powinien być też niższy niż kredytu, ponieważ firmy leasingowe stale współpracują z producentami aut i uzyskują kilkunastoprocentowe upusty na nowe pojazdy. Dzięki temu raty leasingowe mogą być naliczane od niższej wartości auta.
Leasing konsumencki to również znacznie mniej formalności. Klient decydujący się na taką formę finansowania swojego auta może podpisać umowę po okazaniu tylko dwóch dokumentów tożsamości i wpłacie już od 10 proc. wartości samochodu.