Leasing na start? A może wynajem?

Porady i pomoc w uzyskaniu finansowania pojazdów i sprzętu. Także dyskusje o wynajmie długoterminowym. Sprawy związane z przebiegiem leasingu, użytkowaniem przedmiotu, cesje, wykup i zakończenie umowy
Awatar użytkownika
Sebek420
Posty: 1
Rejestracja: 16 wrz 2018, o 16:04

Leasing na start? A może wynajem?

Post autor: Sebek420 »

Witam serdecznie wszystkich użytkowników! :D
Zwracam się z prośbą do was o rady, rady i jeszcze raz rady. Od niedawna zacząłem interesować się tematem leasingu oraz wynajmu. Trochę poczytałem, wygoglowalem, ale nadal nic :evil: :evil: :evil:
Moja sytuacja wygląda tak ze potrzebuje auto na cito, jestem kierowca.
Moje pytanie brzmi co było by lepsze dla mnie wynajem długoterminowy czy leasing auta na firmę(jeszcze działalność nie jest założona- plany) czy dostałbym leasing na stary firmy zaraz po jej utworzeniu? Wiadomo brak dochodów i tak dalej.
Jak to jest z tymi leasingami na start jakie firmy polecacie? Do kogo z tematem uderzać?
Drugie pytanie z koleji auto nowe czy używane? Szczerze upatrzylem parę aut używanych do 35 tys, na start mógłbym wpłacić 10-15%, oczywiście najchętniej z wykupem auta. Czy lepiej wziąć auto nowe, droższe z większym wykupem.. Po prostu wolałbym auto zostawić dla siebie niż znów wynajmować te lub inne.
Zastanawiałem się również na wynajem długoterminowy, z tego co wiem wpłaca się jakaś kwotę 10-20% i podpisuje się umowę na rok czy dwa na auto, ale wtedy wykup jest bardzo wysoki, no i właśnie o to mi nie chodzi.. Jak to jest z leasingiem na auta używane? Jaka jest wgl szansa ze otworze działalność, ogarnę wszystkie dokumenty, upatrze auto nowe lub używane o faktycznie otrzymam finansowanie?