Nowy prosi o rade leasingu

Porady i pomoc w uzyskaniu finansowania pojazdów i sprzętu. Także dyskusje o wynajmie długoterminowym. Sprawy związane z przebiegiem leasingu, użytkowaniem przedmiotu, cesje, wykup i zakończenie umowy
Awatar użytkownika
seba_1989
Posty: 1
Rejestracja: 6 mar 2019, o 21:58

Nowy prosi o rade leasingu

Post autor: seba_1989 »

Witam Szanownych Forumowiczów,

Jestem tu nowy i zielony jeżeli chodzi o leasing. Sprawa wygląda następująco. Chcę skorzystać z leasingu samochodu używanego. Wysłałem oferty za pomocą tego portalu. Dostałem kilka propozycji, więc proszę o pomoc.
Oferta dotyczyła samochodu Fiat Freemont 2014 r z ceną 55 350 brutto przy 10% wpłaty własnej i wykupie 1 %
EFl credit agricole zaproponował całkowity koszt 63061,76 przy racie 965,65 brutto i ubezpieczeniem OC AC wstepnie wyliczonym bez zniżek 4947 zł
PKO Leasing 63749,92 przy racie 970,25 ubezpieczenia nie podano
Ofertę wysłał także BOŚ BANK, ale już większą od pozostałych
Alior Leasing 63265,67 rata 969,10 i jako jedyny zaoferował GAP w kwocie 41,24 miesięcznie

Prosiłbym o doradzenie, niezależnie od wysokości leasingu tylko, która z firm jest najbardziej optymalna, oraz na co zwrócić uwagę.
Zdaję sobie sprawę że będę musiał pokryć koszty rzeczoznawcy jezeli chodzi o samochód.
Ewentualnie:
Czy mogę "targować cenę"?
O co sie zapytać?
Jest to mój pierwszy leasing i podchodzę do tego bardzo ostrożnie.
EFL credit agricole jako jedyny zapytał się jaki rodzaj prowadzę działalności ( rehabilitacja mobilna). Po czym stwierdzili że jest to medycyna i mają lepsze warunki.
AHA czy w ogóle opłaca się brać leasing w przypadku jak jestem na książce przychodów i rozchodów?
Przepraszam za chaos, ale jestem tu nowy i trochę nie ogarniam


Jak otrzymać wiele dobrych ofert leasingu? Wyszukiwarka i Kalkulator

Wyszukiwarka Leasingu - najlepszy i najprostszy sposób, żeby otrzymać dobre i tanie oferty od wielu dobrze ocenianych leasingodawców.