Strona 9 z 19
Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease
: 2 lip 2018, o 15:16
autor: Paweł.
Zainteresowany pisze:A która to z firm tak chętnie "oddaje" polisy w ręce klienta ? Bo moje doświadczenia są zgoła odmienne w tym zakresie.
Podobnie sprawa się ma z załatwianiem wszelkich spraw. Napisał ktoś ,że 2 miesiące. No brzmi to mniej więcej tak ,że ktoś coś napisał i czekał 2 miesiące na odpowiedź. A podejrzewam ,że w sprawie toczyło się wiele "dyskusji" ale o tym się nie pisze.
Nie, nie bronię tej firmy, jakby ktoś mi zarzucił. Jestem jej klientem od pewnego czasu ale byłem też klientem chyba z 4 innych firm na przełomie 5-6 lat. I bzdury gada ten ,który mówi ,że gdzieś jest idealnie. W każdej p....j branży w tym kraju obsługa posprzedażowa nie jest idealna.
I nigdy nie będzie jeżeli ktoś oczekuje ,że każdy klient dostanie odpowiedź w ciągu godziny a w następnych 2h sprawę załatwi.
Kochani , więcej pokory.
P.S. A propos dopłat przy zdawniu auta (jeżeli ktoś ma ten produkt). Zdawałem 2,5 miesiąca temu małe auto miejskie pracownika. I powiem Wam ,że kosztowało mnie to aż lub tylko 220 pln nett. (pęknięta klamka). Ale o tym wiedziałem i nie chciało mi się tego robić. A pozostałe elementy ? Zgodnie z zużyciem. Więc ja nie wiem. Myślę ,że warto bardziej dbać o samochody...po prostu.
Miałem podobnie. Tzn dopłaciłem na koniec 770 netto za urwane pokrętło podnoszenia szyby z tułu oraz brak 2 kołpaków . WIęc uważam ,ze nie ma takiego kwasu. Dobra. 1000 pln brutto piechotą nie chodzi ale zasady rozumiem. Zerknijcie na ceny części gdyby je kupić w oryginale
Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease
: 9 lip 2018, o 19:27
autor: smerf13
A wiecie jak wygląda zwrot auta? W jakie sposób się to odbywa?
Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease
: 23 lip 2018, o 11:50
autor: Gość
Czy ktoś może miał tam wynajętego Hyundaia? Jak to wygląda przy oddawaniu? I jak ew. wygląda kwestia np. jakiegoś zarysowania?
Co do zarysowań jeszcze - może trochę podstawowe pytanie - ale powiedzmy że przychodze do auta i widzę że mam zarysowany błotnik - co się dzieje w takiej sytuacji? W sensie wtedy to powinno iść po prostu z AC na które jest ubezpieczone auto od razu?
Btw pytam bo rozważam na rok/dwa przejściowo wziąć - tylko niestety czasami u mnie na parkingu ktoś się otrze
przy moim starym gruchocie się tym nie przejmowałem, ale tutaj rozumiem że stres by już był.
Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease
: 23 lip 2018, o 19:42
autor: Jarosław Król
Gość pisze:Co do zarysowań jeszcze - może trochę podstawowe pytanie - ale powiedzmy że przychodze do auta i widzę że mam zarysowany błotnik - co się dzieje w takiej sytuacji? W sensie wtedy to powinno iść po prostu z AC na które jest ubezpieczone auto od razu?
Szkoda powinna być naprawiona, w przeciwnym razie trzeba będzie zapłacić za ponadnormatywne zużycie samochodu.
Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease
: 16 sie 2018, o 22:06
autor: MariuszB
Nigdy więcej masterlease, sprzedali mi auto z 2 ukrytymi wadami!!! Każdy umywa ręce od sprawy, podejście do klienta beznadziejne, każdy go zbywa, w dodatku potrafią naliczać tylko dodatkowe opłaty, przestrzegam.
Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease
: 28 sie 2018, o 10:28
autor: Vex
taka (nie)ciekawa historia z mego życia wzięta:
27.07 mój samochód został rozbity. Według TU sprawcy naprawa to 77tys. Czy przewyższy to wartość pojazdu by była szkoda całkowita?
do dnia 28.08 Masterlease mówił że TU nadal nie podjęło decyzji w tej sprawie. Jako że TU ma 30 dni na wypłatę odszkodowania, to skontaktowałem się z TU i otrzymałem od nich kopie 2 pism:
z 17.08 z decyzją o szkodzie całkowitej i prośbą o zgodę na wypłatę odszkodowania
z 21.08 z ponowieniem prośby
Przez 10 dni Masterlease świadomie i z premedytacją wprowadzał mnie w błąd.
Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease
: 6 lis 2018, o 13:10
autor: OffTop
MariuszB pisze:Nigdy więcej masterlease, sprzedali mi auto z 2 ukrytymi wadami!!! Każdy umywa ręce od sprawy, podejście do klienta beznadziejne, każdy go zbywa, w dodatku potrafią naliczać tylko dodatkowe opłaty, przestrzegam.
Tu już komentujesz zapewne auta używane z master1. OK, a co takiego było "ukryte" i w jaki sposób chcesz to załatwić.
Wiesz..kij ma zawsze 2 końce. Ale chętnie podpowiem.
Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease
: 6 lis 2018, o 13:19
autor: OFFTOP
Vex pisze:taka (nie)ciekawa historia z mego życia wzięta:
27.07 mój samochód został rozbity. Według TU sprawcy naprawa to 77tys. Czy przewyższy to wartość pojazdu by była szkoda całkowita?
do dnia 28.08 Masterlease mówił że TU nadal nie podjęło decyzji w tej sprawie. Jako że TU ma 30 dni na wypłatę odszkodowania, to skontaktowałem się z TU i otrzymałem od nich kopie 2 pism:
z 17.08 z decyzją o szkodzie całkowitej i prośbą o zgodę na wypłatę odszkodowania
z 21.08 z ponowieniem prośby
Przez 10 dni Masterlease świadomie i z premedytacją wprowadzał mnie w błąd.
No tak. Bo w Masterlease siedzą takie małe karły i wybierają "...o patrze. Tego klienta udupimy..poczekajmy z miesiąc, niech się wkurza ..później zrzucimy na ubezpieczyciela..." Tak, pewnie to taka gra
Szkoda ,że nie wszyscy (specjalnie napisałem NIE WSZYSCY) klienci chcą usłyszeć to co im się mówi. Niestety, ale mam na pęczki przykładów, w których leasing (jakikolwiek) nie otrzymał jeszcze papierów z ubezpieczalni. LUB zostały wysłane 17.08 a 28.08 jeszcze nie trafiły na biurko. CO wiecej. WIelu ubezpieczycieli ma taki bajzel ,ze : Mają wygenerowane papiery w systemie (np 17.08) ale one w ogóle jeszcze nie zostały wysłane. ALbo zostały, ale do klienta a nie do właściciela pojazdu czyli leasingu.
Tak jak powyżej. KIJ ma zawsze 2 końce....Nie ma co generalizować. Siedzę w tej branży lat "naście" i to w wielu spółkach. I jednego możecie być pewni : "nikt tam niczego nie robi "specjalnie" .." Mówię o powyższym przykładzie. A mniej lub bardziej kompetentni pracownicy sie zdarzają. Popełniają błędy- czegoś nie wyślą ,czegoś nie załatwią w 2 minuty tylko w 2 godziny, itd..
Poza tym : napisałeś ,że 17.08 była decyzja i prośba o zgodę na wypłatę odszkodowania
Przecież to się kupy nie trzyma. Jak jest całka to jaka zgoda ? Na wypłatę do leasingu ? to nie odszkodowanie do serwisu.
Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease
: 22 sty 2019, o 20:47
autor: leasingobiorca niezadowolony
Masterlease wszystko jest w porzadku dopóki nie trzeba naprawic auta po stłuczce. I tu się zaczyna ARMAGEDON. Na infolini niczego nie można się dowiedzieć. Odsyłaja człowieka od numeru do numeru. Od Masterlease do Bik broker i odwrotnie. A naprawa auta ciagnie sie miesiącami, mimo ciągłych interewencji telefonicznych. Ponieważ stłuczki są nieuniknione to odradzam ten leasnig. BĘDZIECIE PŁACIĆ ZA AUTO , KTÓREGO NIE BĘDZIECIE MOGLI PRZEZ PARĘ MIESIĘCY UŻYWAĆ. u mnie tak było za każdym razem. Lekceważenie na każdym kroku i nikt nic nie wie. ZDECYDOWANIE ODRADZAM. jak najdalej od tych oszustów i ściemniaczy.
Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease
: 29 sty 2019, o 12:49
autor: Grupa Masterlease
leasingobiorca niezadowolony pisze:Masterlease wszystko jest w porzadku dopóki nie trzeba naprawic auta po stłuczce. I tu się zaczyna ARMAGEDON. Na infolini niczego nie można się dowiedzieć. Odsyłaja człowieka od numeru do numeru. Od Masterlease do Bik broker i odwrotnie. A naprawa auta ciagnie sie miesiącami, mimo ciągłych interewencji telefonicznych. Ponieważ stłuczki są nieuniknione to odradzam ten leasnig. BĘDZIECIE PŁACIĆ ZA AUTO , KTÓREGO NIE BĘDZIECIE MOGLI PRZEZ PARĘ MIESIĘCY UŻYWAĆ. u mnie tak było za każdym razem. Lekceważenie na każdym kroku i nikt nic nie wie. ZDECYDOWANIE ODRADZAM. jak najdalej od tych oszustów i ściemniaczy.
Szanowny Panie,
przykro nam, że ma Pan tak niekorzystne doświadczenia ze współpracy z naszą firmą. Chcielibyśmy poznać szczegóły Pana sprawa, aby móc ją dokładnie przeanalizować i wyciągnąć wnioski. W związku z tym prosimy o przesłanie opisu Pana sprawa na adres email
opinie@masterlease.pl.
Z pozdrowieniem
Zespół Obsługi Klienta