[Ankieta] Opinie i komentarze o Impuls Leasing

Poznaj opinie o leasingodawcach i opisz swoje doświadczenia

Jestem/byłem klientem tej firmy. Moja opinia o niej:

Bardzo zadowolony
3
27%
Wszystko w porządku
4
36%
Przeciętnie
2
18%
Czuję niesmak
0
Brak głosów
Nigdy więcej
2
18%
 
Liczba głosów: 11

Awatar użytkownika
jacuś

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Impuls Leasing

Post autor: jacuś »

Tak czytam i czytam... czy na pewno o tym samym IMPULS-LEASING mowa? Oddział Warszawski, kulturalne negocjacje, dobra oferta, uczciwe podejście do klienta (informacja że NNW drukuje im się domyślnie na umowie), szybkie załatwienie formalności, atrakcyjny cennik "usług dodatkowych". Żadnego olewania, żadnej arogancji! Muszę przyznać jedno: nie spóźniam się z płatnościami, reguluję wszystko na czas (zresztą przy fakturach elektronicznych, powiadomieniu na 2 adresy e-mail i fakturze dostępnej na portalu to chyba nic trudnego) i nie mam z tą firmą najmniejszych problemów. Przy leasingu na kolejne auto będę szczęśliwy jeżeli najlepszą ofertą będzie ta od nich, bo nasłuchałem się znajomych jak to oni mają ciekawie z ich leasingami (między innymi GETIN, jak dobrze że w to g.. nie wdepnąłem) i nie chcę podzielić ich losu. Z impulsem czuję się bezpieczny.


Jak otrzymać wiele dobrych ofert leasingu? Wyszukiwarka i Kalkulator

Wyszukiwarka Leasingu - najlepszy i najprostszy sposób, żeby otrzymać dobre i tanie oferty od wielu dobrze ocenianych leasingodawców.
Firmy leasingowe same złożą Ci oferty, bez pośredników.

Kalkulator leasingu - skorzystaj jeśli chcesz szybko poznać przybliżone koszty leasingu i wysokość raty miesięcznej



Awatar użytkownika
ILPOL

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Impuls Leasing

Post autor: ILPOL »

Marek63
zawidziony klient
rozczarowany klient
Zapoznaliśmy się z Pana wpisem. Z racji tej, iż przywiązujemy bardzo dużą uwagę do jakości obsługi Klienta, pragniemy wyjaśnić sprawę, którą Pan powyżej opisał.
Jednak na podstawie treści wpisu nie jesteśmy w stanie zidentyfikować Klienta/umowy, co umożliwiłoby nam wyjaśnienie sprawy. W tym celu uprzejmie prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta - telefoniczny 22 381 00 00
lub mailowy: cok@impuls-leasing.pl. Pod podanym numerem telefonicznym oraz e-mailem można także zgłaszać reklamacje dotyczące obsługi.
Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji

Departament Marketingu, Wsparcia Sprzedaży i Jakości Procesów Biznesowych

Awatar użytkownika
majsterklepka

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Impuls Leasing

Post autor: majsterklepka »

Niedługo minie rok od podpisania umowy z IMPULS-LEASING. Na obecnym etapie współpracę uważam za owocną - zero dziwnych i nieuzasadnionych opłat, faktury otrzymuję w postaci elektronicznej na maila + są dostępne w portalu na około 2 tygodnie przed terminem płatności, co z pewnością pomaga w terminowym realizowaniu zobowiązań. Co więcej, w tej firmie rata leasingowa potrafi MALEĆ gdy obniża się wibor. Fakt, obniżka symboliczna, kilka złotych, ale jednak warta odnotowania. Z racji udziału w jakimś tam konkursie otrzymałem od nich bon paliwowy o wartości 100zł (przysłany poleconym jak dobrze pamiętam). W życiu niczego nie wygrałem, a tu miła niespodzianka z ich strony. Ponadto miłym akcentem z ich strony był telefon po kilku miesiącach "czy wszystko OK, czy mam jakieś pytania, czy w czymś mogą mi pomóc?"...
Jeżeli mam wspomnieć o rzeczach, o których należy pamiętać: jeżeli w umowie wybrano ubezpieczenie "zewnętrzne" NA MIESIĄC PRZED KOŃCEM POLISY trzeba poinformować ich, czy będzie kontynuowana polisa zewnętrzna, czy skorzystamy z ich polisy. W przeciwnym wypadku wybierana jest opcja numer "2", w moim przypadku (mowa o porównaniu oferty z IMPULS'u i oferty z salonu) ok 1.000 zł droższa... ZAPOMINALSTWO WIĘC KOSZTUJE! Opłaconą polisę "zewnętrzną" należy dostarczyć do nich przed upływem ważności obecnej polisy - i to wydaje się być kwestią oczywistą.
Wniosek: warto decydować się na leasing rozumiany jako GOŁE FINANSOWANIE, ubezpieczając auto w salonie.
Szkoda też, iż ich oferta ubezpieczeń, w tym GAP, cenowo odbiega od ofert konkurencji ;( Gdyby tylko dopracowali ceny ubezpieczeń (może nawet zmienili ubezpieczyciela - polecam PZU, bo dla nowych aut mają najlepszą na rynku ofertę) , więcej osób (w tym być może i ja) skorzystałoby z tego.

Awatar użytkownika
ze Szczecina

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Impuls Leasing

Post autor: ze Szczecina »

Mam z Impuls Leasing umowę od 2 lat. Jestem bardzo zadowolony. Nie dość, że mają bardzo dobrą cenowo ofertę (kupowałem nowy samochód i porównałem z 5-6 ofert, w tym 2 od przedstawiciela dealera), to jeszcze mega przyjazną obsługę. Osoba kontaktowa w biurze w Szczecinie - mega profesjonalna i komunikatywna. Płacę terminowo, ale miałem kilka sytuacji po drodze (np. kradzież tablic rejestracyjnych) i różne pytania związane z umową - wszystko załatwiane bezproblemowo, kontakt bezproblemowy. Plusem jest portal, gdzie mam wszystkie informacje od ręki, info o fakturach, płatnościach itd. Polecam

Awatar użytkownika
DrDred

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Impuls Leasing

Post autor: DrDred »

Jestem bardzo niezadowolony z usług Impuls Leasing. Zgadzam się, że do podpisania umowy wszystko jest super,
frontem do klienta. Przy czym nieprawdą jest ( ja nie spotkałem się z takim traktowaniem ) arogancja itp.. Jednak nie chodzi tu
ton głosu operatorów linii telefonicznej. Po pierwsze nieuwzględnianie nadpłat w ratach leasingowych. Nie zawsze płacę w terminie, jednych zawsze w takich wypadkach wpłacam więcej uwzględniając odsetki. Niestety, Impuls tego nie uwzględnia zasypując mnie notami odsetkowymi, a następnie przysyłając płatne wezwanie do zapłaty. Po drugie ubezpieczenie.O ile na początku było korzystne, to w ostatnim roku leasingu muszę zapłacić za 5 letni samochód, golf VI, diesel, silnik 1.6 3.5 tys złotych. Myślę, że to odrobinę za dużo. Przy czym przy rozbiciu ubezpieczenia na raty płacimy prowizję Impulsowi. Najmniejszą 9 % przy 2 ratach. Po trzecie wreszcie, trzeba bardzo uważać z płatnościami- polują na opłatę za wznowienie umowy- a to co najmniej 615 złotych. Na komunikację z firmą nie narzekam, jednak niewiele ona daje. Wiedzą, że są w uprzywilejowanej sytuacji i cynicznie z tego korzystają.

Awatar użytkownika
IMPULS-LEASING POLSKA

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Impuls Leasing

Post autor: IMPULS-LEASING POLSKA »

Do DrDred

Zapoznaliśmy się z Pana wpisem. Z racji tej, iż przywiązujemy bardzo dużą uwagę do jakości obsługi Klienta, pragniemy wyjaśnić sprawę, którą Pan powyżej opisał. Jednak na podstawie treści wpisu nie jesteśmy w stanie zidentyfikować Klienta/umowy, co umożliwiłoby nam wyjaśnienie sprawy. W tym celu uprzejmie prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta - telefoniczny 22 381 00 00 lub mailowy: cok@impuls-leasing.pl. Pod podanym numerem telefonicznym oraz e-mailem można także zgłaszać reklamacje dotyczące obsługi.
Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji

Departament Marketingu, Wsparcia Sprzedaży i Jakości Procesów Biznesowych

Awatar użytkownika
Gosia_O

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Impuls Leasing

Post autor: Gosia_O »

Ja polecam Impuls, leasing, przez 4 lata zero problemów. Jak w żadnym przedsiębiorstwie czasem jakieś zamieszanie nastąpi ( u mnie podwójne faktury), ale reklamacja załatwiona błyskawiczne. Cenię sobie ich za to, że są konkretni. Mam porównanie z innym firmami i zdecydowanie polecam, choćby ze względu na koszty obsługi po zawarciu umowy ( wezwanie do zapłaty, udzielenie informacji ect). Załatwienie zakończenia leasingu genialne, szybkie i wg moich próśb. Nie mam się czego doczepić (oczywiście warunkiem jest terminowe opłacanie rat)

Awatar użytkownika
kyso
Posty: 3
Rejestracja: 28 kwie 2014, o 23:52

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Impuls Leasing

Post autor: kyso »

To moja kolejna opinia o tej firmie, po ponad półtorarocznym korzystaniu z jej usług. Nadal podtrzymuję pozytywne wrażenie - faktury dostępne elektronicznie ponad 3 tygodnie przed terminem zapłaty, dobry kontakt z przedstawicielem handlowym. Ubezpieczenie zawarte w zewnętrznej firmie i bez żadnych problemów odnowione - ze strony IL jedynie kontak z prośbą o przesłanie nowej polisy. Dlatego mogę z pełną odpowiedzialnością polecić tego leasingodawcę jako niedrogiego (w momencie zawierania umowy ich oferta była najtańsza spośród 6 różnych firm) i sprawnego w obsłudze. W skali ocen szkolnych zasługują na 6.

Awatar użytkownika
majsterklepka

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Impuls Leasing

Post autor: majsterklepka »

Dwa lata temu napisałem na tym forum opinię o Impuls-Leasing - pozytywną, z zaznaczeniem potencjalnych "kruczków", na które warto zwrócić uwagę.
Moja współpraca z Impulsem to już przeszło dwa lata, obecnie w leasingu dwa pojazdy, jedna umowa będzie kończyć się w lutym przyszłego roku. Uważam, iż z racji czasu współpracy oraz ilości umów mogę coś powiedzieć w sposób w pełni rzetelny i obiektywny.
W kwestii podpisywania umowy - trzeba dobrze negocjować, a uda się osiągnąć cel. Jest miło, kulturalnie, zarówno PRZED jak i PO podpisaniu umowy. Obsługa leasingu jest BEZPROBLEMOWA - raz, że dobra platforma elektroniczna (wszystkie faktury i płatności pod kontrolą, faktury wystawiane na co najmniej 10 dni przed terminem płatności, więc trzeba się postarać żeby nie zdążyć), dwa, że każda faktura i tak przychodzi na maila w PDF'ie... Tak więc twierdzenia, że nieterminowo dostarczają faktury to proszę MIĘDZY BAJKI WŁOŻYĆ -z takimi opiniami to albo konkurencja stosowała czarny PR albo klient, który nie płacił i miał pretensje, że firma domaga się wywiązywania z zapisów umowy z jego strony, a przecież płacić w terminie jest każdego leasingobiorcy psim obowiązkiem!
Co mi się bardzo spodobało w Impuls-Leasing:
- uzyskałem GOŁE FINANSOWANIE, bez GAP'ów, kart paliwowych, NNW, z ubezpieczeniem salonowym bez dodatkowych opłat przez cały czas trwania umowy
- mój doradca był uprzejmy zadzwonić i zapytać, czy wszystko OK, czy może mi w czymś pomóc, coś doradzić
- nie pomnę z jakiej okazji, ale otrzymałem od nich prezent w postaci karty paliwowej na 100zł... Bardzo miły upominek...
- mają bardzo rozsądny cennik usług dodatkowych
Do czego mogę się przyczepić:
- znowu zmienił mi się doradca. Był Pan Rafał, był Pan Tomek, teraz jest Pani Ola ;) Szkoda, że Pani Ola nie wysłała chociażby maila, żeby się przywitać...
- o temacie ubezpieczenia a właściwie decyzji na 30 dni przed muszę pamiętać ja i mój salon (dobrze, że salon pamięta), ale to tylko minimalna niedogodność.
- przy drugim aucie musiałem wnieść zaliczkę w salonie - jej rozliczenie w leasingu trwało dość długo, ale zakończyło się pozytywnie. Niemniej jednak gładko nie poszło.

Tak wygląda podsumowanie przeszło 2 lat współpracy. Czy przy kolejnym Leasingu zwrócę się do nich z prośbą o ofertę? Ależ oczywiście.

ZAZNACZAM W SPOSÓB WYRAŹNY - jestem dla nich sumiennym klientem, zawsze wszystko opłacone w terminie (a nawet przed, żeby nie przegapić) i przy takim podejściu nie mam problemu z obsługą leasingów w Impulsie

Awatar użytkownika
Jarosław Król
Administracja
Posty: 1235
Rejestracja: 1 sty 2010, o 21:32

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Impuls Leasing

Post autor: Jarosław Król »

Brawo dla kolegi majsterklepka za wyczerpującą opinię. :)
Oby więcej takich wpisów.


ODPOWIEDZ