Dwa lata temu napisałem na tym forum opinię o Impuls-Leasing - pozytywną, z zaznaczeniem potencjalnych "kruczków", na które warto zwrócić uwagę.
Moja współpraca z Impulsem to już przeszło dwa lata, obecnie w leasingu dwa pojazdy, jedna umowa będzie kończyć się w lutym przyszłego roku. Uważam, iż z racji czasu współpracy oraz ilości umów mogę coś powiedzieć w sposób w pełni rzetelny i obiektywny.
W kwestii podpisywania umowy - trzeba dobrze negocjować, a uda się osiągnąć cel. Jest miło, kulturalnie, zarówno PRZED jak i PO podpisaniu umowy. Obsługa leasingu jest BEZPROBLEMOWA - raz, że dobra platforma elektroniczna (wszystkie faktury i płatności pod kontrolą, faktury wystawiane na co najmniej 10 dni przed terminem płatności, więc trzeba się postarać żeby nie zdążyć), dwa, że każda faktura i tak przychodzi na maila w PDF'ie... Tak więc twierdzenia, że nieterminowo dostarczają faktury to proszę MIĘDZY BAJKI WŁOŻYĆ -z takimi opiniami to albo konkurencja stosowała czarny PR albo klient, który nie płacił i miał pretensje, że firma domaga się wywiązywania z zapisów umowy z jego strony, a przecież płacić w terminie jest każdego leasingobiorcy psim obowiązkiem!
Co mi się bardzo spodobało w Impuls-Leasing:
- uzyskałem GOŁE FINANSOWANIE, bez GAP'ów, kart paliwowych, NNW, z ubezpieczeniem salonowym bez dodatkowych opłat przez cały czas trwania umowy
- mój doradca był uprzejmy zadzwonić i zapytać, czy wszystko OK, czy może mi w czymś pomóc, coś doradzić
- nie pomnę z jakiej okazji, ale otrzymałem od nich prezent w postaci karty paliwowej na 100zł... Bardzo miły upominek...
- mają bardzo rozsądny cennik usług dodatkowych
Do czego mogę się przyczepić:
- znowu zmienił mi się doradca. Był Pan Rafał, był Pan Tomek, teraz jest Pani Ola
Szkoda, że Pani Ola nie wysłała chociażby maila, żeby się przywitać...
- o temacie ubezpieczenia a właściwie decyzji na 30 dni przed muszę pamiętać ja i mój salon (dobrze, że salon pamięta), ale to tylko minimalna niedogodność.
- przy drugim aucie musiałem wnieść zaliczkę w salonie - jej rozliczenie w leasingu trwało dość długo, ale zakończyło się pozytywnie. Niemniej jednak gładko nie poszło.
Tak wygląda podsumowanie przeszło 2 lat współpracy. Czy przy kolejnym Leasingu zwrócę się do nich z prośbą o ofertę? Ależ oczywiście.
ZAZNACZAM W SPOSÓB WYRAŹNY - jestem dla nich sumiennym klientem, zawsze wszystko opłacone w terminie (a nawet przed, żeby nie przegapić) i przy takim podejściu nie mam problemu z obsługą leasingów w Impulsie