Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease
: 3 wrz 2019, o 17:42
Nie polecam tragiczny kontakt z firmą
Profesjonalne forum Portalu FmLeasing.pl o leasingu i wynajmie długoterminowym
https://www.fmleasing.pl/forum/
Co się stało? Poprosimy konkretniejMichał Ł. pisze:Tragedia, jak w komentarzach wyżej. Kontakt z firmą, uzyskanie jakichkolwiek informacji poniżej krytyki. Kłamstwa i wprowadzanie klienta w błąd na każdym kroku. Chyba najgorsza firma leasingowa na rynku.
Może wypadałoby napisać jak finalnie sprawa się zakończyła i dlaczego tak długo trwała ? Raczej nie został Pan pokrzywdzony przy finalnym zamknięciu sprawy. Zgadza się ?Naiwny pisze:zgodzę się pod warunkiem że nie nastąpi szkoda w pojeździe. Mamy dwa samochody i dwie różne opinie. Dopóki nie ma szkody jest ok. W przypadku szkody jest jak niżej. Pech sprawił że auto miało 3 kolizje w ciągu trzech lat (pęknięta szyba przednia, kolizja z sarną a na koniec wpadło do rowu - szkoda całkowita stwierdzona dopiero po ponad 3 miesiącach od zgłoszenia!) Za każdym razem scenariusz podobny - mają w czterech literach klienta.Henryk pisze:Nie rozumiem trochę narzekania innych forumowiczów. Masterlease może i nie jest idealna (jak każda firma leasingowa, prawda?), ale działa sprawnie, wszystkie formalności załatwiają szybko i w razie problemów starają się być pomocni. Moim zdaniem, wystarczy szczegółowo czytać umowy, które się podpisuje i dbać o leasingowane auta. I zanim ktoś będzie próbował rozpętać burzę w internecie, niech wróci do umowy i sprawdzi pod jakimi warunkami się podpisał.
Szkoda zgłoszona 06,04,2019 nr zgłoszenia TMS_467638
1.24,06,2019 Szkoda została zgłoszona 06.04.2019 do tej chwili nie otrzymałem informacji o postępie w likwidacji, tylko sam muszę się kontaktować, nie ma osoby odpowiedzialnej. Auto stoi 3 miesiąc, a ja płacę raty za nie użytkowane auto.
2. 12,07,2019 Klient składa reklamację na szkodę o nr 383167/19. Klient jest oburzony brakiem kontaktu ze strony likwidatora który nie skontaktował się z użytkownikiem od 3 miesięcy w celu poinformowania co się dzieje z pojazdem. Klient oczekuje na naprawę pojazdu, nie ma informacji kiedy naprawa się rozpocznie. Klient wnioskuje o pilny kontakt likwidatora, poinformowanie go dokładnie kiedy naprawa pojazdu się rozpocznie oraz zakończy. Klient wnioskuje o zwrot poniesionych kosztów rat leasingowych za czas nieużytkowania pojazdu oraz o przekazanie reklamacji imiennie do prezesa firmy.
W tym czasie kilkadziesiąt telefonów do masterlease, serwisu i ubezpieczyciela. Z kim "najprzyjemniej" się rozmawiało? Zgadnijcie i wynajmujcie u nich samochód. I miejcie szkodę, czego wbrew pozorom wam nie życzę.
Zarezerwowałeś w jaki sposób? Ile czasu minęło od rezerwacji do sprzedaży?Slawo pisze:Witam wszystkich ta firma to dno i wodorosty zarezerwowałem samochód a oni sprzedali go a mi proponują 2 razy droższy oszuścia.
Cała ta firma do d....y!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Co ma moje jedzenie do zachowania firmy leasingowej?palacz pisze:Dwie szkody w ciągu miesiąca? Trzeba mieć talent. Ale jak jeździsz tak jak piszesz to się nie dziwię. Gorzej tylko, że przez takich asów drogowych trzeba płacić coraz wyższe składki na ubezpieczenie.
Czytając post mogę wywnioskować, że jesteś jakimś nieogarem co przekłada się na różne dziedziny w tym umiejętność prowadzenia samochodu.otek pisze:I co mozesz wywnioskowac po mojej jezdzie czytajac post?