Strona 15 z 19

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease

: 29 lip 2020, o 16:51
autor: Jarosław Król
Astro pisze:Tu nie ma czego weryfikiwać
Raczej chodzi o próbę rozwiązania Twojego problemu/reklamacji. Nie raz się udawało, więc może warto spróbować.

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease

: 29 lip 2020, o 23:27
autor: Astro
Jarosław Król pisze:
Astro pisze:Tu nie ma czego weryfikiwać
Raczej chodzi o próbę rozwiązania Twojego problemu/reklamacji. Nie raz się udawało, więc może warto spróbować.
Drogi Administratorze,
Tytuł wątku brzmi: "Opinie i komentarze o Masterlease" i wydaję mi się, że mój post dokładnie się tego tyczy. Wyraziłem swoją opinię popartą doświadczeniami jakie miałem (nie)przyjemność na przestrzeni ostatnich miesięcy zaznać z głownym bohaterem tego wątku.
Do rozwiązywania takich problemów jak moje służy przecież ich narzędzie zwane e-bokmasterlease.
Jednak muszę pochwalić skuteczność tego forum, gdyż moją opinia wysłana 27.07.2020 (prawdopodobnie) poskutkowała pozytywnym rozpatrzeniem mojej reklamacji już dnia następnego.
Jednak z niecierpliwością czekam na kolejną wyimaginowaną FV z ich strony.
W końcu jeszcze nie dobili do wspomnianych przeze mnie wcześniej 2000PLN :)
Pozdrawiam

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease

: 30 lip 2020, o 07:46
autor: Jarosław Król
Przecież poprosili o numer reklamacji, żeby ewentualnie pomóc w rozwiązaniu problemu, a nie weryfikować, czy napisałeś prawdę, jak zasugerowałeś. Dlatego to napisałem.

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease

: 13 sie 2020, o 17:11
autor: witek17
Witam, zakupiłem w firmie Master1 samochód osobowy. W protokole odbioru pojazdu zostało mi zagwarantowana naprawa wszystkich usterek w pojeździe na co posiadam stosowny dokument podbity przez pracownika firmy. Do chwili obecnej samochód nie został naprawiony. Sytuacja ta trwa już trzy miesiące i z tygodnia na tydzień jestem wprowadzany w błąd przez pracownika firmy co do terminu napraw. Jestem rozczarowany nieprofesjonalną postawą pracowników firmy. Wygląda na to, że dbałość o klienta kończy się w chwili zakupu pojazdu.

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease

: 17 sie 2020, o 13:39
autor: Grupa Masterlease
@Witek17, chcielibyśmy poznać szczegóły sprawy. Prosimy o kontakt mailowy na adres opinie@masterlease.pl.

Zweryfikujemy opisaną przez Ciebie sytuację i skontaktujemy się z Tobą.

Jeśli została złożona reklamacja w tej sprawie - prosimy o podanie jej numeru oraz wskazanie Twojego nicku z forum. Dzięki temu będziemy mogli kompleksowo rozpatrzyć Twój wniosek.

Z wyrazami szacunku,
Zespół Masterlease

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease

: 19 sie 2020, o 07:31
autor: witek17
dziękuje za zainteresowanie się moją sprawą, proszę o niemożliwe szybką interwencję

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease

: 19 sie 2020, o 07:33
autor: witek17
na wskazanego maila wysłałem szczegółowe informacje w mojej sprawie.

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease

: 19 sie 2020, o 11:18
autor: Grupa Masterlease
witek17 pisze:na wskazanego maila wysłałem szczegółowe informacje w mojej sprawie.
@Witek17, dziękujemy za przesłanie wiadomości. Zweryfikujemy sprawę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak tylko będzie to możliwe.

Zespół Masterlease

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease

: 26 sie 2020, o 13:06
autor: witek17
zadeklarowaliście Państwo możliwie szybkie załatwienie sprawy. Nie jest to poważne i profesjonalne podejście do klienta. Niestety. Wystarczy zapoznać się z jednym dokumentem i udzielić mi odpowiedzi. Czekam już trzy miesiące na spełnienie przez Waszą firmę zobowiązania. Bardzo proszę o poinformowanie mnie o sposobie załatwienia sprawy bo jest to naprawdę niepoważne traktowanie klienta.

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease

: 27 sie 2020, o 14:19
autor: Grupa Masterlease
witek17 pisze:zadeklarowaliście Państwo możliwie szybkie załatwienie sprawy. Nie jest to poważne i profesjonalne podejście do klienta. Niestety. Wystarczy zapoznać się z jednym dokumentem i udzielić mi odpowiedzi. Czekam już trzy miesiące na spełnienie przez Waszą firmę zobowiązania. Bardzo proszę o poinformowanie mnie o sposobie załatwienia sprawy bo jest to naprawdę niepoważne traktowanie klienta.
@Witek17,

zadeklarowaliśmy odpowiedź w możliwie krótkim czasie. Sprawa jest w toku, a o jej zakończeniu poinformujemy wtedy, kiedy będzie to możliwe.
Prosimy o kierowanie korespondencji oficjalnym kanałem kontaktu na adres opinie@masterlease.pl

Liczymy na wyrozumiałość i dziękujemy.
Zespół Masterlease