[Ankieta] Opinie i komentarze o Santander Consumer Multirent

Poznaj opinie o leasingodawcach i opisz swoje doświadczenia

Jestem/byłem klientem tej firmy. Moja opinia o niej:

Bardzo zadowolony
0
Brak głosów
Wszystko w porządku
1
6%
Przeciętnie
1
6%
Czuję niesmak
2
13%
Nigdy więcej
12
75%
 
Liczba głosów: 16

Awatar użytkownika
vojtek 63

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Santander Consumer Multirent

Post autor: vojtek 63 »

Złodzieje,dwa razy obniżka stóp procentowych a u nich zarząd nieeee.Jak najdalej od tej SPzOO.KNF ich nie obejmuje bo to ani parabank ani bank.A kto zasiada w zarządzie???


Jak otrzymać wiele dobrych ofert leasingu? Wyszukiwarka i Kalkulator

Wyszukiwarka Leasingu - najlepszy i najprostszy sposób, żeby otrzymać dobre i tanie oferty od wielu dobrze ocenianych leasingodawców.
Firmy leasingowe same złożą Ci oferty, bez pośredników.

Kalkulator leasingu - skorzystaj jeśli chcesz szybko poznać przybliżone koszty leasingu i wysokość raty miesięcznej



Awatar użytkownika
kuba_kumiega

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Santander Consumer Multirent

Post autor: kuba_kumiega »

Zgadzam się, że ta firma to porażka. Złodzieje i oszuści. Nie obniżają rat mimo 3 krotnej obniżki stóp procentowych. Może jakiś pozew zbiorowy bo w pojedynkę nie opłaca sie iść do sądu.

Awatar użytkownika
Bojanna

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Santander Consumer Multirent

Post autor: Bojanna »

Potwierdzam, że faktury przychodzą z opóźnieniem.
Przełączyłam się na faktury elektroniczne - i też się zdarzyło, że powiadomienie o fakturze przyszło po terminie płatności tejże ...
Faktury są umieszczane kilka dni po dacie wystawienia, powiadomienie przychodzi jeszcze później. Przy cyklicznych dokumentach nie ma to znaczenia, przy karcie paliwowej trzeba pilnować dokumentów samodzielnie. Żeby było ciekawiej zdarzyła się i kilku miesięczna obsuwa w wystawianiu faktur - czyli tankujesz i tankujesz, a faktura nie przychodzi...
Na razie kwoty faktury zgodne z umową (18 miesięcy z 36), choć zaskoczyła mnie kwota 5 zł za obsługę rachunku miesięcznie.

Awatar użytkownika
mikh

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Santander Consumer Multirent

Post autor: mikh »

Dziady.

Przez cztery tygodnie bujałem się z ich zgodą na ubezpieczenie w innej firmie. Wysłałem w terminie. W połowie kolejnego miesiąca dostaję fakturę z informacją, że zawarli umowę z innym ubezpieczycielem, bo nie dosłałem dokumentów do akceptacji. Złożyłem reklamację. Mają miesiąc na rozpatrzenie, przeciągają ile się da, w międzyczasie oczekują zapłaty za fakturę ubezpieczenia, odsetki, monity; a na koniec zapewne wskażą zapis w umowie ( po fakcie przeczytałem), że wybranego przeze mnie TU umowa nie obejmuje.
Rzecznik finansowy umywa ręce - oni tylko od banków i ubezpieczeń.
UOKiK to samo - tylko interesy konsumentów.
Chcesz się boksować? Idź do sądu.

ODRADZAM!!! NIGDY WIĘCEJ!!!

Awatar użytkownika
Norbert

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Santander Consumer Multirent

Post autor: Norbert »

Faktycznie, ta firma jest jakaś lewa.

Konfigurator pojazdu, który zamierzam nabyć (wartość ponad 0.5mln zł) wskazuje firmę leasingującą właśnie SCM. W sumie fajnie, że mają kogoś z kim współpracują, ułatwia to całą sprawę. Skontaktowałem się z nimi (SCM) z prośbą o ofertę - nie spieszyli się, ale cóż.

Przed podjęciem ostatecznej decyzji postanowiłem poszukać o nich opinii... i tu zonk. Praktycznie zero pozytywnych opinii.

Postanowiłem zapoznać się ze wszystkimi dokumentami, tabelami itd. Na stronie firmy nie udało się odszukać takich dokumentów - niestety świadczy to o firmie i w mojej ocenie potwierdza wszystkie negatywne opinie. Firma stara się ukryć absurdalne zasady swojej działalności w taki sposób aby potencjalny klient nie miał czasu zapoznać się dokładnie z dokumentami i porównać je do innych ofert. Ich oferta faktycznie jest mocno konkurencyjna, chyba tylko po to, że później liczą na poprawę zysków z opłat dodatkowych, które w okresie kilku lat leasingu pewnie się pojawią.

Za przykład niewiarygodnego pozytywnego zaskoczenia mogę podać RCI Leasing. Przez mój błąd nie wyszła jedna rata, wszystkie inne wzorowo płacone. Otrzymałem od nich pisemne przypomnienie o tym, że mam zaległość. Jak tylko dostałem powiadomienie, skontaktowałem się z leasingiem w celu otrzymania informacji ile będzie mnie kosztować to powiadomienie, bo chciałem je z góry uregulować, żeby temat zamknąć. Człowiek z drugiej strony słuchawki poinformował mnie, że nie ma z tego tytułu opłat, dopiero przeterminowanie drugiej faktury powoduje takie koszta. Zdziwiłem się niesamowicie, ale przecież kłócić się nie będę.

Jaki z tego morał - są leasingi podchodzące do klienta po ludzku.

Awatar użytkownika
WITUAUTO

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Santander Consumer Multirent

Post autor: WITUAUTO »

Niestety ale ja również odradzam tą firmę . Mam u nich leasing od trzech lat na auto przez ten okres nie miałem z nimi większych przepychanek pomijając fakt opłat za każde pisemko , grzecznie płaciłem bez gadania . 3 lipca 2020 skradziono mi tablicę rejestracyjną , pech że dwa dni przed przeglądem rejestracyjnym ( pierwszym) . Diagnosta przeglądu nie podbił bo brak tablicy . Dodzwonić się to cud więc piszę meaile grzecznie bo przecież ile może trwać wyrobienie wtórnika . Dzisiaj mamy 30 09 2020 auto na kołkach , leasing płacony , a tu olewka totalna . jeszcze w lipcu prosiłem o pełnomocnictwo aby załatwić to sam bedzie szybciej oczywiście odmowa bo do tych spraw mają osobę która za to bierze pieniądze NIGDY WIĘCEJ WSPÓŁPRACY Z TĄ FIRMĄ I STANOWCZO ODRADZAM .

Awatar użytkownika
~klient

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Santander Consumer Multirent

Post autor: ~klient »

Mam leasing w SCM od 4 lat. Aktualnie przeprowadzam zmianę Umowy. Proces trawa od miesiąca i nie wiadomo kiedy się skończy. Na infolinii nic nie wiedzą i generalnie mają podejście olewcze i dyskredytujące klienta. Żaden proces nie jest zautomatyzowany a każdy krok trwa od 7 do 14 dni. Wysyłasz skan dokumentu emailem - dostajesz informację, że został wysłany do weryfikacji i mają na to 7 dni. W 7 dniu odsyłają email z informacją, że na stronie 4 wniosku źle zaznaczyłeś jeden z 30 kwadracików ze zgodą na coś tam. Zaznaczasz i odsyłasz. Informacja że wysłane do weryfikacji i mają 7 dni. I tak w kółko. Okazuje się, że każdy proces trwa 2 miesiące i nikt nic nie wie. Obsługa gorsza niż w najgorszym urzędzie Państwowym a okazuje się, że nie są też najtańsi. Jeśli w przyszłości będę miał wybór leasingodawcy to z całą pewności nie wybiorę SCM i odradzam wszelkich kontaktów z tą "firmą". ŻENADA I PORAŻKA.

Awatar użytkownika
Jasz

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Santander Consumer Multirent

Post autor: Jasz »

Dramat. Oszuści, kłamcy i wyłudzacze. Odradzam największemu wrogowi...

Awatar użytkownika
firma / az

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Santander Consumer Multirent

Post autor: firma / az »

NIGDY NIE KORZYSTAJCIE Z TEJ FIRMY! Wysokie opłaty, kruczki, tragiczna obsługa klienta. Cesja leasingu trwa uwaga 6 miesięcy! Gdy już wydali zgodę na cesję i wydanie samochodu przejmującemu po 2 tygodniach poinformowali, że poprzednia zgoda jest nie ważna i należy ponownie żłożyć wnioski o cesję!
Skandal i paranoja, najgorsza firma leasingująca!

Awatar użytkownika
Mazda

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Santander Consumer Multirent

Post autor: Mazda »

Beznadziejny bank z podejściem anty do klienta. Masz płacić i nie dyskutować. Mimo opłacania raty serwisowej w leasingu i zapisu w warunkach serwisu, że płacą za robociznę i materiały. Oczywiście płacić nie będą, bo umieścili kruczek gdzies na stronie. I zamiast dokumentu, na ktory się powołuje, pani dyrektor przyslala mi link do strony mazdy. I se szukaj. Zero profesjonalizmu. Zero postawy pro klienckiej. Maja wywalone. Nie polecam.


ODPOWIEDZ