Strona 2 z 15

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Santander Consumer Multirent

: 6 sty 2012, o 15:22
autor: Michał Krupiński
LAURA77 pisze:Witam, też mam leasing w SCM absolutnie odradzam, złodzieje i oszuści ,
Można prosić o rozwinięcie?

Co konkretnie złego zrobiła ta firma? Proszę o więcej szczegółów, bo takie stwierdzenia jak powyższe niestety niewiele wnoszą.

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Santander Consumer Multirent

: 8 sty 2012, o 16:38
autor: docktor
Dla niektórych leasingodawca który wymaga płatności rat leasingowych w terminie to oszust i złodziej. :evil:

;)

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Santander Consumer Multirent

: 10 sty 2012, o 13:26
autor: Matti
Uwielbiam takie wpisy :lol:

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Santander Consumer Multirent

: 5 mar 2012, o 16:53
autor: Jarosław Król
Pytanie użytkownika kojak o zapisy w OWUL stosowane przez Santander Consumer Multirent zostało wydzielone do osobnego wątku:
Santander - czy takie regulacje w OWUL są normalne?

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Santander Consumer Multi

: 13 lut 2013, o 16:53
autor: kotlet
jestem bardzo niezadowolony z SCM pomijając OWUL, który jest w moim odczuciu naciąganiem klientów, chciałem zapytać się dlaczego nie ma jeszcze zgody na usunięcie szkody komunikacyjnej to nie uzyskałem odpowiedzi, ktoś jest chory nie wiadomo kiedy będzie, a jak z jakimś kierownikiem to niema , a jak z jakimś dyrektorem to 10min oczekiwania i słuchania muzyki po czym rozłączenie rozmowy PORAŻKA! to moje 9 auto w leasingu i chyba to jest najgorsza firma.

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Santander Consumer Multirent

: 8 mar 2013, o 08:01
autor: ana
samochód w leasingu, który mi odebrali.Na 60 rat spłaconych w terminie 51 i nagle stłuczka auta, które wpadło w poslizg. Zgłosiłam do ubezpieczyciela, który jest przez nich narzucony. Stwierdzili szkodę całkowitą ( uszkodzony przód nawet blacha niepogięta) i sprzedali moje auto bez zapytania się mnie o zdanie. Kiedy się dowiedziałam pisałam,dzwoniłam,prosiłam o prawo pierwokupu.Wkońcu 80 tysięcy zapłaciiłam już za to auto. Niestety nie zgodzili się i jeszcze przysłali mi fakturę na 650 zł na rzecz likwidacji.NIE ROZUMIĘ TEJ SYTUACJI. ZOSTAŁAM POTRAKTOWANA JAK OSTATNI ŚMIEĆ!!!!!!!!!! jeśli ktoś nie rozumie sprawy ubezpieczenia auta to wyjaśniam.Ubezpieczają sami i przysyłają tylko faktury.Pierwszą fakturę w 2012 r zapłaciłam w kwocie 2000 zł , następne po 650 zł. Teraz okazało się,ze samochód był ubezpieczony na nizszą kwotę niż powiniem, a koszt naprawy przekroczył wartość ubezpieczonego auta i zaliczyli auto do szkody całkowitej! Klient nie ma tu nic do powiedzenia.Chciałam sama naprawić, aby tylko mi nie sprzedawali.Dla nich jestem tylko kolejnym numerem klienta.Nie wiem czy w każdym Kraju tak ru...ją klientów czy tylko w Polsce.

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Santander Consumer Multi

: 8 mar 2013, o 10:34
autor: SCM
kotlet pisze:jestem bardzo niezadowolony z SCM pomijając OWUL, który jest w moim odczuciu naciąganiem klientów, chciałem zapytać się dlaczego nie ma jeszcze zgody na usunięcie szkody komunikacyjnej to nie uzyskałem odpowiedzi, ktoś jest chory nie wiadomo kiedy będzie, a jak z jakimś kierownikiem to niema , a jak z jakimś dyrektorem to 10min oczekiwania i słuchania muzyki po czym rozłączenie rozmowy PORAŻKA! to moje 9 auto w leasingu i chyba to jest najgorsza firma.
Szanowny Panie,

W trosce o wysoką jakość świadczonych usług prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługu Klienta i podanie danych, które pozwolą nam zapoznać się z poruszoną przez Pana sprawą i wyjaśnieniem zaistniałej sytuacji. Zależy nam na udzieleniu pomocy w załatwieniu Pańskiej sprawy.

W oczekiwaniu na kontakt,
Biuro Obsługi Klienta SCM
Tel. 071/ 330 96 65 (Pn.-Pt. 8:00 - 17:00)
E-mail: bok@scmultirent.pl

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Santander Consumer Multirent

: 8 mar 2013, o 13:02
autor: SCM
ana pisze:samochód w leasingu, który mi odebrali.Na 60 rat spłaconych w terminie 51 i nagle stłuczka auta, które wpadło w poslizg. Zgłosiłam do ubezpieczyciela, który jest przez nich narzucony. Stwierdzili szkodę całkowitą ( uszkodzony przód nawet blacha niepogięta) i sprzedali moje auto bez zapytania się mnie o zdanie. Kiedy się dowiedziałam pisałam,dzwoniłam,prosiłam o prawo pierwokupu.Wkońcu 80 tysięcy zapłaciiłam już za to auto. Niestety nie zgodzili się i jeszcze przysłali mi fakturę na 650 zł na rzecz likwidacji.NIE ROZUMIĘ TEJ SYTUACJI. ZOSTAŁAM POTRAKTOWANA JAK OSTATNI ŚMIEĆ!!!!!!!!!! jeśli ktoś nie rozumie sprawy ubezpieczenia auta to wyjaśniam.Ubezpieczają sami i przysyłają tylko faktury.Pierwszą fakturę w 2012 r zapłaciłam w kwocie 2000 zł , następne po 650 zł. Teraz okazało się,ze samochód był ubezpieczony na nizszą kwotę niż powiniem, a koszt naprawy przekroczył wartość ubezpieczonego auta i zaliczyli auto do szkody całkowitej! Klient nie ma tu nic do powiedzenia.Chciałam sama naprawić, aby tylko mi nie sprzedawali.Dla nich jestem tylko kolejnym numerem klienta.Nie wiem czy w każdym Kraju tak ru...ją klientów czy tylko w Polsce.
Szanowna Pani,

W trosce o wysoką jakość świadczonych usług prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługu Klienta i podanie danych, które pozwolą nam zapoznać się z poruszoną przez Panią sprawą i udzieleniem wyjaśnień.

W oczekiwaniu na kontakt,
Biuro Obsługi Klienta SCM
Tel. 071/ 330 96 65 (Pn.-Pt. 8:00 - 17:00)
E-mail: bok@scmultirent.pl

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Santander Consumer Multirent

: 8 mar 2013, o 14:14
autor: JMC
"Szanowna Pani,

W trosce o wysoką jakość świadczonych usług prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługu Klienta i podanie danych, które pozwolą nam zapoznać się z poruszoną przez Panią sprawą i udzieleniem wyjaśnień.
"
Widzę, że SCM ktoś się chyba do du*py dobiera :D
Wysoka jakość usług w wykonaniu SCM to KPINA - wysokie to są u nich wyłącznie opłaty.
Niestety podzielam negatywne zdanie przedmówców na temat SCM w kwestii:
1. OWUL - wolna amerykanka, nie zmieniając warunków umowy (brak aneksu na który klient mógłby się nie zgodzić) mogą dorzucać nowe opłaty lu zmieniać wysokość istniejących :evil:
2. Opłata za prowadzenie konta związanego z leasingiem
3. Podnoszenie oprocentowania przy wzroście stóp procentowych (najpóźniej tydzień po ogłoszeniu przez RPP jest list z informacją o podniesieniu rat)
4. Drakońskie opłaty administracyjne - zatwierdzenie tzw. polisy obcej, wezwanie z fotopstryczka, zmiana dowodu rejestracyjnego itp.
5. Likwidacja szkód całkowitych bez konsultacji z klientem (teoretycznym WŁAŚCICIELEM! auta)
6. Wznawianie polis ubezpieczeniowych według własnego widzimisię - bez żadnej informacji zmieniają firmę ubezpieczającą, pakiet i stawki.
Ogólnie firma absolutnie nie godna polecenia no chyba że ktoś lubi sporty ekstremalne to już jego wola. Ja muszę się jeszcze męczyć do listopada.

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Santander Consumer Multirent

: 19 mar 2013, o 19:05
autor: TBC
to i ja dołożę co sądzę o tej "troszczącej się o klientów firmie"

- nie informują cię o wystawieniu I faktury, o tym, że jest wystawiona dowiadujesz się już z pisma kosztującego 60pln
- wymyślają terminy NIEZGODNE z OWUL - np na 30 dni przed musisz zgodnie z ich informacją powiadomić ich o tym, że zamierzasz DALEJ korzystać z własnego ubezpieczyciela
- akceptacja polisy - 100pln
- ich oferta ubezpieczenia PZU to ponad 70% więcej niż zaproponowano w salonie w ramach przedłużenia
- przygotowanie auta do sprzedaży (po zakończeniu umowe leasingu) - kolejne 1000pln (oni nawet się nie zbliżą do Twojego auta - wciąż będzie u Ciebie, tyle będą łaskawie życzyli sobie by wyrazić Ci zgodę na to byś mógł im zapłacić kolejne parę tysięcy jako wykup
- na wszelki wypadek pismo wysyłają Ci tak późno byś nie miał szansy poprosić ich o zgodę
- zmienisz adres - sam sprawdź ile będzie to kosztowało !!!

wiem, że brzmi to szaleńczo, ale będąc traktowanym jak śmieć poważnie rozważam rozwiązanie umowy i utratę dotychczas wpłaconych pieniędzy by tylko nie współpracować z band.......
bardzo żałuję, że skorzystałem kiedyś z ich usług, naprawdę bardzo!!!