Strona 11 z 15

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Santander Consumer Multirent

: 6 lis 2018, o 22:32
autor: Walentyna
Nigdy więcej

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Santander Consumer Multirent

: 25 lis 2018, o 20:48
autor: Bumbumrikitiki
Witam,
Piszę o swoim doświadczeniu z Santander Consumet Multirent. Wszystko było w porządku do momentu gdy płaciłem raty i nic od nich nie chciałem. Kiedy 11.10.2018 roku mój samochód został uszkodzony przez kierowcę pod wpływem alkoholu nie sądziłem że to będzie tak strasznie ciężka sprawa. 12.11.2018 zgłosiłem szkodę na infolinii. Myślę ok 3 może 4 dni i odezwie się rzeczoznawca. Haha. Byłem strasznie naiwny. Mamy 25.11.2018 i uwaga... nie mam jeszcze wyceny szkody. Dzwonie do Santander Multirent i słyszę ciągle to samo. Czyli nic. Piszę e-maile i nie otrzymuję odpowiedzi. Mam działalność, którą muszę zamknąć. 1,5 miesiąca bez samochodu, zniszczyło moją firmę. Santander nawet na emaila nie może odpisać. Złodzieje, płać i o nic nie proś. Santander Multirent uważajcie!!!

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Santander Consumer Multirent

: 26 lis 2018, o 08:22
autor: palacz
Bumbumrikitiki pisze:Witam,
Piszę o swoim doświadczeniu z Santander Consumet Multirent. Wszystko było w porządku do momentu gdy płaciłem raty i nic od nich nie chciałem. Kiedy 11.10.2018 roku mój samochód został uszkodzony przez kierowcę pod wpływem alkoholu nie sądziłem że to będzie tak strasznie ciężka sprawa. 12.11.2018 zgłosiłem szkodę na infolinii. Myślę ok 3 może 4 dni i odezwie się rzeczoznawca. Haha. Byłem strasznie naiwny. Mamy 25.11.2018 i uwaga... nie mam jeszcze wyceny szkody. Dzwonie do Santander Multirent i słyszę ciągle to samo. Czyli nic. Piszę e-maile i nie otrzymuję odpowiedzi. Mam działalność, którą muszę zamknąć. 1,5 miesiąca bez samochodu, zniszczyło moją firmę. Santander nawet na emaila nie może odpisać. Złodzieje, płać i o nic nie proś. Santander Multirent uważajcie!!!
Przecież to nie leasingodawca wyznacza rzeczoznawcę tylko ubezpieczyciel, do którego powinieneś się samodzielnie zgłosić.
Poinformowanie leasingodawcy potrzebne jest tylko, żeby dostać upoważnienie do odbioru odszkodowania - o ile umowa nie jest zadłużona.

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Santander Consumer Multirent

: 1 gru 2018, o 17:16
autor: marcinos
A co to jest za twór ? Czy to co innego niż Santander, który jest w miejscu BZ WBK ?

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Santander Consumer Multirent

: 2 gru 2018, o 10:23
autor: Spayker
marcinos pisze:A co to jest za twór ? Czy to co innego niż Santander, który jest w miejscu BZ WBK ?
To spółka, którą Santander miał zanim przejął BZ WBK. Na razie ich nie połączyli i może lepiej, żeby tego nie robili, bo ta ma fatalną reputację. Z drugiej strony nie wiem jaki jest sens utrzymywania niezależnych firm z takim samym logo - dla klientów jest to nie do odróżnienia - dziwię się, że regulator rynku zgodził się na coś takiego. Oh, wait...

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Santander Consumer Multirent

: 2 gru 2018, o 15:22
autor: marcinos
Osobiście jestem zadowolony z leasingu w BZ WBK jak wcześniej z RL. Z tym, że płaciłem regularnie i nigdy niczego od nich nie chciałem dlatego nie wiem czy ponownie nie związać się nową umową z Santander w przypadku kolejnego leasingu. Nie wiem czy miałbym to samo do napisania gdybym czegoś od nich chciał. W poprzednim leasingu ( Raifeissen Leasing ) miałem drobną szkodę ale wszystko odbyło się bardzo sprawnie. Musze ponownie zapoznać się z firmami bo być może są lepsze obecnie od Santander oraz RL.

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Santander Consumer Multirent

: 2 gru 2018, o 19:04
autor: Jarosław Król
RL już nie ma. Teraz to PKO Leasing - organizacyjnie więcej w nim RL niż PKO, nawet ludzie z RL tym rządzą, ale marka zniknęła.

Zapoznawać się z innymi ofertami zawsze warto, bo w różnych okresach zmienia się polityka cenowa każdego leasingodawcy, czasem jest ciśnienie na wynik, wchodzą promocje, a czasem wręcz przeciwnie - jest zwyżka marży i to się cały czas miesza i tasuje.

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Santander Consumer Multirent

: 2 gru 2018, o 21:32
autor: marcinos
To prawda z tym, że są instytucje, które lepiej omijać szerokim łukiem i raczej nie zdecydowałbym się na nie choćby nie wiem jakie by mi warunki dawały. Mam tutaj na myśli przede wszystkim Getin oraz PSA, którym dziękuje na starcie.

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Santander Consumer Multirent

: 8 gru 2018, o 13:11
autor: Agata1964
Z taką niekompetencją i ignorowaniem klientów jak w Santander Consumer Multirent spotykam się pierwszy raz w życiu . Nigdy więcej nie chcę mieć z tą firmą nic do czynienia. Jak można powierzać pieniądze firmie, której pracownicy nie respektują zawartych umów tylko powołują się na wewnętrzne regulaminy. Firma zabrania sprzedaży samochodu po 2 latach leasingu pomimo, że zgadza się na to w umowie. Następnie wyraża zgodę na odsprzedanie samochodu leasingowanego firmie , a po miesiącu odwołuje tą zgodę. Zgadza się na cesję leasingu, a po podpisaniu umowy cesji przez Korzystającego i Przejmującego nie podpisuje sama tej umowy. Do cesji umowy leasingu nie załącza rozliczenia leasingu. Umawia na podpisanie cesji i daje nieaktualny telefon do pracownika, który ma sporządzić cesję w jej imieniu. Nie respektuje wypowiedzenia polisy tyko nakazuje rozliczenie jej pomiędzy Korzystającym i Przejmującym. Nie wiem kto ma nadzór nad tą firmą i dlaczego w nazwie jest Santander? Mam leasing w Banku Santander z Niemczech , który działa wzorcowo. Myślę , że Santander Bank powinien odciąć się od takiego braku kompetencji i braku poszanowania zawartych umów oraz ignorowania klientów ze strony tej firmy oraz całkowitego braku rzetelnej informacji na temat zawartej umowy leasingu przez cały okres jej trwania.

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Santander Consumer Multirent

: 10 sty 2019, o 15:04
autor: Przekręcony
Kilka razy korzystałem z leasingu i takich numerów jak w Santander Consumer Multirent nigdy nie miałem.
Po stłuczce zero zaangażowania z ich strony w likwidacji szkody - nie dostarczali dokumentów, nie naciskali na wizję lokalną Rzeczoznawcy, nie dawali decyzji o płatności VAT, w końcu tłumaczyli (wybranemu przez siebie) Ubezpieczycielowi że wiedzą lepiej jak likwidować szkodę i jakich dokumentów on potrzebuje do tego. W efekcie naprawa trwa 2 dni a samochód jest w serwisie 2 miesiące bo czeka na dokumenty.
Jeśli spróbowałem ubezpieczyć samochód w zewnętrznej firmie, bo ich propozycja była wzięta z kosmosu, to po zaakceptowaniu przez nich wniosku ubezpieczeniowego i opłaceniu przeze mnie składki odwołali zgodę, i wykupili drugą polisę na ten sam samochód i ten sam okres. Tłumaczenia, że jeśli coś nie pasowało im, to mogli "doubezpieczyć" a nie wykupować nową polisę (różnica w kosztach to 3800 zł), bo Umowa o tym mówi, na nic się zdają: wystawiają fakturę za polisę i za "wysłanie" Wezwania do Zapłaty listem zwykłym (choć w umowie jest zapisane, że mają wysłać poleconym), a za brak opłat grożą rozwiązaniem umowy. Można odwołać się do składu węgla.
Samowolnie zmieniają ratę leasingową po podpisaniu umowy, a spróbuj tylko nie zapłacić...!

NIGDY NIE DAJCIE SIĘ NAMÓWIĆ NA WSPÓŁPRACĘ Z NIMI!