Smart Plan Toyota

Poznaj opinie o leasingodawcach i opisz swoje doświadczenia
Awatar użytkownika
SipEspresso
Posty: 1
Rejestracja: 29 wrz 2020, o 16:09

Re: Smart Plan Toyota

Post autor: SipEspresso »

Cześć , czy ktoś z was podczas umowy smartplanu dokonywal serwisu po 15 000 km i więcej w innej, niż autoryzowana, stacja lexusa bądź toyoty? U mnie zbliża się taki serwis, jednak nie chcę go przechodzić w lexusie, w którym zaśpiewano cenę 1780 złotych. Powiedziano mi, że nie mogą mnie zmusić do tego, aby przyjechać na przegląd do nich, jednak zachęcają, aby serwis odbył się tylko u nich itd. Czy ma ktoś takie doświadczenie?


Jak otrzymać wiele dobrych ofert leasingu? Wyszukiwarka i Kalkulator

Wyszukiwarka Leasingu - najlepszy i najprostszy sposób, żeby otrzymać dobre i tanie oferty od wielu dobrze ocenianych leasingodawców.
Firmy leasingowe same złożą Ci oferty, bez pośredników.

Kalkulator leasingu - skorzystaj jeśli chcesz szybko poznać przybliżone koszty leasingu i wysokość raty miesięcznej



Awatar użytkownika
PAulina

Re: Smart Plan Toyota

Post autor: PAulina »

Właśnie zakończyliśmy smart plan. Nie polecam tego nikomu. Odsetki kolosalne, końcowa wycena mimo braku uszkodzeń ,idealnym wnętrzu jak nowym i o 18 tys mniejszy przebieg niż powinien być , zdecydowanie zaniżona. Trzeba dopłacać za każda pierdole. Nigdy więcej. O ile byłam zadowolona z toyoty tak z tego pseldo najmu nigdy. I nikomu go nie polecę.
Aktualnie muszę dopłacić 10 tys netto do toyoty chr która kosztowała 122 tys i jest w stanie idealnym, jeździła jako drugi samochód.

Awatar użytkownika
Bogdan111

Re: Smart Plan Toyota

Post autor: Bogdan111 »

Witam!
Chciałbym również ostrzec przed wynajmem długoterminowym. Ja poczułem się oszukany. Zawierając umowę z Toyotą, na wynajem długoterminowy, SmartPlan, zostałem poinformowany, że po 36 miesiącach będę mógł oddać samochód lub go wykupić. Podano mi nawet kwotę wykupu. Kiedy zwróciłem się do Toyota Leasing Bank,
na miesiąc przed zakończeniem spłaty, o potwierdzenie kwoty wykupu, zostałem poinformowany, że nie mogę wykupić samochodu, ponieważ zawarłem umowę wynajmu długoterminowego. Szok! Tam nie ma z kim rzeczowo rozmawiać. Można tylko napisać maila. Umowa słowna dla Leasing Banku, jak widać, nie ma znaczenia. Pytanie dlaczego podano mi kwotę wykupu? ! Logiczne jest, że podpisując umowę, byłem przekonany i zapewniany, że będę mógł wykupić samochód lub go oddać.Teraz kilkakrotnie mnie poinformowano, że mam umówić się z przedstawicielem Dekry, na oddanie samochodu. Ciekawe, że nie ma tego w umowie. Czyżby chodziło jeszcze o wyciągnięcie pieniędzy? Przestrzegam was przed taką formą umowy! Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Michałek123
Posty: 2
Rejestracja: 15 wrz 2022, o 19:48

Re: Smart Plan Toyota

Post autor: Michałek123 »

Witam!
Obecnie kończy mi się umowa smartplan mam podobną sytuację jak Pan Bogdan111 najpierw zostałem poinformowany że mogę wykupić samochód za podaną kwotę po 3 tygodniach dostałem maila, że jednak nie mogę ponieważ nastąpił błąd systemowy!!!!!!
Zero wyjaśnień o co chodzi
Podpisując umowę najmu byłem przekonany że mogę wykupić samochód, zresztą wynika to z oferty smartplanu.
Jeżeli ktoś miał podobny problem proszę o informację na forum
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Tomasz Piotrowski
PRO
Posty: 1162
Rejestracja: 2 kwie 2009, o 20:34

Re: Smart Plan Toyota

Post autor: Tomasz Piotrowski »

Cześć,
Michałek123 pisze: 15 wrz 2022, o 20:07 ponieważ nastąpił błąd systemowy!!!!!!
Co oznacza, że nastąpił błąd systemy? W sensie, że najpierw zgodzili się na wykup?

Awatar użytkownika
Michałek123
Posty: 2
Rejestracja: 15 wrz 2022, o 19:48

Re: Smart Plan Toyota

Post autor: Michałek123 »

Tomasz Piotrowski pisze: 19 wrz 2022, o 08:33 Cześć,
Michałek123 pisze: 15 wrz 2022, o 20:07 ponieważ nastąpił błąd systemowy!!!!!!
Co oznacza, że nastąpił błąd systemy? W sensie, że najpierw zgodzili się na wykup?
Tak najpierw dostałem maila z toyota leasing z kwota wykupu 116000 brutto a po 3 tygodniach napisali że jednak nastąpił błąd systemowy - dosłownie tak i napisali że jednak nie mogę wykupić auta, salon toyoty w Kielcach gdzie odbierałem samochód też jest zdziwiony bo wszystkie smartplany powinny mieć opcję wykupu, ale oczywiście nie mogą nic zrobić, na razie jestem na etapie pisania maila do centrali jak coś będę wiedział dam znać pozdrawiam

Awatar użytkownika
Jarosław Król
Administracja
Posty: 1235
Rejestracja: 1 sty 2010, o 21:32

Re: Smart Plan Toyota

Post autor: Jarosław Król »

Michałek123 pisze: 22 wrz 2022, o 14:44 jak coś będę wiedział dam znać
Koniecznie! Powodzenia

Awatar użytkownika
toyota gość

Re: Smart Plan Toyota

Post autor: toyota gość »

Również mam problem z zakończeniem umowy smart plan. Przy zawieraniu umowy poinformowano mnie że będę mieć możliwość wykupu auta,możliwość rozłożenia kwoty wykupu na dalszy leasing lub zwrotu auta. Ofertę u dealera przedstawiono mi jako leasing z wysoką kwotą wykupu. Wskazo mi na nawet konkretną kwotę wykupu. Po podpisaniu umowy egzemplarz umowy dla mnie miał być mi odesłany bezpośrednio z centrali w Warszawie. Niestety tego nie uczyniono.Po zapłaceniu ostatniej wpłaty z harmonogramu tj. 48 raty-9 zwróciłam się o wskazanie kwoty wykupu ( 28 dni przed zakończeniem umowy) Zadzwoniłam na infolinię smart plan- gdzie pracownik poinstruował mnie żebym zrobila dyspozycję przez profil klienta na stronie internetowej. Zalogowałam się na stronę internetową toyota. Na moim profilu klienta nie było możliwości wykupu auta lub refinansowania. Pojawil sie komunikat zeby skontaktowac sie dealerem. Dealer telefonicznie poinformował mnie ze wykup należy załatwić ze Smartplanem. Zadzwoniłam na infolinię Smart planu gdzie poinnformownao ze moja umowa nie ma możliwości wykupu - i tu nastąpiła SZOK. Poinformowałam panią z infolinii ze do dnia rozmowy z nią nie doręczono mi nawet umowy ( Pani zleciła dyspozycję wysłania mi umowy mailem ). Poinformowała mnie ze w umowie widnieje zapis w tabeli przy kwocie sprzedaży "ND"- skrót ten oznacza NIE DOTYCZY i wyjaśniła ze w mojej umowie nie ma opcji wykupu. Kobieta na infolini poleciala mi napisac reklamacje ! I wskazala maila do toyota leasing. Opisalam swoja sytacje i w odpowiedzi otrzymalam maila ze moja umowa nie przewiduje opcji wykupu i ze co do refinansowania mam kontaktowac się z dealerem. W międzyczasie otrzymalam maila od DEKRY ze mam. umówić sie na zwrot auta i ogledziny. Ponownie skontaktowałam się z dealerem i ten jako wyjście z sytuacji zaproponował mi refinansowanie po zakończeniu umowy. To oznacza że na tydzień przed zakończeniem umowy mam wstawić moje auto do salonu dealera Toyoty , oni go w tym czasie odkupią od Toyoty Leasing ze smartplanu a następnie otrzymam to samo auto w nowy leasing ( kwota leasingu miała zostać ustalona gdyż UWAGA - gwarantowana kwota wykupu nie została wskazana w mojej umowie smart plan, mimo że byla mi wskazywana przy zakupie auta .) Jeśli zdecyduje się na refinansowanie otrzymam moje auto spowrotem po kilku dniach.

Kwota którą ustalil Dealer do refinansowania po zakończeniu umowy jest oczywiście kilkanaście tysięcy wyższa niż to co zostało mi pokazane przy zawarciu umowy. Dodatkowo na około półtora tygodnia zostaje bez auta.

Nikt nie jest mi w stanie wskazać winnych tej sytuacji. Smart plan przerzuca winę na dealera , u dealera usłyszałam że musiano mi źle wyjaśnić zasady smart planu. Efekt jest taki że czuję się oszukana bo co innego gwarantowano mi przy zawarciu umowy a co innego wynika z zapisu umowy którą otrzymałam po prawie 4 latach od zawarcia umowy przy jej końcu i to na własne żądanie.

Z tego co czytam moja sytuacja nie jest jedyna.

Ogólnie nie chciałabym tego tak zostawić, zastanawiam się nad zgłoszeniem sytuacji do rzecznika praw konsumenta . Jak dla mnie to jest celowe wprowadzanie klientów w błąd przy zawieraniu umowy smart plan..

Jak u Państwa skończyła się sytuacja z takim ZAKOŃCZENIEM smart plan ?


ODPOWIEDZ