Full Service Leasing coraz popularniejszy
: 17 lis 2009, o 10:21
Corporate Vehicle Observatory przeprowadziło ankietę "na" trzystu osobach w Polsce odpowiedzialnych za zakupy flotowe w swoich firmach.
Ankieta miała zmierzyć popularność usług dodanych, wchodzących w skład Full Service Leasingu. Biorąc pod uwagę lata poprzednie, zauważalny jest wzrost popularności bardziej zaawansowanych usług związanych z wynajmem długoterminowym,popularnie określanym jako car fleet management (CFM).
Popularność usług z pakietu full service leasing wśród polskich przedsiębiorstw według CVO Barometr 2009:
Assistance – 84%
Obsługa serwisowa – 76%
Wymiana opon – 65%
Ubezpieczenia – 56%
Likwidacja szkód – 54%
Pojazdy zastępcze – 43%
Doradztwo – 27%
Raportowanie – 21%
Karty paliwowe – 20%
Lokalizacja pojazdów (GPS) – 18%
Wynajem krótkoterminowy – 16%
Ankieta miała zmierzyć popularność usług dodanych, wchodzących w skład Full Service Leasingu. Biorąc pod uwagę lata poprzednie, zauważalny jest wzrost popularności bardziej zaawansowanych usług związanych z wynajmem długoterminowym,popularnie określanym jako car fleet management (CFM).
Popularność usług z pakietu full service leasing wśród polskich przedsiębiorstw według CVO Barometr 2009:
Assistance – 84%
Obsługa serwisowa – 76%
Wymiana opon – 65%
Ubezpieczenia – 56%
Likwidacja szkód – 54%
Pojazdy zastępcze – 43%
Doradztwo – 27%
Raportowanie – 21%
Karty paliwowe – 20%
Lokalizacja pojazdów (GPS) – 18%
Wynajem krótkoterminowy – 16%