Najlepszy leasing dla mnie?

Pytania podatkowe, wiadomości z branży leasingowej, sprzęt poleasingowy, dyskusje ogólne
Regulamin forum
Forum leasingowe, na którym możesz zapytać o wszystko, co jest związane z leasingiem i wynajmem długoterminowym. Odpowiedzi udzielają eksperci i osoby z branży, ale panuje tu luźna atmosfera bez regulaminowego rygoru, więc nie krępuj się dyskutować. Zachęcamy także do wyrażania swoich opinii o leasingodawcach i dzielenia się swoimi doświadczeniami.
Awatar użytkownika
StrzelecCzarny
Posty: 2
Rejestracja: 4 sty 2011, o 12:45

Najlepszy leasing dla mnie?

Post autor: StrzelecCzarny »

Witam,
to mój pierwszy post na tym forum, więc przepraszam z góry za jakąkolwiek nietaktowność.
Wiem, że mój problem może wydać się śmieszny, ale gubię się czytając o tych wszystkich zasadach leasingu.
Moja sytuacja pokrótce wygląda następująco: Nie posiadam żadnych odłożonych pieniążków, studiuję zaocznie, mój roczny dochód to 20 tys. i bardzo mocno wierzę w to, że mogę prowadzić dodatkowo działalność gospodarczą.
Przedmiotem mojej działalności było by składanie mebli wykonywanych na zamówienie (był bym kimś w rodzaju pośrednika między klientem a hurtownią).
Moje mocne strony to: wolny czas po pracy, miejsce zamieszkania przy granicy (niemiecki klient), prawo jazdy C+E, nie płace już zusu, a przede wszystkim mam szczere chęci do pracy.
Moimi słabymi stronami jest brak busa, słabe doświadczenie w branży i młodociany wiek.
Całkiem dobrym rozwiązanie wydaje mi się zakup T4 Multivana ale te są w cenie ok 20tys.
Po zaciągnięciu kredytu na tę kwotę musiał bym spłacić 30tys. więc zaczynam czytać o leasingu ale tu się mówi o nowych lub prawie nowych samochodach, a ja po kalkulacjach dochodzę do wniosku, że stać mnie będzie jedynie na ratę w wysokości 500zł.
I tu moje pytanie: Jest możliwość wzięci leasingu i czy warto?
Może jakieś inne pomysły na działalność?


Jak otrzymać wiele dobrych ofert leasingu? Wyszukiwarka i Kalkulator