Strona 1 z 1

Przewodnik Zwrotu Pojazdów 2011 - po zakończeniu umowy

: 12 wrz 2011, o 09:25
autor: FmLeasing.pl
„Przewodnik Zwrotu Pojazdów” 2011 to nowa edycja wydawanego od 2007 r. podręcznika, który opisuje i klasyfikuje najczęściej spotykane uszkodzenia podczas eksploatacji pojazdów służbowych. Jest praktycznym i użytecznym narzędziem, umożliwiającym obniżenie ponoszonych przez leasingobiorców wydatków oraz znaczne usprawnienie procedur związanych z zakończeniem użytkowania firmowej floty.

Uszkodzenia zostały podzielone na dwie kategorie. Stan pojazdu, wynikający z codziennej normatywnej eksploatacji auta, określony został jako akceptowalny i oznaczony w przewodniku kolorem zielonym. Natomiast poważniejsze uszkodzenia – nieakceptowalne – zaznaczono na czerwono. Aby ułatwić sklasyfikowanie rodzaju szkody, Przewodnik został zilustrowany ponad setką zdjęć.

Przewodnik Zwrotu Pojazdów 2011 - do pobrania (PDF, 1,15 Mb) >>


CZYTAJ TAKŻE

Re: Przewodnik Zwrotu Pojazdów 2011 - po zakończeniu umowy

: 29 wrz 2011, o 10:11
autor: Michał Krupiński
Polecam lekturę tego przewodnika nie tylko osobom, które korzystają lub chcą korzystać z wynajmu długoterminowego, ale także leasingobiorcom, którzy posiadają "normalny" leasingu z niskim wykupem i chcą np. przerwać umowę leasingu i zwrócić samochód, albo mają kłopoty finansowe i muszą zwrócić samochód do leasingodawcy.

Ten zestaw usterek może pokazać za co może być obniżona wartość samochodu przy oględzinach jego stanu po oddaniu.

Re: Przewodnik Zwrotu Pojazdów 2011 - po zakończeniu umowy

: 3 paź 2011, o 11:10
autor: Lui
Michael pisze:Polecam lekturę tego przewodnika nie tylko osobom, które korzystają lub chcą korzystać z wynajmu długoterminowego, ale także leasingobiorcom, którzy posiadają "normalny" leasingu z niskim wykupem i chcą np. przerwać umowę leasingu i zwrócić samochód, albo mają kłopoty finansowe i muszą zwrócić samochód do leasingodawcy.

Ten zestaw usterek może pokazać za co może być obniżona wartość samochodu przy oględzinach jego stanu po oddaniu.
Przy zwrocie samochodu do leasingodawcy to i tak najlepiej wpierw go wycenić, żeby mieć mocną podkładkę.

Re: Przewodnik Zwrotu Pojazdów 2011 - po zakończeniu umowy

: 3 paź 2011, o 14:39
autor: Spayker
Przy zwrocie samochodu do leasingodawcy to i tak najlepiej wpierw go wycenić, żeby mieć mocną podkładkę.
Ta... i najlepiej skorzystać z usług tej samej firmy, z której korzysta leasingodawca. :P

Re: Przewodnik Zwrotu Pojazdów 2011 - po zakończeniu umowy

: 4 paź 2011, o 11:39
autor: pesky
którzy posiadają "normalny" leasingu z niskim wykupem
Z wysokim wykupem leasing tez chyba jest normalny. ;)

Re: Przewodnik Zwrotu Pojazdów 2011 - po zakończeniu umowy

: 4 paź 2011, o 14:14
autor: Michał Krupiński
Lui pisze:
Michael pisze:Polecam lekturę tego przewodnika nie tylko osobom, które korzystają lub chcą korzystać z wynajmu długoterminowego, ale także leasingobiorcom, którzy posiadają "normalny" leasingu z niskim wykupem i chcą np. przerwać umowę leasingu i zwrócić samochód, albo mają kłopoty finansowe i muszą zwrócić samochód do leasingodawcy.

Ten zestaw usterek może pokazać za co może być obniżona wartość samochodu przy oględzinach jego stanu po oddaniu.
Przy zwrocie samochodu do leasingodawcy to i tak najlepiej wpierw go wycenić, żeby mieć mocną podkładkę.
Nie sposób się z tym nie zgodzić, ale... trzeba jednak też pamiętać, że w przypadkach windykacji nie każdą firmę stać na wydanie choćby tych kilkuset złotych... ale najlepiej będzie się jednak na nie szarpnąć, bo to może potem oszczędzić wiele tysięcy przy rozliczeniu i ewentualnych sprawach sądowych.
Chyba, że ktoś ma to w nosie, to wtedy trudno... :) :P
Spayker pisze:
Przy zwrocie samochodu do leasingodawcy to i tak najlepiej wpierw go wycenić, żeby mieć mocną podkładkę.
Ta... i najlepiej skorzystać z usług tej samej firmy, z której korzysta leasingodawca. :P
Dobre... a co ważniejsze jest to często możliwe i może pomóc. A na pewno nie zaszkodzi. :)
pesky pisze:
którzy posiadają "normalny" leasingu z niskim wykupem
Z wysokim wykupem leasing tez chyba jest normalny. ;)
Też jest normalny... :roll:
Chodziło mi o to, że ten poradnik może być jakąś wskazówką nie tylko dla firm korzystających z wynajmu długoterminowego (gdzie najczęściej oddaje się samochody leasingodawcy), ale także dla firm korzystających z leasingu, który jak na razie jest najczęściej spotykany w naszym kraju, czyli takiego gdzie jest niski wykup i najczęściej się go po prostu realizuje. ;)