[Ankieta] Opinie i komentarze o Santander Consumer Multirent

Poznaj opinie o leasingodawcach i opisz swoje doświadczenia

Jestem/byłem klientem tej firmy. Moja opinia o niej:

Bardzo zadowolony
0
Brak głosów
Wszystko w porządku
1
6%
Przeciętnie
1
6%
Czuję niesmak
2
13%
Nigdy więcej
12
75%
 
Liczba głosów: 16

Awatar użytkownika
Michał Krupiński
PRO
Posty: 2030
Rejestracja: 31 mar 2009, o 19:26

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Santander Consumer Multirent

Post autor: Michał Krupiński »

LAURA77 pisze:Witam, też mam leasing w SCM absolutnie odradzam, złodzieje i oszuści ,
Można prosić o rozwinięcie?

Co konkretnie złego zrobiła ta firma? Proszę o więcej szczegółów, bo takie stwierdzenia jak powyższe niestety niewiele wnoszą.
"Doradca finansowy to człowiek, który obraca twoimi pieniędzmi do momentu, w którym się skończą."

OFERTY LEASINGU NA FORUM:
Wyszukiwarka Leasingu | Najprostszy sposób pozyskania ofert leasingu od wielu firm (bez pośredników)


Jak otrzymać wiele dobrych ofert leasingu? Wyszukiwarka i Kalkulator

Wyszukiwarka Leasingu - najlepszy i najprostszy sposób, żeby otrzymać dobre i tanie oferty od wielu dobrze ocenianych leasingodawców.
Firmy leasingowe same złożą Ci oferty, bez pośredników.

Kalkulator leasingu - skorzystaj jeśli chcesz szybko poznać przybliżone koszty leasingu i wysokość raty miesięcznej



Awatar użytkownika
docktor
Posty: 86
Rejestracja: 10 sie 2010, o 17:21

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Santander Consumer Multirent

Post autor: docktor »

Dla niektórych leasingodawca który wymaga płatności rat leasingowych w terminie to oszust i złodziej. :evil:

;)

Awatar użytkownika
Matti
PRO/Moderator
Posty: 163
Rejestracja: 29 maja 2009, o 12:45

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Santander Consumer Multirent

Post autor: Matti »

Uwielbiam takie wpisy :lol:
"Nie znam się na tym, więc tym chętniej się wypowiem..." --> FAIL!

Awatar użytkownika
Jarosław Król
Administracja
Posty: 1235
Rejestracja: 1 sty 2010, o 21:32

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Santander Consumer Multirent

Post autor: Jarosław Król »

Pytanie użytkownika kojak o zapisy w OWUL stosowane przez Santander Consumer Multirent zostało wydzielone do osobnego wątku:
Santander - czy takie regulacje w OWUL są normalne?

Awatar użytkownika
kotlet

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Santander Consumer Multi

Post autor: kotlet »

jestem bardzo niezadowolony z SCM pomijając OWUL, który jest w moim odczuciu naciąganiem klientów, chciałem zapytać się dlaczego nie ma jeszcze zgody na usunięcie szkody komunikacyjnej to nie uzyskałem odpowiedzi, ktoś jest chory nie wiadomo kiedy będzie, a jak z jakimś kierownikiem to niema , a jak z jakimś dyrektorem to 10min oczekiwania i słuchania muzyki po czym rozłączenie rozmowy PORAŻKA! to moje 9 auto w leasingu i chyba to jest najgorsza firma.

Awatar użytkownika
ana

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Santander Consumer Multirent

Post autor: ana »

samochód w leasingu, który mi odebrali.Na 60 rat spłaconych w terminie 51 i nagle stłuczka auta, które wpadło w poslizg. Zgłosiłam do ubezpieczyciela, który jest przez nich narzucony. Stwierdzili szkodę całkowitą ( uszkodzony przód nawet blacha niepogięta) i sprzedali moje auto bez zapytania się mnie o zdanie. Kiedy się dowiedziałam pisałam,dzwoniłam,prosiłam o prawo pierwokupu.Wkońcu 80 tysięcy zapłaciiłam już za to auto. Niestety nie zgodzili się i jeszcze przysłali mi fakturę na 650 zł na rzecz likwidacji.NIE ROZUMIĘ TEJ SYTUACJI. ZOSTAŁAM POTRAKTOWANA JAK OSTATNI ŚMIEĆ!!!!!!!!!! jeśli ktoś nie rozumie sprawy ubezpieczenia auta to wyjaśniam.Ubezpieczają sami i przysyłają tylko faktury.Pierwszą fakturę w 2012 r zapłaciłam w kwocie 2000 zł , następne po 650 zł. Teraz okazało się,ze samochód był ubezpieczony na nizszą kwotę niż powiniem, a koszt naprawy przekroczył wartość ubezpieczonego auta i zaliczyli auto do szkody całkowitej! Klient nie ma tu nic do powiedzenia.Chciałam sama naprawić, aby tylko mi nie sprzedawali.Dla nich jestem tylko kolejnym numerem klienta.Nie wiem czy w każdym Kraju tak ru...ją klientów czy tylko w Polsce.

Awatar użytkownika
SCM

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Santander Consumer Multi

Post autor: SCM »

kotlet pisze:jestem bardzo niezadowolony z SCM pomijając OWUL, który jest w moim odczuciu naciąganiem klientów, chciałem zapytać się dlaczego nie ma jeszcze zgody na usunięcie szkody komunikacyjnej to nie uzyskałem odpowiedzi, ktoś jest chory nie wiadomo kiedy będzie, a jak z jakimś kierownikiem to niema , a jak z jakimś dyrektorem to 10min oczekiwania i słuchania muzyki po czym rozłączenie rozmowy PORAŻKA! to moje 9 auto w leasingu i chyba to jest najgorsza firma.
Szanowny Panie,

W trosce o wysoką jakość świadczonych usług prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługu Klienta i podanie danych, które pozwolą nam zapoznać się z poruszoną przez Pana sprawą i wyjaśnieniem zaistniałej sytuacji. Zależy nam na udzieleniu pomocy w załatwieniu Pańskiej sprawy.

W oczekiwaniu na kontakt,
Biuro Obsługi Klienta SCM
Tel. 071/ 330 96 65 (Pn.-Pt. 8:00 - 17:00)
E-mail: bok@scmultirent.pl

Awatar użytkownika
SCM

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Santander Consumer Multirent

Post autor: SCM »

ana pisze:samochód w leasingu, który mi odebrali.Na 60 rat spłaconych w terminie 51 i nagle stłuczka auta, które wpadło w poslizg. Zgłosiłam do ubezpieczyciela, który jest przez nich narzucony. Stwierdzili szkodę całkowitą ( uszkodzony przód nawet blacha niepogięta) i sprzedali moje auto bez zapytania się mnie o zdanie. Kiedy się dowiedziałam pisałam,dzwoniłam,prosiłam o prawo pierwokupu.Wkońcu 80 tysięcy zapłaciiłam już za to auto. Niestety nie zgodzili się i jeszcze przysłali mi fakturę na 650 zł na rzecz likwidacji.NIE ROZUMIĘ TEJ SYTUACJI. ZOSTAŁAM POTRAKTOWANA JAK OSTATNI ŚMIEĆ!!!!!!!!!! jeśli ktoś nie rozumie sprawy ubezpieczenia auta to wyjaśniam.Ubezpieczają sami i przysyłają tylko faktury.Pierwszą fakturę w 2012 r zapłaciłam w kwocie 2000 zł , następne po 650 zł. Teraz okazało się,ze samochód był ubezpieczony na nizszą kwotę niż powiniem, a koszt naprawy przekroczył wartość ubezpieczonego auta i zaliczyli auto do szkody całkowitej! Klient nie ma tu nic do powiedzenia.Chciałam sama naprawić, aby tylko mi nie sprzedawali.Dla nich jestem tylko kolejnym numerem klienta.Nie wiem czy w każdym Kraju tak ru...ją klientów czy tylko w Polsce.
Szanowna Pani,

W trosce o wysoką jakość świadczonych usług prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługu Klienta i podanie danych, które pozwolą nam zapoznać się z poruszoną przez Panią sprawą i udzieleniem wyjaśnień.

W oczekiwaniu na kontakt,
Biuro Obsługi Klienta SCM
Tel. 071/ 330 96 65 (Pn.-Pt. 8:00 - 17:00)
E-mail: bok@scmultirent.pl

Awatar użytkownika
JMC

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Santander Consumer Multirent

Post autor: JMC »

"Szanowna Pani,

W trosce o wysoką jakość świadczonych usług prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługu Klienta i podanie danych, które pozwolą nam zapoznać się z poruszoną przez Panią sprawą i udzieleniem wyjaśnień.
"
Widzę, że SCM ktoś się chyba do du*py dobiera :D
Wysoka jakość usług w wykonaniu SCM to KPINA - wysokie to są u nich wyłącznie opłaty.
Niestety podzielam negatywne zdanie przedmówców na temat SCM w kwestii:
1. OWUL - wolna amerykanka, nie zmieniając warunków umowy (brak aneksu na który klient mógłby się nie zgodzić) mogą dorzucać nowe opłaty lu zmieniać wysokość istniejących :evil:
2. Opłata za prowadzenie konta związanego z leasingiem
3. Podnoszenie oprocentowania przy wzroście stóp procentowych (najpóźniej tydzień po ogłoszeniu przez RPP jest list z informacją o podniesieniu rat)
4. Drakońskie opłaty administracyjne - zatwierdzenie tzw. polisy obcej, wezwanie z fotopstryczka, zmiana dowodu rejestracyjnego itp.
5. Likwidacja szkód całkowitych bez konsultacji z klientem (teoretycznym WŁAŚCICIELEM! auta)
6. Wznawianie polis ubezpieczeniowych według własnego widzimisię - bez żadnej informacji zmieniają firmę ubezpieczającą, pakiet i stawki.
Ogólnie firma absolutnie nie godna polecenia no chyba że ktoś lubi sporty ekstremalne to już jego wola. Ja muszę się jeszcze męczyć do listopada.

Awatar użytkownika
TBC

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Santander Consumer Multirent

Post autor: TBC »

to i ja dołożę co sądzę o tej "troszczącej się o klientów firmie"

- nie informują cię o wystawieniu I faktury, o tym, że jest wystawiona dowiadujesz się już z pisma kosztującego 60pln
- wymyślają terminy NIEZGODNE z OWUL - np na 30 dni przed musisz zgodnie z ich informacją powiadomić ich o tym, że zamierzasz DALEJ korzystać z własnego ubezpieczyciela
- akceptacja polisy - 100pln
- ich oferta ubezpieczenia PZU to ponad 70% więcej niż zaproponowano w salonie w ramach przedłużenia
- przygotowanie auta do sprzedaży (po zakończeniu umowe leasingu) - kolejne 1000pln (oni nawet się nie zbliżą do Twojego auta - wciąż będzie u Ciebie, tyle będą łaskawie życzyli sobie by wyrazić Ci zgodę na to byś mógł im zapłacić kolejne parę tysięcy jako wykup
- na wszelki wypadek pismo wysyłają Ci tak późno byś nie miał szansy poprosić ich o zgodę
- zmienisz adres - sam sprawdź ile będzie to kosztowało !!!

wiem, że brzmi to szaleńczo, ale będąc traktowanym jak śmieć poważnie rozważam rozwiązanie umowy i utratę dotychczas wpłaconych pieniędzy by tylko nie współpracować z band.......
bardzo żałuję, że skorzystałem kiedyś z ich usług, naprawdę bardzo!!!


ODPOWIEDZ