Strona 1 z 1

Komunikacja między klientami ma wpływ na jakość usług leasingowych

: 5 kwie 2013, o 10:42
autor: FmLeasing.pl
Okazało się, że internauci mogą doprowadzić do czegoś, co do niedawna mało komu się choćby śniło. Ugięła się przed nimi, przed nami, korporacja, a jej czołowi funkcjonariusze zostali zwolnieni z pracy.
...
Czytaj dalej: Społeczność internetowa może poprawić jakość leasingu

Re: Komunikacja między klientami ma wpływ na jakość usług leasingowych

: 5 kwie 2013, o 14:52
autor: Michał Krupiński
No ja podkreślam, że warto pisać także o przykładach pozytywnych!!!

Ja wiem, że leasing jest tego typu usługą, że jak jest wszystko w porządku, to się nic nie mówi, a nawet się o nim nie pamięta (chyba, że w dniu płatności kolejnej raty... ;) ), ale dlatego tym bardziej namawiam do zamieszczania swoich opinii.

Bo jak się przegląda internet, to dominują opinie negatywne. Może powstać mylące wrażenie, że ten leasing to jakaś demoniczna usługa, a leasingodawcy wysysają krew... :)
Tymczasem jest tak, że zdecydowana większość klientów jest zadowolona i najczęściej jest tak, że jak ktoś raz skorzystał z leasingu, to korzysta potem ponownie (najwyżej zmienia firmę jak coś było nie do końca tak).

Dlatego przyłączam się do apelu o niepowstrzymywanie się przed umieszczaniem pozytywnych opinii o firmach leasingowych. :)

Re: Komunikacja między klientami ma wpływ na jakość usług leasingowych

: 5 kwie 2013, o 21:29
autor: Tomasz Piotrowski
Społeczeństwo obywatelskie!

:)