oelgie pisze:borry pisze:Rynek nikomu niepotrzebnych suplementów to jest dopiero szeptana plaga.
plaga to dopiero będzie. w agencjach nastała moda na media społecznościowe , fora i kluby internetowe wiele lat ignorowane niedawno nagle stały się partnerami do zamieszczanie reklam
Jak to w korporacjach... zero mobilności/spontaniczności.

Jak jest budżet dopięty na, np.: reklamę w TV albo prasie, to choćby się waliło i paliło i sensu nie miało, to trzeba go wydać.
Potem jak padnie hasło "idziemy w internety", to też robi się to bez większego pomyślunku i wydaje się 10 razy więcej kasy niż to wszystko warte, a po drodze zarobi 10ciu pośredników (domy mediowe, agencje, itd.)
Oj mógłbym podać parę ciekawych przykładów dla branży leasingowej, gdzie aż się włos na głowie jeży z powodu braku rozsądku, a nawet niegospodarności, ale w korporacjach to tak już działa...

Bezwładność takich instytucji jest olbrzymia - to już taka cech tego typu instytucji...