[Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease

Poznaj opinie o leasingodawcach i opisz swoje doświadczenia

Jestem/byłem klientem tej firmy. Moja opinia o niej:

Bardzo zadowolony
1
3%
Wszystko w porządku
7
19%
Przeciętnie
5
14%
Czuję niesmak
1
3%
Nigdy więcej
22
61%
 
Liczba głosów: 36

Awatar użytkownika
Winetu

zwrot pojazdu

Post autor: Winetu »

Pragne podzielić sie opinią na temat masterlease wg mnie jest to firma oszust,która lisinguje powypadkowe samochody i wyciąga ile może z klienta .Miałem u nich BMW 5 w lisingu przez 4lata po 2 nastąpiło zerwanie łańcucha rozrządu wskutek prawdopod. złego serwisowania tego samochodu .Moje koszty naprawy 10000 pln żadnej pomocy z ich strony nic,powrót z urlopu zastępczym z polisy AC.W trakcie eksploatacji schodzenie lakieru z przedniego błotnika skierowali mnie na lakierowanie do serwisu hyundaja!Diagnoza prawdopodobnie złe wcześniejsze lakierowanie elementu czyli samochód po kolizji.Następnie stwierdziłem opisanie listwy wewnętrznej starym nr rej czyli też coś tu robiono.Nie wykupiłem tego samochodu faktura za ponadnormatywne zużycie samochodu mimo nieprzekroczonego przebiegu za drobne rysy na lakierze kilka było już przy odbiorze samochodu jak i zabrudzenia środka czyli co należy go prać wewnątrz?CO z tym robić odwoływać się do federacji konsumenckiej czy prawnika ,gdyż samochód wg mnie nosi ślady normalnego zużycia a im ciągle mało kasy ,byłbym wdzięczny za podpowiedż
:evil:


Jak otrzymać wiele dobrych ofert leasingu? Wyszukiwarka i Kalkulator

Wyszukiwarka Leasingu - najlepszy i najprostszy sposób, żeby otrzymać dobre i tanie oferty od wielu dobrze ocenianych leasingodawców.
Firmy leasingowe same złożą Ci oferty, bez pośredników.

Kalkulator leasingu - skorzystaj jeśli chcesz szybko poznać przybliżone koszty leasingu i wysokość raty miesięcznej



Awatar użytkownika
opinie@masterlease.pl

Re: zwrot pojazdu

Post autor: opinie@masterlease.pl »

Winetu pisze:Pragne podzielić sie opinią na temat masterlease wg mnie jest to firma oszust,która lisinguje powypadkowe samochody i wyciąga ile może z klienta .Miałem u nich BMW 5 w lisingu przez 4lata po 2 nastąpiło zerwanie łańcucha rozrządu wskutek prawdopod. złego serwisowania tego samochodu .Moje koszty naprawy 10000 pln żadnej pomocy z ich strony nic,powrót z urlopu zastępczym z polisy AC.W trakcie eksploatacji schodzenie lakieru z przedniego błotnika skierowali mnie na lakierowanie do serwisu hyundaja!Diagnoza prawdopodobnie złe wcześniejsze lakierowanie elementu czyli samochód po kolizji.Następnie stwierdziłem opisanie listwy wewnętrznej starym nr rej czyli też coś tu robiono.Nie wykupiłem tego samochodu faktura za ponadnormatywne zużycie samochodu mimo nieprzekroczonego przebiegu za drobne rysy na lakierze kilka było już przy odbiorze samochodu jak i zabrudzenia środka czyli co należy go prać wewnątrz?CO z tym robić odwoływać się do federacji konsumenckiej czy prawnika ,gdyż samochód wg mnie nosi ślady normalnego zużycia a im ciągle mało kasy ,byłbym wdzięczny za podpowiedż
:evil:
@Winetu, prosimy o kontakt na opinie@masterlease.pl
Chcielibyśmy omówić Twoją sytuację.

Zespół Masterlease

Awatar użytkownika
SK S

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease

Post autor: SK S »

Również zostaliśmy oszukani przez firmę Masterlease oddział Wrocław.

W dniu 11.05.2019 r. odebraliśmy niespełna 2 letni samochód, z zapewnieniem, że jest bezwypadkowy. Dzisiaj na przeglądzie pozakupowym okazało się, że samochód miał malowane wszystkie elementy po prawej stronie, posiada uszkodzenia podwozia oraz geometrii.

Złożyliśmy wniosek reklamacyjny i czekamy na rozpatrzenie, tylko z tego co czytam raczej nie ma co liczyć na szybkie załatwienie sprawy. Na pewno wrócę, żeby opisać dalszy przebieg sprawy, jak dostaniemy odpowiedź od firmy Masterlease. Póki co radzę dokładnie weryfikować auta od tej firmy.

Awatar użytkownika
opinie@masterlease.pl

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease

Post autor: opinie@masterlease.pl »

@SK S, prosimy o kontakt na opinie@masterlease.pl
Chcielibyśmy omówić opisaną sytuację.

Zespół Masterlease

Awatar użytkownika
Winetu

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease

Post autor: Winetu »

dalszy ciąg historii ponadnormatywnego zużycia bmw 528i LU688CH na złożoną reklamację dostałem 2 maile iż z powodu mojego nie stawienia się na powtórną weryfikację reklamacja nie zostaje uznana tylko,że nikt nie powiadomił mnie o powtórnej weryfikacji ,sprawą zajmuje się już prawnik.

Awatar użytkownika
naiwny

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease

Post autor: naiwny »

Opinia znaleziona w sieci
"Petent
8 marca 2019 o 12:07 | Odpowiedz

Sam leasing ok. ale w razie szkody zaczyna się masakra. Prawie miesiąc temu miałem szkodę i to co mogę zrobić dla rozładowania nerwów to porozmawiać z przemiłą obsługa infolinii. Obiecują kontakt z opiekunem szkody, z serwisem, monity, ponaglenia ale NIC się nie dzieje, no może z wyjątkiem faktur za składki ubezpieczeniowe – te są zawsze w terminie. Radzę przemyśleć dwa razy umowę z Master bo Klientem jesteś tylko do chwili podpisania umowy, potem stajesz się tylko klientem albo raczej petentem."
Potwierdzam w całej rozciągłości. Ostatnia szkoda zgłoszona 06.04.2019 do tej pory - NIC nawet kosztorys naprawy nie jest uzgodniony. Ale raty leasingowe pomimo że auto nieużywane - wymagalne w terminie. Jest to trzecia szkoda i wszystkie załatwiane w ten sam sposób - pełna olewka klienta... sorry ... petenta. Zero informacji, sam muszę się dopytywać na jakim etapie jest likwidacja szkody. Owszem, próbowali zatrzeć złe wrażenie , zaproponowali bony na paliwo .. ale co z tego jak auto jest nieużywane? Owszem, uszkodziłem go z własnej winy ale ludzie.. wymiana przedniej pękniętej szyby aż przez trzy miesiące??????? NIE POLECAM tej firmy i takiego wynajmu długoterminowego - ze względu na przebieg likwidacji szkód. Ja opłacam składkę ale na przebieg likwidacji szkody i naprawy kompletnie nie mam jako klient ŻADNEGO WPŁYWU.

Awatar użytkownika
Bartolomeo

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease

Post autor: Bartolomeo »

Bardzo ODRADZAM i przestrzegam przed tą firmą. Absolutnie nie słuchajcie przedstawicieli, bo będą Wam wciskać każde kłamstwo. Potem w umowie dostajecie zupełnie inne warunki. Ceny są chyba z kosmosu wzięte. Zależy im tylko na wciśnięciu kitu i wydojeniu jeleni, którzy się na to nabiorą.

Awatar użytkownika
Gość

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease

Post autor: Gość »

Ja korzystałem z ich oferty. jestem zadowolony

Awatar użytkownika
SK S

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease

Post autor: SK S »

C.D.
W imieniu Sprzedawcy - Futura Leasing S.A. z siedzibą w Gdańsku - uprzejmie wyjaśniam, iż aktualnie brak jest podstaw do uznania za uzasadnione zgłoszonych przez Państwa roszczeń z rękojmi za wady fizyczne przedmiotu sprzedaży.

Biorąc pod uwagę, że satysfakcja Klienta jest naszym priorytetem, poddaliśmy zgłoszenie dodatkowej analizie i wyjaśnieniom, o których wyniku poinformujemy w następnym piśmie. Zastrzegamy, że w wyniku dodatkowych czynności stanowisko Sprzedawcy może ulec zmianie.

Z poważaniem
Magda Grabska
Koordynator Zespołu Administracyjnego Master1
Dla firmy Masterlease sprzedaż pojazdu uszkodzonego oraz z ukrytymi przez sprzedawcę wadami nie jest podstawą do uznania rękojmi.

Awatar użytkownika
Lupopl

Re: [Ankieta] Opinie i komentarze o Masterlease

Post autor: Lupopl »

Łukasz pisze:Ostrzegam przed Masterlease, pomimo płacenia za dodatkową obsługę serwisową firma robi wszystko aby nie realizować napraw i "olewa" klienta. PIĄTY raz zgłaszam do naprawy drzwi w samochodzie, łącznie auto spędziło w serwisie 13 dni, ale że jest to każdorazowo mniej aniżeli 72 godziny to nie przysługuje auto zastępcze. Działają na zasadzie, odebrać auto, po 2 dniach wydać aby nie wynajmować pojazdu a jak się znowu zepsuje to znowu wycieczka do serwisu. Pomimo zgłoszenia awarii drzwi od kilku dni brak jakiejkolwiek pomocy - auta nie można otworzyć a Oni każą mi nim przyjechać do serwisu.
Jednym słowem dramat.
Mam dokladnie ten sam problem. Leasing na 5 lat z pakietem serwisowym MAX. 4 lata minely i zaczely sie awarie. Najpierw ASO potwierdziło co jest do wymiany. Master stwierdził ze nie maja racji i skierowal mnie do swojego serwisu. W tym serwisie powiedzieli mi wprost ze koszt naprawy jest drogi i master/prime bedzie robil wszystko by go nie wykonac. Od tamtej pory spedzilem juz w tym serwisie kilka wizyt w tym nawet 3 dniowych. Potwierdzili usterki ale co moga zrobic jak jest odmowa od prime..
Ostatecznie poinformowano mnie ze bez naprawy silnik nie dojedzie do konca leasingu wiec zebym sie nie przejmowal i jezdzil to na koszt prime-a dostane nowy.. No tylko chyba nie o to chodzi by jezdzic z mysla kiedy sie to wszystko rozleci.. Bylem do tej pory bardzo zadowolony i juz planowalem w przyszym roku kolejne auto w masterze - teraz jestem szczerze rozczarowany...


ODPOWIEDZ