EFL promuje Leasing Europejski - Pracę dla młodych
W kwietniu rozpoczęła się pierwsza odsłona wiosennej, sprzedażowej kampanii
EFL. Prowadzona komunikacja podkreśla ofertę tańszego Leasingu Europejskiego
skierowaną do firm, które zdecydują się udzielić wsparcia młodym osobom,
wchodzącym na rynek pracy.
Kampania realizowana jest głównie w Internecie. Prowadzone działania obejmą;
wysyłki mailingowe do firm, formaty display na portalach biznesowych oraz
promocję w porównywarkach finansowych. EFL kontynuuje również współpracę z
portalem Bankier.pl w ramach systemów partnerskich, z wydawcami w ramach sieci
afiliacyjnych oraz
z portalami takimi jak Onet.pl, Interia.pl, wp.pl.
Największa firma leasingowa koncentruje się na walorach oferty, która umożliwia
uzyskanie atrakcyjnego finansowania na rozwój małego i średniego biznesu. EFL
oczekuje od swoich partnerów (firm MŚP) wsparcia młodych osób na rynku pracy.
„Leasing Europejski. Praca dla młodych” to produkt dla firm, które w okresie
ostatnich 6 miesięcy zatrudniły przynajmniej jedną młodą osobę (15-24 lat), lub
które oferują kształcenie zawodowe lub staże/ programy szkoleniowe dla młodych
osób. Innym warunkiem otrzymania korzystnej oferty może być również podpisanie
umowy o współpracy z instytucją odpowiadającą za kształcenie (np. uniwersytetem,
technikum, szkołą zawodową) o zatrudnianiu młodych osób (np. podczas letnich
praktyk).
„W prowadzonej komunikacji marketingowej stawiamy na Internet, który wspiera
realizację postawionych celów sprzedażowych i pozwala precyzyjnie dotrzeć do
grupy docelowej, czyli przedsiębiorców z sektora MŚP. Liczę, że promowana oferta
pozwoli nam i naszym partnerom biznesowym wesprzeć młode osoby wchodzące na
rynek pracy” - powiedziała Ewa Kadziewicz, Dyrektor Departamentu Marketingu w
EFL.
Pierwsza odsłona kampanii zakończy się w maju 2014r. W tym samym miesiącu
zostanie uruchomiony kolejny etap komunikacji. |