|
Warszawa, 18.02.2014 r.
INFORMACJA PRASOWA
Dostępność i
komfort dzięki rozwiązaniom finansowym, Trzy spółki finansowe należące do koncernu Volkswagen postawiły mocno na rozwój rozwiązań finansowych, ubezpieczeniowych oraz flotowych. Finansowanie kluczem do mobilności to następny etap w rozwoju produktów finansowych dedykowanych biznesowi samochodowemu. Poniżej prezentujemy najważniejsze wydarzenia minionego roku dla spółek finansowych Grupy Volkswagen oraz obszary, na których będą się koncentrować w kolejnych latach. Rok 2013 w spółkach Volkswagen Bank Polska, Volkswagen Leasing Polska oraz Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy, upłynął pod znakiem rozwoju nowych ofert. W odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania Klientów, którzy poza standardowym finansowaniem coraz bardziej doceniają możliwość elastycznego zakończenia kontraktu oraz częstej wymiany samochodu na nowy, pojawiły się nowe rozwiązania finansowe. – Coraz bardziej stawiamy na komfort i bezpieczeństwo, dlatego poszukujemy rozwiązań, które w łatwy sposób mogą nam je dostarczyć. Z drugiej zaś strony młoda generacja poszukuje dzisiaj głównie mobilności – nie musi posiadać samochodu na własność – chce go po prostu używać. Ten trend jest bardzo mocno zakorzeniony w krajach rozwiniętych, takich jak Anglia, Niemcy czy Francja, a obecnie obserwujemy jego początki także na rynku polskim. Dlatego w minionym roku rozpoczęliśmy inwestycje w rozwiązania finansowe, które łączą w sobie, oprócz finansowania, także serwis i wymianę samochodu – mówi Mikołaj Woźniak, Prezes Zarządu Volkswagen Bank Polska. Klienci, decydując się na użytkowanie samochodów marek z Grupy Volkswagen, mogą skorzystać z oferty finansowej, która obejmuje m.in.:
· Ubezpieczenia komunikacyjne z atrakcyjnymi stawkami nie tylko w pierwszym, ale również w kolejnych latach wznawiania polisy. Gama produktów opracowana przez Volkswagen Bank, Volkswagen Leasing oraz Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy, jest dywersyfikowana w zależności od marki samochodowej i dopasowywana do specyfiki klientów poszczególnych marek z Grupy Volkswagen. Dedykowane oferty finansowe, takie jak: ŠKODA Finance, Volkswagen Bank, Audi Finance, Porsche Exclusive Finance, to już standard w ofercie trzech spółek. Rozwój oferty ubezpieczeń komunikacyjnych W minionym roku w ofercie ubezpieczeniowej pojawił się szereg rozwiązań oferujących dodatkowe korzyści dla klientów. Najpopularniejsze z nich to m.in.: · specjalne stawki ubezpieczeniowe na samochody nowe, · 5% zniżki przy zakupie polisy komunikacyjnej dla klientów serwisujących samochody w autoryzowanych stacjach dealerskich grupy Volkswagen, · zniżki w przypadku samochodów wyposażonych w dodatkowe elementy gwarantujące bezpieczeństwo. To tylko wybrane przykłady obrazujące, jak oferta ubezpieczeniowa zmieniała się wraz z potrzebami klientów i rynku. – Mimo bardzo dużej konkurencji, w stosunku do 2012 roku odnotowaliśmy 17% wzrost wznowień polis komunikacyjnych. Jest to efekt zarówno rozwoju oferty, jak i inwestycji w szkolenia sieci agentów ubezpieczeniowych, a także bardzo bliskiej współpracy z siecią dealerską grupy Volkswagen – podkreśla Magdalena Kaca, Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń w Volkswagen Bank Polska. Flota silnych marek koncernu Volkswagen Obok biznesu detalicznego, bardzo ważnym filarem działalności spółek jest oferta dedykowana klientom flotowym. W 2013 r. spółka Volkswagen Leasing Polska umocniła pozycję lidera na rynku.
–
Koncentracja uwagi na dużych klientach biznesowych, w oparciu o nasze
międzynarodowe doświadczenie, pozwoliła nam w ubiegłym roku zwiększyć liczbę
nowo zawartych kontraktów flotowych Sukces oferty finansowania samochodów marki SEAT W 2013 r. do oferty finansowej trzech spółek dołączyły produkty finansowe opracowane dla marki SEAT. – Produkty finansowe dedykowane marce SEAT okazały się absolutnym sukcesem sprzedażowym. W grudniu co drugi samochód hiszpańskiej marki został zakupiony dzięki promocyjnej ofercie finansowej. Na tym właśnie polega nasz model biznesowy – przygotowujemy wspólnie z dystrybutorem samochodów rozwiązanie finansowe w taki sposób, aby auto stało się realnie dostępne dla klienta. Teraz każdy może dopasować ratę kredytu lub leasingu do swojego miesięcznego budżetu i zdecydować o zakupie lub użytkowaniu nowego samochodu – mówi Michał Dyc, Dyrektor Departamentu Sprzedaży i Współpracy z Dealerami w Volkswagen Bank Polska. – Nasze rozwiązania są integralnym elementem oferty samochodowej Grupy Volkswagen. Zarówno w 2014 roku, jak i w kolejnych latach, będziemy dalej inwestować w rozwiązania, które wraz z dostępnością samochodu, zagwarantują naszym klientom komfort i bezpieczeństwo finansowe – dodaje Mikołaj Woźniak, Prezes Zarządu Volkswagen Bank Polska. |
Portal FmLeasing.pl |