< powrót - Oferty leasingu

Leasing samochodów elektrycznych

BMW i4 i iX na trasie

Czy leasing samochodów elektrycznych różni się czymś od leasingu zwykłych aut spalinowych? I tak, i nie. Procedury są takie same – czyli trzeba spełnić identyczne kryteria, żeby otrzymać finansowanie. Również warunki samego leasingu (koszt, okres, wysokość pierwszej wpłaty) są takie same.

Jednak leasing pojazdów zeroemisyjnych ma swoją nieco odrębną specyfikę oraz umożliwia skorzystanie ze sporego dofinansowania poprzez program „Mój elektryk” – o którym szczegółowo informujemy.

Ponadto znajdziesz tu więcej informacji na temat aut elektrycznych, które mogą być przydatne zwłaszcza jeśli rozważasz nabycie w formie leasingu swojego pierwszego pojazdu „na prąd”.

Leasing samochodów elektrycznych

dostępny jest w 12 firmach leasingowych

Warunki leasingu samochodów elektrycznych

Okres leasingu

  • operacyjny: od 24 do 60 miesięcy
  • finansowy: od 6 do 60 miesięcy
  • nieliczni leasingodawcy oferują maks. okres 72 i 84 miesiące

Czynsz inicjalny / wpłata własna

  • najczęściej od 10% do 45% (niektóre firmy nawet od 0%)

Warianty

  • oprocentowanie (stopa) zmienne lub stałe
  • leasing złotowy, walutowy, denominowany
  • raty równe, malejące (degresywne), sezonowe

Procedury i dokumenty

  • uproszczona: wnioskujący przedkłada dokumenty rejestrowe i dowody osobiste reprezentantów
  • standardowa: dodatkowo wymagane dokumenty finansowe (np. deklaracje podatkowe)

Odbiór przedmiotu w 2 do 5 dni od złożenia wniosku

Leasing aut używanych

  • najczęściej preferowany wiek pojazdu od 1 do 4 lat
    (wiek auta + okres leasingu max. 6 lat)
  • kilku leasingodawców finansuje samochody 5 do 6-letnie
    (wiek auta + okres leasingu max. 8 lat)
  • bardzo nieliczni finansują samochody 7 do 8-letnie
    (wiek auta + okres leasingu max. 10 lat)

Dofinansowanie do leasingu w programie „Mój elektryk”

Program Mój elektryk ruszył w 2021 r. i ma być realizowany do końca 2025 roku. Pozwala on otrzymać dofinansowanie do nabywanego pojazdu elektrycznego także w formie leasingu. Formalności odbywają się poprzez firmę leasingową - czyli:

  • wybierasz pojazd elektryczny i firmę leasingową, która uczestniczy w programie Mój elektryk
  • składasz wniosek do leasingodawcy o przyznanie leasingu z dofinansowaniem – resztę formalności załatwie finansujący

 Aktualizacja  Mój elektryk ma być dostępny wkrótce u około dziesięciu leasingodawców. Obecnie program wdrożyły już pierwsze firmy specjalizujące się w wynajmie długoterminowym: Arval Service Lease Polska, LeasePlan Fleet Management oraz Volkswagen Financial Services.

Zasady korzystania z programu Mój elektryk dla leasingu

  • Z dofinansowania mogą skorzystać firmy, w tym osoby fizyczne prowadzące działalność
  • Dofinansowaniem objęte są pojazdy nowe, przy czym za nowe uważa się także pojazdy zarejestrowane już przez dealera z przebiegiem nie większym niż 50 km.
  • Dotacja wypłacana jest na pokrycie całości lub części (w zależności od ustalonych z finansującym warunków umowy) opłaty wstępnej na poczet leasingu

Wysokość dotacji dla leasingu

  • Do 18750 zł dla na samochodu osobowego (M1) kosztującego maksymalnie 225000 zł*
  • Do 27000 zł dla samochodu osobowego kosztującego maksymalnie 225000 zł przy deklaracji rocznego przebiegu wynoszącego ponad 15 tys. km**
  • Do 70000 zł (ale nie więcej niż 30% kosztów kwalifikowanych) dla samochodów dostawczych i ciężarowych (N1)
  • Do 4000 zł (ale nie więcej niż 30% kosztów kwalifikowanych) dla motorowerów, motocykli, trój- i czterokołowców (L1e, L2e, L3e, L4e, L5e, L6e, L7e)

* – 225000 zł jest kwotą netto, netto+50% VAT lub brutto w zależności od podatkowego statusu VAT korzystającego z dotacji. Auta z ceną wyższą niż 225 tys. zł nie są objęte programem.
** – NFOŚiGW, który obsługuje program Mój elektryk będzie upoważniony do kontrolowania przebiegu podawanego w CEPiK

Jakie auta osobowe można sfinansować w programie Mój elektryk?

Z dofinansowania można skorzystać w przypadku leasingu nowego samochodu elektrycznego (za nowy uznaje się także zarejestrowany przez dealera z przebiegiem max 50 km), którego cena nie przekracza 225 tys. zł (przy czym limit zależy od statusu podatnika VAT)

Maksymalna cena samochodu osobowego w programie Mój elektryk w zależności od statusu VAT:

  • 225000 zł brutto (182927 zł netto) dla przedsiębiorców niebędących płatnikami VAT
  • 248206 zł brutto (201793 zł netto) dla płatników VAT, którzy użytkują auto służbowo i prywatnie, czyli odliczają 50% VAT
  • 276750 zł brutto (225000 zł netto) dla płatników VAT, którzy wykorzystują auto wyłącznie służbowo i mają prawo do odliczenia 100% VAT

Jakie modele mieszczą się w tych limitach? W dalszej części artykułu znajdziesz Listę aut z napędem elektrycznym wraz z cenami w polskiej dystrybucji

Dlaczego leasing auta elektrycznego może być opłacalny?

Jak wiadomo, samochody elektryczne są nadal drogie, a w każdym razie sporo droższe od swoich spalinowych odpowiedników. Elektryki mają jednak kilka atutów, które powodują, że ich leasing może być całkiem opłacalny.

Czy wiesz, że blisko dwie trzecie aut elektrycznych rejestrowanych w Polsce finansowanych jest leasingiem?

Wyższy limit podatkowy – aż 225 tys. zł w koszty

Z początkiem 2019 roku rząd wprowadził limit, który spowodował, że leasing samochodów osobowych droższych niż 150 tys. złotych stał się mniej opłacalny. Opisaliśmy to szczegółowo w artykule: Koszty podatkowe leasingu samochodów osobowych (PIT i CIT). Jeśli auto jest droższe, to w koszty uzyskania przychodu wliczymy tylko taką część każdej opłaty leasingowej, w jakiej limit 150 tys. zł ma się do ceny samochodu. Dla przykładu: jeśli samochód kosztuje 250 tys. zł, to w koszty wrzucimy zaledwie 60% czynszu inicjalnego i każdej raty leasingowej, gdyż limit (150 tys. zł) stanowi 60% ceny samochodu (250 tys. zł). Im auto droższe, tym współczynnik niższy.

Jednak samochody elektryczne cieszą się niebagatelną preferencją – w ich przypadku limit wynosi aż 225 tys. zł. Dla przykładowego auta kosztującego 250 tys. zł podnosi to współczynnik wliczanych kosztów aż do 90%. W poniższej tabeli przedstawiamy, jak korzystne ma to skutki podatkowe.

Ile kosztuje samochód po odliczeniu podatku?

Elektryczny (limit 225 tys. zł) kontra spalinowy (limit 150 tys. zł)

Cena samochodu 250000 zł
Okres leasingu 36 miesięcy
Czynsz inicjalny (20%) 50000 zł
Rata miesięczna 5490 zł
  Spalinowy
Elektryczny
Limit kosztów podatkowych 150000 zł 225000 zł
Proporcja kosztów podatkowych (limit/cena) 60% 90%
Czynsz inicjalny po odliczeniu podatku 44300 zł 41450 zł
Rata miesięczna po odliczeniu podatku 4864 zł 4551 zł
Całkowita oszczędność na podatku dochodowym 28500 zł 42750 zł
Ile kosztował samochód po odliczeniu podatku? 221500 zł 207250 zł

Jak widać, po uwzględnieniu korzyści podatkowych (tzw. tarczy) za samochód elektryczny kosztujący 250 tys. zł „zapłacimy” realnie 207250 zł, podczas gdy auto tradycyjne będzie nas kosztować o 14250 zł więcej.

Wyjaśnienie: Odsetki w całości w koszty

Ważna uwaga! W tabeli powyżej pod uwagę wzięliśmy tylko kapitał, czyli tak jakby był to leasing 100%. To dlatego, że według regulacji podatkowych limitami objęta jest „jedynie” spłata wartości auta, natomiast odsetki mogą być w całości kosztem uzyskania przychodu – ich limity nie obowiązują.

Wyższy limit nie dotyczy hybryd

Limit 225 tys. dotyczy wyłącznie samochodów w pełni elektrycznych, których podatkowa definicja brzmi:

„Pojazd elektryczny – pojazd samochodowy w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym, wykorzystujący do napędu wyłącznie energię elektryczną akumulowaną przez podłączenie do zewnętrznego źródła zasilania;” – art. 2 pkt 12 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych

Warunku tego nie spełniają samochody hybrydowe, wobec tego obowiązuje je limit podatkowy w wysokości 150 tys. zł

VAT 50%, chyba że użytek wyłącznie firmowy, wtedy 100% odliczenia

Skoro jesteśmy przy zagadnieniach podatkowych, to warto także wspomnieć o VAT. Od nabycia, a także od rat leasingowych za osobowy samochód elektryczny, który jest użytkowany służbowo, ale i prywatnie, można odliczać połowę VAT.

Chyba że pojazd taki użytkowany jest wyłącznie na potrzeby działalności, np.: służy jako jeżdżąca reklama, wówczas można odliczyć nawet 100% VAT, ale nie jest to takie łatwe. Trzeba spełnić określone warunki, aby fiskus nie miał wątpliwości co do tego, że nasz elektryk wykorzystywany jest wyłącznie firmowo, m.in.

  • złożyć w Urzędzie Skarbowym deklarację VAT-26
  • prowadzić szczegółową ewidencję przebiegu
  • wprowadzić odpowiednią politykę użytkowania pojazdu
Opisaliśmy szczegółowo, co należy zrobić, aby móc odliczać cały VAT od samochodu osobowego w poradniku Zasady odliczania VAT od samochodów firmowych

Analogicznie sprawa wygląda w przypadku faktur za prąd wykorzystywany do ładowania samochodu. Tutaj także odliczymy 50% VAT, jeśli auto użytkowane jest także prywatnie oraz 100% jeśli wyłącznie służbowo. Potwierdza to m.in. interpretacja indywidualna Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej z dnia 19 lutego 2019 r. nr 0112-KDIL1-3.720.2018.2.AP

Niski koszt ładowania

Jest to kolejny atut pojazdów elektrycznych. Koszt przejechania danego dystansu, np.: 100 kilometrów może być znacznie niższy niż benzyniaków, diesli i aut hybrydowych. Ile kosztuje ładowanie? Tutaj niestety nie da się udzielić jednoznacznej odpowiedzi, gdyż bardzo wiele zależy od tego, w jaki sposób użytkujemy i ładujemy nasz pojazd. Są przecież stacje ładowania płatne, ale jest też i wiele bezpłatnych. Samochód można ładować także we własnym garażu z domowej sieci – a tu z kolei dostawcy prądu mają różne taryfy (np.: tańsze stawki w nocy). Dlatego w poszczególnych przypadkach koszty ładowania mogą znacznie się różnić.

Szacuje się jednak, że przeciętnie koszt przejechania elektrykiem 100 km stanowi około 30%-35% wydatków, jakie poniesiemy na jego spalinowy odpowiednik o zbliżonych gabarytach i mocy.

Czy wiesz, że ładując auto elektryczne z domowej sieci zapłacisz od około 10 zł (mały pojazd) do 17 zł (duży pojazd) za każde 100 kilometrów?*

* - Przy założeniu, że pojazd zużywa od około 15 kWh (np. Nissan Leaf) do 25 kWh (np.: Tesla) i cenie 0,67 zł za 1 kWh. Przy niektórych taryfach nocnych koszt może być nawet o połowę niższy.

Warto też wspomnieć o niższych kosztach serwisu i przeglądów okresowych przynajmniej do momentu… kiedy trzeba będzie wymienić zużyte baterie, które potrafią kosztować krocie.

Pozafinansowe zalety aut elektrycznych

Wypadałoby napisać w tym miejscu coś o ekologii, ale… jest to dość kontrowersyjny temat, a poza tym spójrzmy prawdzie w oczy –  nie dla każdego planującego nabycie auta na prąd ekologia jest kluczowym argumentem „za”.

Prawdopodobnie częściej niż o ekologii nabywcy elektryków myślą o wizerunku – swoim i firmy – w końcu jest to jasny sygnał dla otoczenia, że jesteśmy oryginalni i nadążamy za nowoczesnością, której nie boimy się użytkować. W przypadku luksusowych aut jak Tesla, Audi e-tron czy Jaguar I-PACE dochodzi jeszcze prestiż.

Jednak to, co jest kluczową zaletą samochodu elektrycznego, to radość z jazdy, jaką taki pojazd daje. I choć jest to oczywiście subiektywne odczucie, to bez mała każdy, kto miał okazję prowadzić auto elektryczne, jest pod wrażeniem jego osiągów, reakcji na „gaz”, momentu obrotowego dostępnego przy każdej prędkości, ciszy i tak dalej.

Nawet taki motoryzacyjny freak jak Krzysztof Hołowczyc, w którego żyłach płynie benzyna, był pod ogromnym wrażeniem po przejażdżce Teslą:

Krzysztof Hołowczyc„Pierwszy samochód, który uświadomił mi, że przyjemność z jazdy jest możliwa nie tylko w autach napędzanych benzyną. Niewiarygodne osiągi, porównywalne z 911 Turbo, rozwijane w absolutnej ciszy. W mieście nie ma sobie równych – przyspiesza natychmiast, bez żadnej zwłoki, dzięki momentowi dostępnemu w całym zakresie obrotów. Bez biegów. Absolutna skuteczność. Nie chciałbym jeździć nią na co dzień, ale raz na jakiś czas doznać tego niezwykłego wrażenia – bezcenne.” – Krzysztof Hołowczyc, supercarclub.pl

Wady elektryków

Niestety samochody elektryczne mają też istotne wady:

  • niewielki zasięg
  • czas ładowania
  • konieczność wymiany baterii po kilku latach eksploatacji
  • słabo rozwinięta sieć ładowarek (mapka lokalizacji stacji ładowania w dalszej części tekstu)

Zestawienie samochodów elektrycznych

biały Nissan Leaf na wystawie targowej

Nissan Leaf – najpopularniejsze obecnie auto elektryczne w Polsce

Auta oznaczone jako bestseller to modele, które wyróżniają się popularnością w Polsce. Najczęściej nabywanym i leasingowanym jest obecnie Nissan Leaf.

Lista aut z napędem elektrycznym

Marka i model Cena w polskiej dystrybucji
Dacia Spring od 77900 zł
Smart fortwo od 96900 zł
Volkswagen up! od 97990 zł
Smart forfour od 98400 zł
Fiat 500 od 99500 zł
Peugeot 208 od 124900 zł
Renault ZOE bestseller od 124900 zł
Opel Corsa bestseller od 128490 zł
Nissan Leaf bestseller od 129900 zł
Citroen Berlingo od 132900 zł
Citroen C4 od 137400 zł
Mini (Mini) od 139900 zł
Opel Mokka od 139900 zł
Kia Soul od 139990 zł
Volkswagen ID.3 bestseller od 142290 zł
Mazda MX-30 bestseller od 142900 zł
Peugeot Rifter od 144700 zł
Peugeot 2008 od 149400 zł
Kia Niro bestseller od 152990 zł
Honda e od 155200 zł
Hyundai Kona bestseller od 155900 zł
Opel Combo od 159150 zł
DS 3 od 159900 zł
Volkswagen ID.4 od 163590 zł
BMW i3 bestseller od 169700 zł
Nissan NV200 od 173500 zł
Kia EV6 od 179900 zł
Skoda Enyaq od 184400 zł
Hyundai IONIQ od 185200 zł
Hyundai IONIQ 5 od 189900 zł
Audi Q4 e-tron od 195100 zł
Mercedes EQA od 199900 zł
Tesla Model 3 bestseller od 199990 zł
Opel Zafira Life od 211250 zł
Ford Mustang Mach-E od 216120 zł
Citroen Spacetourer od 219400 zł
Peugeot Traveller od 219400 zł
BMW i4 od 245200 zł
Volvo XC40 od 259400 zł
Volvo C40 od 264600 zł
BMW X3 od 268900 zł
Mercedes EQC bestseller od 299000 zł
Tesla Model Y od 299990 zł
Audi e-tron od 308400 zł
Mercedes EQV od 342924 zł
BMW iX od 357900 zł
Jaguar I-Pace od 364000 zł
Tesla Model S od 368990 zł
Porsche Taycan od 389000 zł
Tesla Model X od 407990 zł
Audi e-tron GT od 446600 zł
Mercedes EQS od 495400 zł

Kalkulator kosztów leasingu pojazdów elektrycznych

Prawdę mówiąc, oprocentowanie leasingu pojazdu elektrycznego jest takie samo jak aut spalinowych. Leasingodawcy nie stosują tutaj odrębnej polityki marżowej, więc koszt dobrego i taniego leasingu oscyluje wokół 2-3% ponad WIBOR w przypadku finansowania samochodów nowych i 3-4% w przypadku aut używanych.

Poniższy kalkulator podaje przeciętny koszt oferowany obecnie przez czołowe polskie firmy. Tutaj szczegółowo o tym, jak działa Kalkulator Leasingu.

Cena samochodu (w złotych, bez groszy)
Nowy / Używany
Pierwsza wpłata
Okres leasingu
Wykup
Rata leasingowa*
Koszt całkowity*

* - uśrednione w oparciu o stawkę WIBOR 1M = 1,53% oraz marże stosowane przez czołowych leasingodawców w dniach od 18 do 25 listopada 2021 r. w ofertach dla użytkowników Wyszukiwarki Leasingu.

Wyszukiwarka Leasingu - auto elektryczne

Leasing pojazdów elektrycznych dostępny jest w 12 firmach leasingowych. Najlepszym i jednocześnie najprostszym sposobem, żeby otrzymać dobre i tanie oferty od wielu dobrze ocenianych leasingodawców jest nasza Wyszukiwarka Leasingu. Firmy leasingowe same złożą Ci oferty, bez pośredników.

Kciuk w górę„Jeszcze nigdy nie byłem tak zadowolony z usługi która jest darmowa. Pełen profesjonalizm, super kontakt mailowy, jasno i rzetelnie wszystko wytłumaczone, wszelkie wątpliwości rozwiane. Polecam gorąco każdemu.”

Leasing auta elektrycznego sprowadzonego z zagranicy

Wiele modeli elektryków jest niedostępnych w polskich sieciach dealerskich – klasycznym przykładem jest popularna Tesla, ale nie tylko. Dlatego potencjalni nabywcy zmuszeni są korzystać z oferty firm importujących te auta indywidualnie. Alternatywą jest samodzielne skonfigurowanie i zamówienie konkretnego modelu u dealera za granicą, najczęściej w Niemczech.

Czy leasing w Polsce auta nabywanego za granicą jest możliwy? Jak najbardziej tak i można to zrobić na trzy sposoby:

  1. Zakup przez polską firmę leasingową bezpośrednio za granicą
  2. Samodzielny zakup za gotówkę, sprowadzenie i leasing zwrotny
  3. Sprowadzenie za pośrednictwem np.: komisu, brokera

Każdy z tych sposobów ma swoje zalety i wady, które opisujemy w innym naszym poradniku, w akapicie Leasing auta używanego z zagranicy. Pomimo że jest to poradnik o finansowaniu pojazdów używanych, to opisane tam sposoby dotyczą także nowych aut nabywanych u zagranicznych dealerów.

Leasing używanych samochodów elektrycznych

To jest jedna z tych rzeczy, która nieco odróżnia zasady finansowania aut elektrycznych od spalinowych. Chodzi o ocenę ryzyka…

Jednym z dużych minusów aut elektrycznych są baterie, a konkretnie ich ograniczona żywotność i liczba cykli ładowania. Z wiekiem i intensywnością użytkowania baterie stają się coraz mniej wydajne, a ostatecznie niezdatne do użytku. Ich wymiana potrafi kosztować krocie, w niektórych modelach nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych. Dla leasingodawcy, który jest formalnie właścicielem auta, jest to dodatkowe ryzyko, że leasingobiorca nie podoła finansowo tak kosztownej naprawie i zwróci niezdatne do użytku auto. Oczywiście zwrot uszkodzonego auta nie zwolni leasingobiorcy z obowiązku pokrycia kosztów jego naprawy, ale jeśli leasingobiorca okaże się niewypłacalny, to firma leasingowa pozostanie z uszkodzonym samochodem i nieściągalną wierzytelnością.

 Z tego powodu leasingodawcy podchodzą bardziej restrykcyjnie do leasingowania używanych samochodów elektrycznych, co ma wyraz w procedurach, np.:

  • stosują krótsze okresy finansowania, a konkretnie łączny wiek i okres finansowania często jest krótszy niż w przypadku aut spalinowych
  • wnikliwiej oceniają stan techniczny (cześciej konieczna jest wycena rzeczoznawcy)

Pozostałe zasady leasingu elektryków są w zasadzie takie same jak w przypadku spalinówek. Dlatego odsyłamy do naszego poradnika, jeśli chcesz poczytać o tym więcej: Leasing samochodów używanych - wszystko na ten temat

Wynajem długoterminowy aut elektrycznych

Wynajem długoterminowy występuje pod różnymi nazwami, np.: full service leasingu, auto abonamentu, itd., ale wszystkie te usługi mają jedną cechę wspólną – pomijając marżę/oprocentowanie – korzystający nie spłaca ceny samochodu, a jedynie utratę jego wartości. To dlatego najkorzystniejsze oferty najmu dotyczą samochodów, które z wiekiem mają niewielką utratę wartości, a do takich najczęściej należą auta, które są popularne, konwencjonalne, dobrze, ale nieprzesadnie wyposażone, mają „przewidywalną” awaryjność, itd. Wyjaśnienie w naszym poradniku: Jaki samochód wybrać do wynajmu długoterminowego?

Jeszcze do niedawna auta elektryczne były egzotykami niespełniającymi kryteriów, które stawiane są pojazdom flotowym. Dlatego większość firm CFM i leasingodawców oferujących najem długoterminowy unikało finansowania pojazdów „na prąd”. To się już zmienia na korzyść, ale nadal tylko nieliczni finansujący oferują najem elektryków i w zasadzie ograniczają się tylko do najpopularniejszych modeli z polskiej dystrybucji.

Dlatego wynajem długoterminowy samochodu elektrycznego  – przynajmniej na razie – jest jeszcze dość trudnodostępny, a jeśli już to niekoniecznie atrakcyjny z finansowego punktu widzenia. Niemniej zapraszamy do naszego działu: Wynajem długoterminowy i Auto abonament, jeśli chcesz dowiedzieć się wszystkiego o tej formie finansowania.

Ubezpieczenie GAP dla samochodów elektrycznych

Jeszcze niedawno ubezpieczyciele mieli problemy z szacowaniem utraty wartości samochodów elektrycznych, a co za tym idzie wykluczali pojazdy z napędem zeroemisyjnym z oferty ubezpieczenia GAP. To ulega zmianie — obecnie możesz ubezpieczyć w zasadzie każdego elektryka sprzedawanego w polskiej dystrybucji i nie tylko.

Nie wiesz czym jest ubezpieczenie GAP? Chroni ono utratę wartości pojazdu w przypadku szkody całkowitej, w tym kradzieży, od której – jak się okazuje – samochody elektryczne (zwłaszcza niektóre modele) nie są wolne… Więcej informacji w naszym poradniku: Ubezpieczenie GAP w leasingu

Na FmLeasing.pl także kupisz pełnowartościowy GAP fakturowy i za niego nie przepłacisz!

Składka GAP na FmLeasing.pl dla auta elektrycznego kosztującego 225 tys. zł

Tabela ze stawkami ubezpieczenia GAP dla samochodów w zakresie cenowym od 200001 do 250000 zł

Sprawdź składkę GAP dla swojego modelu

Dobry GAP fakturowy w niższej cenie

Mapa ładowarek samochodów elektrycznych w Polsce

Poniższa mapa stacji ładowania samochodów elektrycznych w Polsce działa na takiej samej zasadzie jak mapy google – możesz przybliżać, scrollować, a także wpisywać nazwy miejscowości i konkretne adresy, aby sprawdzić dostępność ładowarek w pobliżu interesujących Cię miejsc.

Byliśmy pomocni? Doceń i poleć nas

4.6 1 1 1 1 1 4.60 (10)
Samochód osobowy

Wyszukiwarka ofert leasingowych

1. Wypełnij tylko jeden formularz
2. Otrzymasz wiele ofert i naszą analizę
3. Sam wybierzesz najlepszą propozycję

Indywidualna pomoc w wyborze leasingu

Użytkownicy Wyszukiwarki Leasingu na FmLeasing.pl otrzymują bezpłatną analizę otrzymanych ofert i warunków umów, co bardzo ułatwia wybór leasingu i pozwala uniknąć poważnych błędów. Sprawdź jak >

Ikona komentarza na forumKomentuj i czytaj komentarze do tego artykułu na forum: Samochód elektryczny w leasing >

Chcesz dowiedzieć się więcej?


Tablica z napisem ABC i książkiPierwszy leasing - poradnik dla początkujących

Po raz pierwszy zainteresowałeś się leasingiem? Nie wiesz zbyt wiele na ten temat? Czy to dobre rozwiązanie, o co w nim chodzi, ile kosztuje, od czego zacząć itd.?


Nowy samochód osobowy w fabryceAuto Leasing

Warunki leasingu samochodów osobowych i dostawczych u polskich leasingodawców - ten rodzaj finansowania oferuje 22 z nich. Informacja o wariantach, procedurach, okresach finansowania, wysokości wymaganego udziału własnego itp.


Michał Krupiński

Autor: Michał Krupiński

Jestem autorem tego artykułu. W branży leasingowej działam od 2000 roku, co – jak łatwo policzyć – daje ponad 20-letnie doświadczenie. Od 2009 jestem wydawcą i współzałożycielem serwisu FmLeasing.pl.

Chętnie odpowiem na pytania dotyczące niniejszej publikacji. Kontakt i więcej informacji o mnie na stronie: Michał Krupiński

Pierwszy raz na FmLeasing.pl?
Sprawdź dlaczego jesteśmy wyjątkowi i w czym możemy Ci pomóc.
Dowiedz się więcej...