autor: gwila » 26 cze 2014, o 12:16
Moje doświadczenia z BGŻ niestety związane są z niską jakością działu obsługi klienta. Wiele razy próbowałem dodzwonić się na infolinię, tylko po żeby musieć czekać dobre 15 minut, zanim połączono mnie z kimkolwiek, a kiedy już się udało, okazywało się, że osoba po drugiej stronie słuchawki nie jest w stanie mi pomóć -> przełączenie -> znowu 10 minut czekania
Moje doświadczenia z BGŻ niestety związane są z niską jakością działu obsługi klienta. Wiele razy próbowałem dodzwonić się na infolinię, tylko po żeby musieć czekać dobre 15 minut, zanim połączono mnie z kimkolwiek, a kiedy już się udało, okazywało się, że osoba po drugiej stronie słuchawki nie jest w stanie mi pomóć -> przełączenie -> znowu 10 minut czekania :evil: