autor: agata » 17 paź 2021, o 17:05
Mam u nich dwa auta. Nigdy więcej!!! właśnie poprosiłam o kalkulację wykupu. Dostałam maila (nawet nie fakturę), z kwotą netto do której mam sobie sama doliczyć VAT (?!). Dodam, że nie jestem Vat-owcem i oni to doskonale wiedzą. Ale uwaga: od razu wystawili dwie faktury na 86 zł za wykonanie tych "kalkulacji". To ma być kalkulacja? Proszę sobie policzyć samemu? Dodatkowo wysłali mi informację, że w przypadku 1 z aut ich "kalkulacja" jest ważna tylko przez kolejne 3 dni robocze, bo potem będzie kolejna rata, po której mam wystąpić o nową "kalkulację" kosztującą oczywiście kolejne 86 złotych !
Oczywiście na infolinii nikt się nie zająknął o tym, gdy dzwoniłam 6-krotnie (!!!) i pytałam o całą procedurę wykupu, o 86 zł panie na infolinii widocznie też nie wiedziały.
Dodam tylko, że dwa inne samochody mam w PKO Leasing. Tam jest normalnie. Dla porównania: w marcu 2020 PKO wysyła informację o możliwości zawieszenia spłat rat leasingowych na 6 miesięcy z powodu koronawirusa. Dodam tylko, że auta były tyle co kupione (opłacono tylko 1 ratę). Na szczęście nie musieliśmy korzystać, ale dobrze było mieć taką możliwość
Co zrobiło FCA? Przepraszam, Leasys? Wyłączyło infolinię, żeby czasem ktoś nie miał do nich jakiś pytań. Przez prawie miesiąc nie było możliwości kontaktu z leasingodawcą!
I na koniec hit: dzwoniłam grzecznie, dlaczego fakturę z opłatą za zawarte ubezpieczenie zewnętrzne dostałam z 4 miesięcznym opóźnieniem? Odpowiedź Leasys: BO JEST PANDEMIA I PRZEZ KORONAWIRUSA FAKTURY MAILOWE PRZYCHODZĄ Z OPÓŹNIENIEM. Pewnie czekają na dezynfekcję na serwerze... :/
Mam u nich dwa auta. Nigdy więcej!!! właśnie poprosiłam o kalkulację wykupu. Dostałam maila (nawet nie fakturę), z kwotą netto do której mam sobie sama doliczyć VAT (?!). Dodam, że nie jestem Vat-owcem i oni to doskonale wiedzą. Ale uwaga: od razu wystawili dwie faktury na 86 zł za wykonanie tych "kalkulacji". To ma być kalkulacja? Proszę sobie policzyć samemu? Dodatkowo wysłali mi informację, że w przypadku 1 z aut ich "kalkulacja" jest ważna tylko przez kolejne 3 dni robocze, bo potem będzie kolejna rata, po której mam wystąpić o nową "kalkulację" kosztującą oczywiście kolejne 86 złotych !
Oczywiście na infolinii nikt się nie zająknął o tym, gdy dzwoniłam 6-krotnie (!!!) i pytałam o całą procedurę wykupu, o 86 zł panie na infolinii widocznie też nie wiedziały.
Dodam tylko, że dwa inne samochody mam w PKO Leasing. Tam jest normalnie. Dla porównania: w marcu 2020 PKO wysyła informację o możliwości zawieszenia spłat rat leasingowych na 6 miesięcy z powodu koronawirusa. Dodam tylko, że auta były tyle co kupione (opłacono tylko 1 ratę). Na szczęście nie musieliśmy korzystać, ale dobrze było mieć taką możliwość
Co zrobiło FCA? Przepraszam, Leasys? Wyłączyło infolinię, żeby czasem ktoś nie miał do nich jakiś pytań. Przez prawie miesiąc nie było możliwości kontaktu z leasingodawcą!
I na koniec hit: dzwoniłam grzecznie, dlaczego fakturę z opłatą za zawarte ubezpieczenie zewnętrzne dostałam z 4 miesięcznym opóźnieniem? Odpowiedź Leasys: BO JEST PANDEMIA I PRZEZ KORONAWIRUSA FAKTURY MAILOWE PRZYCHODZĄ Z OPÓŹNIENIEM. Pewnie czekają na dezynfekcję na serwerze... :/