autor: Jadwiga » 20 sty 2018, o 22:21
Nie wnikałam specjalnie w warunki leasingu i w sprawie umowy trudno mi się wypowiedzieć , natomiast jestem strasznie zawiedziona traktowaniem klienta w przypadku likwidacji szkody leasingowanego przeze mnie samochodu. Wypadek miałam trzy tygodnie temu i nie mogę się do dziś doprosić leasingodawcy o wyrażenie zgody na likwidację szkody przez wybrany warsztat. Wykonałam kilka telefonów, wyznaczane są nowe terminy wysłania upoważnienia na emaila np. "wydamy zgodę na pani emaila w ciągu 3 dni", "dzisiaj do końca dnia" - niestety żaden termin nie został dotrzymany, ani nikt się ze mną nie skontaktował. Nie wiem w jakim świecie ta firma żyje, kto dał tym ludziom te stanowiska. Mam ochotę powiedzieć żeby przygotowali kartony aby spakować swoje biurka.
Nie wnikałam specjalnie w warunki leasingu i w sprawie umowy trudno mi się wypowiedzieć , natomiast jestem strasznie zawiedziona traktowaniem klienta w przypadku likwidacji szkody leasingowanego przeze mnie samochodu. Wypadek miałam trzy tygodnie temu i nie mogę się do dziś doprosić leasingodawcy o wyrażenie zgody na likwidację szkody przez wybrany warsztat. Wykonałam kilka telefonów, wyznaczane są nowe terminy wysłania upoważnienia na emaila np. "wydamy zgodę na pani emaila w ciągu 3 dni", "dzisiaj do końca dnia" - niestety żaden termin nie został dotrzymany, ani nikt się ze mną nie skontaktował. Nie wiem w jakim świecie ta firma żyje, kto dał tym ludziom te stanowiska. Mam ochotę powiedzieć żeby przygotowali kartony aby spakować swoje biurka.