autor: Emi » 1 lut 2025, o 21:12
Podejście do klienta - jak w urzędzie za komuny, krótko, stanowczo, bez rozważenia racji klienta.
Jestem klientem VW leasing od 3 lat. Co do zasady byłam zadowolona, w międzyczasie nie było problemów, właściwie tylko opłacałam raty, których wysokość się zmieniała - ale to wynikało z umowy, z uwagi na zmiany WIBOR-u. W tym roku jednak miałam szansę przekonać się jakie nastawienie do klienta ma ta firma. Pomimo zawnioskowania o przedstawienie oferty na nową polisę u agenta VW i zapewnienia, że taka oferta zostanie przygotowana "z przyjemnością", pomimo przypomnienia w temacie - do dnia dzisiejszego (01.02.2025) oferty nie otrzymałam. Poprzednia polisa wygasła 12.01.2025 r. Na dwa dni przed końcem obowiązywania polisy znalazłam agenta "zewnętrznego", który ogarnął polisę w jeden dzień (zgodą z wymaganiami VW). W dodatku za znacznie niższą składkę niż płacona dotychczas za polisy oferowane przez agenta VW. Niestety, VW również wykupił polisę i obciążył mnie jej kosztem (o 1500 zł wyższym!), ponieważ nie zawnioskowałam o polisę "obcą" na 14 dni przed upływem terminu dotychczasowej. Oczywiście, że nie zawnioskowałam z takim wyprzedzeniem, bo nie zamierzałam kupować polisy "obcej", a zostałam od tego zmuszona przez brak informacji od ich agenta! Pomimo wyjaśnienia całej sytuacji (wraz z przesłaniem korespondencji mailowej z agentem VW) otrzymałam wybitnie krótką odpowiedź "Polisa wykupiona przez VW pozostaje ważna, proszę opłacić fakturę". I tyle w temacie. Nawala ich agent, a ja muszę za to płacić! Najgorsze jest to, że jak bardzo bym się z tym nie zgadzała, będę musiała zapłacić, żeby uniknąć wpisu w KRD :/
Podsumowując - nie polecam.
Emi N.
Podejście do klienta - jak w urzędzie za komuny, krótko, stanowczo, bez rozważenia racji klienta.
Jestem klientem VW leasing od 3 lat. Co do zasady byłam zadowolona, w międzyczasie nie było problemów, właściwie tylko opłacałam raty, których wysokość się zmieniała - ale to wynikało z umowy, z uwagi na zmiany WIBOR-u. W tym roku jednak miałam szansę przekonać się jakie nastawienie do klienta ma ta firma. Pomimo zawnioskowania o przedstawienie oferty na nową polisę u agenta VW i zapewnienia, że taka oferta zostanie przygotowana "z przyjemnością", pomimo przypomnienia w temacie - do dnia dzisiejszego (01.02.2025) oferty nie otrzymałam. Poprzednia polisa wygasła 12.01.2025 r. Na dwa dni przed końcem obowiązywania polisy znalazłam agenta "zewnętrznego", który ogarnął polisę w jeden dzień (zgodą z wymaganiami VW). W dodatku za znacznie niższą składkę niż płacona dotychczas za polisy oferowane przez agenta VW. Niestety, VW również wykupił polisę i obciążył mnie jej kosztem (o 1500 zł wyższym!), ponieważ nie zawnioskowałam o polisę "obcą" na 14 dni przed upływem terminu dotychczasowej. Oczywiście, że nie zawnioskowałam z takim wyprzedzeniem, bo nie zamierzałam kupować polisy "obcej", a zostałam od tego zmuszona przez brak informacji od ich agenta! Pomimo wyjaśnienia całej sytuacji (wraz z przesłaniem korespondencji mailowej z agentem VW) otrzymałam wybitnie krótką odpowiedź "Polisa wykupiona przez VW pozostaje ważna, proszę opłacić fakturę". I tyle w temacie. Nawala ich agent, a ja muszę za to płacić! Najgorsze jest to, że jak bardzo bym się z tym nie zgadzała, będę musiała zapłacić, żeby uniknąć wpisu w KRD :/
Podsumowując - nie polecam.
Emi N.