autor: Michał Krupiński » 4 paź 2011, o 14:14
Lui pisze:Michael pisze:Polecam lekturę tego przewodnika nie tylko osobom, które korzystają lub chcą korzystać z wynajmu długoterminowego, ale także leasingobiorcom, którzy posiadają "normalny" leasingu z niskim wykupem i chcą np. przerwać umowę leasingu i zwrócić samochód, albo mają kłopoty finansowe i muszą zwrócić samochód do leasingodawcy.
Ten zestaw usterek może pokazać za co może być obniżona wartość samochodu przy oględzinach jego stanu po oddaniu.
Przy zwrocie samochodu do leasingodawcy to i tak najlepiej wpierw go wycenić, żeby mieć mocną podkładkę.
Nie sposób się z tym nie zgodzić, ale... trzeba jednak też pamiętać, że w przypadkach windykacji nie każdą firmę stać na wydanie choćby tych kilkuset złotych... ale najlepiej będzie się jednak na nie szarpnąć, bo to może potem oszczędzić wiele tysięcy przy rozliczeniu i ewentualnych sprawach sądowych.
Chyba, że ktoś ma to w nosie, to wtedy trudno...
Spayker pisze:
Przy zwrocie samochodu do leasingodawcy to i tak najlepiej wpierw go wycenić, żeby mieć mocną podkładkę.
Ta... i najlepiej skorzystać z usług tej samej firmy, z której korzysta leasingodawca.

Dobre... a co ważniejsze jest to często możliwe i może pomóc. A na pewno nie zaszkodzi.
pesky pisze:
którzy posiadają "normalny" leasingu z niskim wykupem
Z wysokim wykupem leasing tez chyba jest normalny.

Też jest normalny...
Chodziło mi o to, że ten poradnik może być jakąś wskazówką nie tylko dla firm korzystających z wynajmu długoterminowego (gdzie najczęściej oddaje się samochody leasingodawcy), ale także dla firm korzystających z leasingu, który jak na razie jest najczęściej spotykany w naszym kraju, czyli takiego gdzie jest niski wykup i najczęściej się go po prostu realizuje.

[quote="Lui"][quote="Michael"]Polecam lekturę tego przewodnika nie tylko osobom, które korzystają lub chcą korzystać z wynajmu długoterminowego, ale także leasingobiorcom, którzy posiadają "normalny" leasingu z niskim wykupem i chcą np. przerwać umowę leasingu i zwrócić samochód, albo mają kłopoty finansowe i muszą zwrócić samochód do leasingodawcy.
Ten zestaw usterek może pokazać za co może być obniżona wartość samochodu przy oględzinach jego stanu po oddaniu.[/quote]
Przy zwrocie samochodu do leasingodawcy to i tak najlepiej wpierw go wycenić, żeby mieć mocną podkładkę.[/quote]
Nie sposób się z tym nie zgodzić, ale... trzeba jednak też pamiętać, że w przypadkach windykacji nie każdą firmę stać na wydanie choćby tych kilkuset złotych... ale najlepiej będzie się jednak na nie szarpnąć, bo to może potem oszczędzić wiele tysięcy przy rozliczeniu i ewentualnych sprawach sądowych.
Chyba, że ktoś ma to w nosie, to wtedy trudno... :) :P
[quote="Spayker"][quote]
Przy zwrocie samochodu do leasingodawcy to i tak najlepiej wpierw go wycenić, żeby mieć mocną podkładkę.
[/quote]
Ta... i najlepiej skorzystać z usług tej samej firmy, z której korzysta leasingodawca. :P[/quote]
Dobre... a co ważniejsze jest to często możliwe i może pomóc. A na pewno nie zaszkodzi. :)
[quote="pesky"][quote]
którzy posiadają "normalny" leasingu z niskim wykupem
[/quote]
Z wysokim wykupem leasing tez chyba jest normalny. ;)[/quote]
Też jest normalny... :roll:
Chodziło mi o to, że ten poradnik może być jakąś wskazówką nie tylko dla firm korzystających z wynajmu długoterminowego (gdzie najczęściej oddaje się samochody leasingodawcy), ale także dla firm korzystających z leasingu, który jak na razie jest najczęściej spotykany w naszym kraju, czyli takiego gdzie jest niski wykup i najczęściej się go po prostu realizuje. ;)