Leasing/CFM - tygodniowy przegląd informacji 39/2010

Regulamin forum
Forum leasingowe, na którym możesz zapytać o wszystko, co jest związane z leasingiem i wynajmem długoterminowym. Odpowiedzi udzielają eksperci i osoby z branży, ale panuje tu luźna atmosfera bez regulaminowego rygoru, więc nie krępuj się dyskutować. Zachęcamy także do wyrażania swoich opinii o leasingodawcach i dzielenia się swoimi doświadczeniami.

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Leasing/CFM - tygodniowy przegląd informacji 39/2010

Leasing/CFM - tygodniowy przegląd informacji 39/2010

autor: FmLeasing.pl » 2 paź 2010, o 10:02

Skrót:
Masterlease: Flota dla Eden Springs
Eden Springs – jeden z kluczowych dostawców wody źródlanej dołączył do grona klientów flotowych Masterlease Polska. To kolejna firma, która w ostatnich – rekordowych pod względem sprzedaży - miesiącach pojawiła się w portfolio Masterlease Polska – jednego ze strategicznych graczy rynku FSL.

Polski rynek car fleet management II kwartał 2010
Pierwsze półrocze 2010 roku było dla wynajmu aut firmowych okresem zmian ściśle związanych z kryzysem, przegrupowaniem na rynku oraz porządkowaniem „własnego portfela”. Zmniejszyła się w rezultacie liczba klientów (aż o 500!), nastąpiła migracja z zarządzania do full service leasingu. Równolegle mieliśmy (i jeszcze mamy) czas wymiany dużych flot na krajowym rynku i czas mrożenia zakupu aut do firm MŚP, a wszystko to w klimacie oszczędności, słabnącego rynku leasingu i dużej ostrożności klientów firmowych – wynika z najnowszego raportu wrocławskiego Instytutu Keralla Research. Rysujący się kierunek zmian w sprzedaży outsourcingu flot w Polsce zdaje się wyrażać hasło: z pozycji „oby dużo i maksymalnie tanio” do „lepiej mniej, ale w cenie wartej zachodu”. Póki co mamy trzy miesiące żniw, zanim „kratki” na długie miesiące znowu wyhamują firmową sprzedaż aut.

Na górę