autor: Michał Krupiński » 3 lut 2011, o 10:13
Jest jeszcze jedna taka liczba - 16,8% - bo niby o tyle wzrosła ilość flot od końca 2009 roku. Na szczęście PZWLP nie epatuje tą liczbą - może nie chcieli już przeginać, bo tak naprawdę jest to 10,6% (jeśli nie policzy się Raiff i Orbisu).
Powiem szczerze, że jak tylko zobaczyłem te wyniki, to od razu coś wydało mi się "podejrzane". Floty rosły od początku roku bardzo skromnie, III kw był nawet na minusie, a tu nagle taki boom w ostatnim kwartale?
I to mimo zapewnień z każdej strony, że kratki nie miały wpływu na wyniki firm CFM, bo firmy korzystające z car fleet management nie decydują się na takie pojazdy? To skąd nagle taki przyrost?
No i wszystko jasne... Doszły dwie firmy ze swoimi flotami to i przyrost jest duży...
Oj nie wiem po co to komu było potrzebne, żeby tak spieprzyć temat i podkopać zaufanie na przyszłość.

Jest jeszcze jedna taka liczba - 16,8% - bo niby o tyle wzrosła ilość flot od końca 2009 roku. Na szczęście PZWLP nie epatuje tą liczbą - może nie chcieli już przeginać, bo tak naprawdę jest to 10,6% (jeśli nie policzy się Raiff i Orbisu).
Powiem szczerze, że jak tylko zobaczyłem te wyniki, to od razu coś wydało mi się "podejrzane". Floty rosły od początku roku bardzo skromnie, III kw był nawet na minusie, a tu nagle taki boom w ostatnim kwartale?
I to mimo zapewnień z każdej strony, że kratki nie miały wpływu na wyniki firm CFM, bo firmy korzystające z car fleet management nie decydują się na takie pojazdy? To skąd nagle taki przyrost?
No i wszystko jasne... Doszły dwie firmy ze swoimi flotami to i przyrost jest duży... :roll: :lol:
Oj nie wiem po co to komu było potrzebne, żeby tak spieprzyć temat i podkopać zaufanie na przyszłość. :?