autor: karoll » 25 mar 2015, o 14:26
relacje pomiędzy warsztatem naprawczym a cfm wszyscy chyba znają, trzeba dać dużą łapówkę, żeby naprawiać samochody, ale to co dzieje się w business lease to przekracza wszelkie normy, kolesie narzucili takie stawki, że by pokryć łapówę od każdej faktury, warsztat pakuje nam zamienniki i "nasze" cudowne samochody z miesiąca na miesiąc tracą swoją oryginalność, ale nie tracą wysokości raty, przeważnie nie widzimy warsztatu bo jakiś miły pan odbiera nasze auto, ale tym którym udało się zobaczyć warsztat mina zrzedła, jak taki warsztat może naprawiać nowe samochody dla cfm? a ja miałem okazję porozmawiać z takimi miłymi panami, po krótce : panie, szef ma dużo zleceń ale narzeka, że łapówki zabierają mu połowę zysku,.... a zamienniki są dopuszczone i czasami jak oryginały są dobre ...", co za szczerość

!!!!
relacje pomiędzy warsztatem naprawczym a cfm wszyscy chyba znają, trzeba dać dużą łapówkę, żeby naprawiać samochody, ale to co dzieje się w business lease to przekracza wszelkie normy, kolesie narzucili takie stawki, że by pokryć łapówę od każdej faktury, warsztat pakuje nam zamienniki i "nasze" cudowne samochody z miesiąca na miesiąc tracą swoją oryginalność, ale nie tracą wysokości raty, przeważnie nie widzimy warsztatu bo jakiś miły pan odbiera nasze auto, ale tym którym udało się zobaczyć warsztat mina zrzedła, jak taki warsztat może naprawiać nowe samochody dla cfm? a ja miałem okazję porozmawiać z takimi miłymi panami, po krótce : panie, szef ma dużo zleceń ale narzeka, że łapówki zabierają mu połowę zysku,.... a zamienniki są dopuszczone i czasami jak oryginały są dobre ...", co za szczerość :lol: !!!!