autor: Jarosław Król » 30 sty 2023, o 13:46
kwacho pisze: ↑30 sty 2023, o 13:07
Cześć,
Volkswagen Leasing opłacił mandat który przyszedł z Węgier zamiast wskazać użytkownika (była taka opcja). Do mnie przyszła nota, ze mam to zapłacić. Ja jednak nie chcę tego płacić tylko wskazać kierującego sprawcę, gdyż aktualnie nie ma z nim żadnego kontaktu.
Ktoś miał podobne doświadczenia? Jak się od tego skutecznie odwołać bez płacenie tylko poprzez wskazanie sprawcy?
Z góry dzięki za pomoc.
Cześć,
Cytuję fragment umowy VWL:
1. Korzystający ma prawo do składania reklamacji dotyczących usług świadczonych przez Finansującego:
a) pisemnie – osobiście albo pocztą tradycyjną na adres: Volkswagen Financial Services Polska Sp. z o.o., Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa
lub
b) ustnie - telefonicznie pod nr tel. 800 103 301 albo osobiście do protokołu pod adresem wskazanym w pkt a) lub
c) pocztą elektroniczną - na adres:
reklamacje@vwfs.com
d) za pośrednictwem Formularza elektronicznego na stronie www Finansującego.
Obawiam się jednak, że niewiele to zmieni, gdyż z OWU wynika, że koszty ewentualnych mandatów ponosi korzystający i jeśli zostało to już opłacone, to wątpię, że VWL głebiej pochyli się nad sprawą - prawdopodobnie podtrzymają decyzję o konieczności zapłaty. Niepotrzebną praktyką jest to, że VWL w ogóle decyduje za korzystającego, co zrobić z mandatem, zamiast poinformować najpierw korzystającego, bo rozumiem, że wcześniej nie otrzymałeś żadnej korespondencji w tej sprawie?
[quote=kwacho post_id=21247 time=1675080437 user_id=14600]
Cześć,
Volkswagen Leasing opłacił mandat który przyszedł z Węgier zamiast wskazać użytkownika (była taka opcja). Do mnie przyszła nota, ze mam to zapłacić. Ja jednak nie chcę tego płacić tylko wskazać kierującego sprawcę, gdyż aktualnie nie ma z nim żadnego kontaktu.
Ktoś miał podobne doświadczenia? Jak się od tego skutecznie odwołać bez płacenie tylko poprzez wskazanie sprawcy?
Z góry dzięki za pomoc.
[/quote]
Cześć,
Cytuję fragment umowy VWL:
1. Korzystający ma prawo do składania reklamacji dotyczących usług świadczonych przez Finansującego:
a) pisemnie – osobiście albo pocztą tradycyjną na adres: Volkswagen Financial Services Polska Sp. z o.o., Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa
lub
b) ustnie - telefonicznie pod nr tel. 800 103 301 albo osobiście do protokołu pod adresem wskazanym w pkt a) lub
c) pocztą elektroniczną - na adres: reklamacje@vwfs.com
d) za pośrednictwem Formularza elektronicznego na stronie www Finansującego.
Obawiam się jednak, że niewiele to zmieni, gdyż z OWU wynika, że koszty ewentualnych mandatów ponosi korzystający i jeśli zostało to już opłacone, to wątpię, że VWL głebiej pochyli się nad sprawą - prawdopodobnie podtrzymają decyzję o konieczności zapłaty. Niepotrzebną praktyką jest to, że VWL w ogóle decyduje za korzystającego, co zrobić z mandatem, zamiast poinformować najpierw korzystającego, bo rozumiem, że wcześniej nie otrzymałeś żadnej korespondencji w tej sprawie?