autor: aleksandra_w » 4 sty 2024, o 12:19
Nie wrócę z firmą do tego leasingodawcy i nie polecam. Byliśmy Klientami Idea Leasing i zostaliśmy później EFL, wszystko szło w miarę sprawnie, były potknięcia, ale jeszcze do 2019-2020 było ok. Potem praktycznie poczuliśmy się jak Klienci niechciani. Żeby nie było - wszystko uregulowane zgodnie z harmonogramem, nie mieliśmy opóźnień ani razu, z windykacją nie mieliśmy do czynienia więc w tej kwestii się nie wypowiem. Ale to co działo się przy ostatnim wykupie doprowadziło, że obecnie wszystkie 5 leasingów mamy w BNP Leasing (tez mają swoje minusy, ale są niewspółmiernie małe i nieistotne w skali). EFL - straszna obsługa posprzedażowa, nieistniejąca obsługa klienta, błędy na fakturach wykupu, brak kontaktu albo błędne odpowiedzi na infolinii (jeśli w ogóle można było się dodzwonić). Opiekun Klienta mówił co innego niż księgowość (próbowaliśmy wyjaśniać błędy na fakturach), błędne przewalutowania, korekty które robiły jeszcze więcej zamieszania... A obecnie hit - brak odpowiedzi na szereg maili w związku z zakończeniem umowy z 2022 roku (sic!), brak informacji o ubezpieczeniu auta. Dobrze, że chociaż księgowo udało się skorygować fakturę wykupu a to i tak przy pomocy naszego biura księgowego! Ogólnie jak już się ktoś zdecyduje na podpisanie umowy z EFl to musi mieć mocne nerwy na to co się dzieje później. Korzystaliśmy z wielu firm leasingowych przez czas funkcjonowania naszej firmy i nie kojarzę żadnej która miałaby tak złą obsługę klienta (posprzedażową)
Nie wrócę z firmą do tego leasingodawcy i nie polecam. Byliśmy Klientami Idea Leasing i zostaliśmy później EFL, wszystko szło w miarę sprawnie, były potknięcia, ale jeszcze do 2019-2020 było ok. Potem praktycznie poczuliśmy się jak Klienci niechciani. Żeby nie było - wszystko uregulowane zgodnie z harmonogramem, nie mieliśmy opóźnień ani razu, z windykacją nie mieliśmy do czynienia więc w tej kwestii się nie wypowiem. Ale to co działo się przy ostatnim wykupie doprowadziło, że obecnie wszystkie 5 leasingów mamy w BNP Leasing (tez mają swoje minusy, ale są niewspółmiernie małe i nieistotne w skali). EFL - straszna obsługa posprzedażowa, nieistniejąca obsługa klienta, błędy na fakturach wykupu, brak kontaktu albo błędne odpowiedzi na infolinii (jeśli w ogóle można było się dodzwonić). Opiekun Klienta mówił co innego niż księgowość (próbowaliśmy wyjaśniać błędy na fakturach), błędne przewalutowania, korekty które robiły jeszcze więcej zamieszania... A obecnie hit - brak odpowiedzi na szereg maili w związku z zakończeniem umowy z 2022 roku (sic!), brak informacji o ubezpieczeniu auta. Dobrze, że chociaż księgowo udało się skorygować fakturę wykupu a to i tak przy pomocy naszego biura księgowego! Ogólnie jak już się ktoś zdecyduje na podpisanie umowy z EFl to musi mieć mocne nerwy na to co się dzieje później. Korzystaliśmy z wielu firm leasingowych przez czas funkcjonowania naszej firmy i nie kojarzę żadnej która miałaby tak złą obsługę klienta (posprzedażową)