Można prosić o rozwinięcie?LAURA77 pisze:Witam, też mam leasing w SCM absolutnie odradzam, złodzieje i oszuści ,
Co konkretnie złego zrobiła ta firma? Proszę o więcej szczegółów, bo takie stwierdzenia jak powyższe niestety niewiele wnoszą.
Można prosić o rozwinięcie?LAURA77 pisze:Witam, też mam leasing w SCM absolutnie odradzam, złodzieje i oszuści ,
Szanowny Panie,kotlet pisze:jestem bardzo niezadowolony z SCM pomijając OWUL, który jest w moim odczuciu naciąganiem klientów, chciałem zapytać się dlaczego nie ma jeszcze zgody na usunięcie szkody komunikacyjnej to nie uzyskałem odpowiedzi, ktoś jest chory nie wiadomo kiedy będzie, a jak z jakimś kierownikiem to niema , a jak z jakimś dyrektorem to 10min oczekiwania i słuchania muzyki po czym rozłączenie rozmowy PORAŻKA! to moje 9 auto w leasingu i chyba to jest najgorsza firma.
Szanowna Pani,ana pisze:samochód w leasingu, który mi odebrali.Na 60 rat spłaconych w terminie 51 i nagle stłuczka auta, które wpadło w poslizg. Zgłosiłam do ubezpieczyciela, który jest przez nich narzucony. Stwierdzili szkodę całkowitą ( uszkodzony przód nawet blacha niepogięta) i sprzedali moje auto bez zapytania się mnie o zdanie. Kiedy się dowiedziałam pisałam,dzwoniłam,prosiłam o prawo pierwokupu.Wkońcu 80 tysięcy zapłaciiłam już za to auto. Niestety nie zgodzili się i jeszcze przysłali mi fakturę na 650 zł na rzecz likwidacji.NIE ROZUMIĘ TEJ SYTUACJI. ZOSTAŁAM POTRAKTOWANA JAK OSTATNI ŚMIEĆ!!!!!!!!!! jeśli ktoś nie rozumie sprawy ubezpieczenia auta to wyjaśniam.Ubezpieczają sami i przysyłają tylko faktury.Pierwszą fakturę w 2012 r zapłaciłam w kwocie 2000 zł , następne po 650 zł. Teraz okazało się,ze samochód był ubezpieczony na nizszą kwotę niż powiniem, a koszt naprawy przekroczył wartość ubezpieczonego auta i zaliczyli auto do szkody całkowitej! Klient nie ma tu nic do powiedzenia.Chciałam sama naprawić, aby tylko mi nie sprzedawali.Dla nich jestem tylko kolejnym numerem klienta.Nie wiem czy w każdym Kraju tak ru...ją klientów czy tylko w Polsce.
Widzę, że SCM ktoś się chyba do du*py dobiera"Szanowna Pani,
W trosce o wysoką jakość świadczonych usług prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługu Klienta i podanie danych, które pozwolą nam zapoznać się z poruszoną przez Panią sprawą i udzieleniem wyjaśnień.
"