Oferta leasingowa dla lekarza - tanio czy drogo?

Pytania podatkowe, wiadomości z branży leasingowej, sprzęt poleasingowy, dyskusje ogólne
Regulamin forum
Forum leasingowe, na którym możesz zapytać o wszystko, co jest związane z leasingiem i wynajmem długoterminowym. Odpowiedzi udzielają eksperci i osoby z branży, ale panuje tu luźna atmosfera bez regulaminowego rygoru, więc nie krępuj się dyskutować. Zachęcamy także do wyrażania swoich opinii o leasingodawcach i dzielenia się swoimi doświadczeniami.
Awatar użytkownika
tol
Posty: 3
Rejestracja: 3 wrz 2011, o 14:00

Oferta leasingowa dla lekarza - tanio czy drogo?

Post autor: tol »

Witam!
Jak w temacie - jestem zielony jeśli chodzi o leasing. Zamierzam kupić samochód o wartości brutto 56.500. Leasing na okres 35 miesięcy, wpłata własna 5%, wykup 1%. Całkowity koszt całkowity 112,07%. Cena 56.500 to cena podstawowa (uwzględniająca rabat producenta w wysokości 2.000 zł. Dodatkowo otrzymam ubezpieczenie gratis na rok oraz w cenie samochodu zostanie zamontowany alarm. Moje pytanie dotyczy atrakcyjności powyższej oferty. Czy warto szukać gdzieś leasingu poza salonem? Czytałem o rabatach dotyczących ceny auta, ale nie wiem czy jest taka możliwość w przypadku małej ilości aut na rynku (tylko 2 egzemplarze z datą odbioru w listopadzie). Dealer twierdzi, że oferta jest atrakcyjna i nic więcej nie może mi zaproponować. Dodam, że jestem lekarzem, asłyszałem, że między innymi ta grupa zawodowa niekiedy otrzymuje trochę bardziej atrakcyjne oferty.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
// NOTATKA MODERATORA //
Temat wydzielony z wątku:
Jesteś zielony w temacie leasingu? Pytaj śmiało- o wszystko!
Nie krępuj się zadawać pytań! Na tym forum żadne nie zostanie bez odpowiedzi!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Jak otrzymać wiele dobrych ofert leasingu? Wyszukiwarka i Kalkulator

Wyszukiwarka Leasingu - najlepszy i najprostszy sposób, żeby otrzymać dobre i tanie oferty od wielu dobrze ocenianych leasingodawców.