Leasing nowego i stary samochód w rozliczeniu

Pytania podatkowe, wiadomości z branży leasingowej, sprzęt poleasingowy, dyskusje ogólne
Regulamin forum
Forum leasingowe, na którym możesz zapytać o wszystko, co jest związane z leasingiem i wynajmem długoterminowym. Odpowiedzi udzielają eksperci i osoby z branży, ale panuje tu luźna atmosfera bez regulaminowego rygoru, więc nie krępuj się dyskutować. Zachęcamy także do wyrażania swoich opinii o leasingodawcach i dzielenia się swoimi doświadczeniami.
Awatar użytkownika
marcinkar

Leasing nowego i stary samochód w rozliczeniu

Post autor: marcinkar »

witajcie

chcie skorzystac pierwsz raz z leasingu nowego samochodu. Czy stary samochod (rocznik 2005, wartosc okolo 20 tysiecu) moge przekazac w rozliczeniu zamiast opłacac pierwsza wplate?

Jestem zielony i nie wiem czy cos takiego jest praktykowane.


Jak otrzymać wiele dobrych ofert leasingu? Wyszukiwarka i Kalkulator

Wyszukiwarka Leasingu - najlepszy i najprostszy sposób, żeby otrzymać dobre i tanie oferty od wielu dobrze ocenianych leasingodawców.
Firmy leasingowe same złożą Ci oferty, bez pośredników.

Kalkulator leasingu - skorzystaj jeśli chcesz szybko poznać przybliżone koszty leasingu i wysokość raty miesięcznej



Awatar użytkownika
Michał Krupiński
PRO
Posty: 2032
Rejestracja: 31 mar 2009, o 19:26

Re: Leasing nowego i stary samochód w rozliczeniu

Post autor: Michał Krupiński »

marcinkar pisze:Jestem zielony i nie wiem czy cos takiego jest praktykowane.
Jeżeli chodzi Ci o to, że to leasingodawca przyjmie Twój stary samochód w rozliczeniu, to coś takiego nie jest praktykowane.

Przyjęcie w rozliczeniu starego pojazdu możesz ewentualnie ustalić z dostawcą nowego samochodu. Wtedy to dostawca/dealer (jeżeli będzie chciał) przyjmie Twój stary samochód i albo Ci wypłaci pieniądze albo ustalicie, że te pieniądze idą jako zaliczka na nowe auto...