Proszę o przykładową ofertę leasingu i pomoc w obliczeniu jej IRR

Pytania podatkowe, wiadomości z branży leasingowej, sprzęt poleasingowy, dyskusje ogólne
Regulamin forum
Forum leasingowe, na którym możesz zapytać o wszystko, co jest związane z leasingiem i wynajmem długoterminowym. Odpowiedzi udzielają eksperci i osoby z branży, ale panuje tu luźna atmosfera bez regulaminowego rygoru, więc nie krępuj się dyskutować. Zachęcamy także do wyrażania swoich opinii o leasingodawcach i dzielenia się swoimi doświadczeniami.
Awatar użytkownika
zielona

Proszę o przykładową ofertę leasingu i pomoc w obliczeniu jej IRR

Post autor: zielona »

Witam

Z racji tego, że jestem zielona w kwestiach leasingu, mam pytanie odnośnie obliczenia IRR leasingu operacyjnego, które są mi potrzebne do celów edukacyjnych ;) Moje fikcyjne przedsiębiorstwo chce skorzystać z oferty leasingu na samochód. Dane są przypadkowe, zaczerpnięte z jakiejś strony internetowej ;)

Cena netto: 100 000 PLN
Okres leasingu: 36 miesięcy
Czynsz inicjalny: 15% - 15 000 PLN
Wysokość raty 2,8% - 2796,52 PLN
Wykup 1% - 1000 PLN

Kombinowałam trochę z obliczeniami IRR w Excelu i wyszedł mi wynik równy 9,47%, którego nie jestem pewna. Prosiłabym o pomoc w obliczeniu IRR, a jeśli oferta okaże się mało atrakcyjna to o jakiś "lepszy przykład" wraz z obliczeniem IRR.

Nie ukrywam, że mam spory problem z tymi wyliczeniami, także będę bardzo wdzięczna za każdą pomoc :)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
// NOTATKA MODERATORA //
Temat wydzielony z wątku:
Jesteś zielony w temacie leasingu? Pytaj śmiało- o wszystko!
Nie krępuj się zadawać pytań! Na tym forum żadne nie zostanie bez odpowiedzi!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Jak otrzymać wiele dobrych ofert leasingu? Wyszukiwarka i Kalkulator

Wyszukiwarka Leasingu - najlepszy i najprostszy sposób, żeby otrzymać dobre i tanie oferty od wielu dobrze ocenianych leasingodawców.
Firmy leasingowe same złożą Ci oferty, bez pośredników.