Weksel i poręczenie majątkowe męża - nie za dużo chcą tych zabezpieczeń?

Pytania podatkowe, wiadomości z branży leasingowej, sprzęt poleasingowy, dyskusje ogólne
Regulamin forum
Forum leasingowe, na którym możesz zapytać o wszystko, co jest związane z leasingiem i wynajmem długoterminowym. Odpowiedzi udzielają eksperci i osoby z branży, ale panuje tu luźna atmosfera bez regulaminowego rygoru, więc nie krępuj się dyskutować. Zachęcamy także do wyrażania swoich opinii o leasingodawcach i dzielenia się swoimi doświadczeniami.
Awatar użytkownika
unisa
Posty: 2
Rejestracja: 17 lut 2015, o 10:18

Weksel i poręczenie majątkowe męża - nie za dużo chcą tych zabezpieczeń?

Post autor: unisa »

Witam wszystkich serdecznie .
Mam na imię Magda i jestem nowa na forum i zielona w temacie leasingu :P
Działalność gospodarczą prowadzę od połowy stycznia 2015 . Leasing będzie dotyczył samochodu do 3,5 tony . Mam zamiar dokonać wpłaty wstępnej w wysokości 30 % . Leasingodawca ( poważnie zastanawiam się nad mLeasing ) żąda ode mnie do rozpatrzenia wniosku oprócz dokumentów rejestracyjnych firmy dodatkowo weksla i poręczenia majątkowego w przypadku braku rozdzielności małżeńskiej . Moim zdaniem trochę za dużo tych zabezpieczeń ? Wyczytałam ,że weksel to raczej standard ale poręczenie majątkowe ? - jak z nimi rozmawiać aby udzieli mi leasingu bez tego dodatkowego zabezpieczenia.
Z góry dziękuje za podpowiedz.
Pozdrawiam


Jak otrzymać wiele dobrych ofert leasingu? Wyszukiwarka i Kalkulator

Wyszukiwarka Leasingu - najlepszy i najprostszy sposób, żeby otrzymać dobre i tanie oferty od wielu dobrze ocenianych leasingodawców.
Firmy leasingowe same złożą Ci oferty, bez pośredników.

Kalkulator leasingu - skorzystaj jeśli chcesz szybko poznać przybliżone koszty leasingu i wysokość raty miesięcznej



Awatar użytkownika
Jarosław Król
Administracja
Posty: 1235
Rejestracja: 1 sty 2010, o 21:32

Re: Weksel i poręczenie majątkowe męża - nie za dużo chcą tych zabezpieczeń?