Ubezpieczenie GAP w leasingu - pytań parę
Re: Ubezpieczenie GAP w leasingu - pytań parę
Pamiętajmy, że szkoda całkowita może być z winy innego kierowcy, wtedy GAP działa bez wyłączeń, które są opisane powyżej. Poza tym, firmy leasingowe naciskają ubezpieczycieli, by w każdym wypadku wypłacali odszkodowanie, wtedy GAP także działa,bo wymaga wpierw rozliczenia z podstawowym zakładem ubezpieczeniowym.
Re: Ubezpieczenie GAP w leasingu - pytań parę
a czy ktos mial juz likwidacje szkody gap i sprawdzil jak to naprawde wyglada ? nie znalazlem takich informacji na forum
Re: Ubezpieczenie GAP w leasingu - pytań parę
No właśnie może finansowy się pochwali jak to wygląda od tej najważniejszej strony.nim pisze:a czy ktos mial juz likwidacje szkody gap i sprawdzil jak to naprawde wyglada ? nie znalazlem takich informacji na forum

OFERTY LEASINGU NA FORUM:
Wyszukiwarka Leasingu | Najprostszy sposób pozyskania ofert leasingu od wielu firm (bez pośredników)
Wyszukiwarka Leasingu | Najprostszy sposób pozyskania ofert leasingu od wielu firm (bez pośredników)
- Jarosław Król
- Administracja
- Posty: 1256
- Rejestracja: 1 sty 2010, o 21:32
Re: Ubezpieczenie GAP w leasingu - pytań parę
To jest jednak forum o leasingu i raczej szybko nie doczekamy się tu takiej opinii.nim pisze:a czy ktos mial juz likwidacje szkody gap i sprawdzil jak to naprawde wyglada ? nie znalazlem takich informacji na forum
Może szybciej na jakimś forum o ubezpieczeniach i motoryzacyjnych uda się znaleźć kogoś kto ma za sobą likwidację szkody z GAP.
Re: Ubezpieczenie GAP w leasingu - pytań parę
Spayker pisze:No właśnie może finansowy się pochwali jak to wygląda od tej najważniejszej strony.nim pisze:a czy ktos mial juz likwidacje szkody gap i sprawdzil jak to naprawde wyglada ? nie znalazlem takich informacji na forum


Właściwie można ubezpieczyć się od wszystkiego, trzeba tylko obliczyć ryzyko, tzn w przypadku GAP obliczono składkę na jakiejś tam wysokości. Przykładem jest ubezpieczenie autocasco - 100 klientów ubezpiecza za średnio 1500 zł swoje samochody, 10% z tej liczby będzie miało szkody częściowe i całkowite. Suma wszystkich składek klientów musi wystarczyć dla tych 10% pechowców


Słuchajcie, ostatnio miałem pomóc (nie pracuję charytatywnie

Pierwszy klient z pakietem AC leasingowym nie miał problemu z likwidacją szkody, ponieważ siłą nabywczą i perswazyjną do likwidacji szkody jest firma leasingowa - to ona naciska ubezpieczyciela do likwidacji szkody bez pewnych ingerencji (czy kierowca nie przekroczył prędkości, miał źle zamocowany ładunek itp,) czyli brak w likwidacji szkody katalogu wyłączeń !!
Drugi klient miał zewnętrzne ubezpieczenie, gdzie katalog wyłączeń miał pierwsze znaczenie - klient przekroczył prędkość o ponad 50 km/h, co udowodnił biegły sądowy powołany przez tego ubezpieczyciela !! Miał ogromne problemy z odszkodowaniem, a umowa leasingu wciąż trwała...
Pierwszy klient z polisą nawet droższą, ale w pakiecie leasingowym: szybsza likwidacja, ubezpieczyciel nie robi takich problemów, bo zależy mu na sprzedaży jak największej ilości polis dla leasingu..
Podobnie jest z GAPem - w leasingu, zwłaszcza z polisami w pakiecie leasingowym działa, bo zawsze jest odszkodowanie, więc z GAPa również będzie

Więc: potrzebna oferta GAP, więcej info, problem z likwidacją szkody ?
finansowy.pl@gmail.com
Re: Ubezpieczenie GAP w leasingu - pytań parę
Zbadałem przez zajomych z branży ubezpieczeniowej. Red Sands to angielska firma ubezpieczeniowa podlegająca angielskiemy nadzorowi ubezpieczeniowemu FSA, z siedzibą na Gibraltarze - zamorskie terytorium Anglii. Nie widzę problemu, każdy podatkowo szuka oszczędności. Za nią jest grupa Hollard, forma światowa z RPA, bardzo duża i dynamiczna.\
Ważni są ich przedstawiciele w Polsce, Autoprotect jest administratorem Red Sands, Wagas Maphre. Wiem, że praca w Wagas jest neiciekawa, ich szef jakiś angol, niewiele kuma w Polsce i ma dziwaczne odskoki. W ostatnich 5 latach, Maphre ,to już trzecia, cz yczwarta firma z którą współpracuję, poprzednie po jakimś czasie rezygnowały ze współpracy. Autoprotect z Red Sands współpracują w Polsce od 4 lat, w Anglii kilka lat dłużęj i współpraca się spokojnie rozwija.
GAPy to ubezpieczenia dobrowolne, produkt dobry, warunki można poczytać i wybrać co komu pasuje, mam większe jednak zaufanie do tego co oferuje Autoprotect.
Kilku dealerów mi móiło, że jak Autoprotect pojazwiałsięu nich z ofertą, to Wagas jakieś skserowane materiały po angielsku dystrybuował, żeby ich dyskredytować - widać inaczej nie potrafią walczyć z konkurencją. Skserowane anonimy to raczej metody mało eleganckie i pokazujące jakimi wsiurami są ci z wagasa.
Ważni są ich przedstawiciele w Polsce, Autoprotect jest administratorem Red Sands, Wagas Maphre. Wiem, że praca w Wagas jest neiciekawa, ich szef jakiś angol, niewiele kuma w Polsce i ma dziwaczne odskoki. W ostatnich 5 latach, Maphre ,to już trzecia, cz yczwarta firma z którą współpracuję, poprzednie po jakimś czasie rezygnowały ze współpracy. Autoprotect z Red Sands współpracują w Polsce od 4 lat, w Anglii kilka lat dłużęj i współpraca się spokojnie rozwija.
GAPy to ubezpieczenia dobrowolne, produkt dobry, warunki można poczytać i wybrać co komu pasuje, mam większe jednak zaufanie do tego co oferuje Autoprotect.
Kilku dealerów mi móiło, że jak Autoprotect pojazwiałsięu nich z ofertą, to Wagas jakieś skserowane materiały po angielsku dystrybuował, żeby ich dyskredytować - widać inaczej nie potrafią walczyć z konkurencją. Skserowane anonimy to raczej metody mało eleganckie i pokazujące jakimi wsiurami są ci z wagasa.
Re: Ubezpieczenie GAP w leasingu - pytań parę
Problemem w GAPie jest to, że program pokrywa różnicę między wartośćią rynkowąz dnia szkody a sumą ubezpieczenia. Często dzieje siętak, że ubezpieczyciel AC zaniżą wartość auta i wypłąca mniej, trzeba bardzo uważać.
Re: Ubezpieczenie GAP w leasingu - pytań parę
Szanowny Panie Marku,keram pisze:Zbadałem przez zajomych z branży ubezpieczeniowej. Red Sands to angielska firma ubezpieczeniowa podlegająca angielskiemy nadzorowi ubezpieczeniowemu FSA, z siedzibą na Gibraltarze - zamorskie terytorium Anglii. Nie widzę problemu, każdy podatkowo szuka oszczędności. Za nią jest grupa Hollard, forma światowa z RPA, bardzo duża i dynamiczna.\
Ważni są ich przedstawiciele w Polsce, Autoprotect jest administratorem Red Sands, Wagas Maphre. Wiem, że praca w Wagas jest neiciekawa, ich szef jakiś angol, niewiele kuma w Polsce i ma dziwaczne odskoki. W ostatnich 5 latach, Maphre ,to już trzecia, cz yczwarta firma z którą współpracuję, poprzednie po jakimś czasie rezygnowały ze współpracy. Autoprotect z Red Sands współpracują w Polsce od 4 lat, w Anglii kilka lat dłużęj i współpraca się spokojnie rozwija.
GAPy to ubezpieczenia dobrowolne, produkt dobry, warunki można poczytać i wybrać co komu pasuje, mam większe jednak zaufanie do tego co oferuje Autoprotect.
Kilku dealerów mi móiło, że jak Autoprotect pojazwiałsięu nich z ofertą, to Wagas jakieś skserowane materiały po angielsku dystrybuował, żeby ich dyskredytować - widać inaczej nie potrafią walczyć z konkurencją. Skserowane anonimy to raczej metody mało eleganckie i pokazujące jakimi wsiurami są ci z wagasa.
po pierwsze po Polsku a po drugie proponowałbym skorzystanie z form odpłatnej reklamy Państwa Firmy.
Pozdrawiam,
Piotr
Re: Ubezpieczenie GAP w leasingu - pytań parę
Witam,
Chciałem odświeżyć temat bo myślę że wiele osób jest zianteresowanych GAP'em
Sam teraz poszukuje, w prawdzie dealer zaoferował mi ale jest on prawie 3 razy droższy niż ten z Autoprotect, i tutaj pytanie czy ktoś ma doświadczenia z Autoprotect Polska?, ktoś likwidował szkodę?
Będę wdzięczny za wszelkie opinie
Chciałem odświeżyć temat bo myślę że wiele osób jest zianteresowanych GAP'em
Sam teraz poszukuje, w prawdzie dealer zaoferował mi ale jest on prawie 3 razy droższy niż ten z Autoprotect, i tutaj pytanie czy ktoś ma doświadczenia z Autoprotect Polska?, ktoś likwidował szkodę?
Będę wdzięczny za wszelkie opinie