Szanowny Panie,motherofhog pisze: ↑8 lip 2021, o 16:24 nie polecam,
W sierpniu kończy nam sie umowa najmu długoterminowego. Od kwietnia jesteśmy w kontakcie z ich przedstawicielem, chcieliśmy leasingować dalej samochód bo dobrze sie nam jezdzi za półtora miesiąca rodzi się dziecko i nie mamy głowy do zmiany samochdou i w tym tygodniu okazało się że :
- zgłosiliśmy szkode (przycierka parkingowa z naszej winy) Odpisali że "o przeprowadzeniu procesu likwidacji tej szkody po zwrocie samochodu do Masterlease", może to nasza głupota ale myśleliśmy że AC nei zostało ruszone w takim razie, ale okazało się że masterlease wypłacił sobie 650 zł które ubezpieczyciel wyliczył po obejrzeniu szkody (wg mowy wszelkie naprawy mają odbywać się w ASO i na oryginalnych częśćiach wieć naprawa raczej byłaby droższa)
- Dziś się okazało że przedstawiciel handlowy już nie ma uprawnien do realeaingowania samochodu a infolinia mnie poinformowała że oni już w zasadzie nie realeasinguja umów Opel Drive Plan.
Podsumowująć na miesiąć przed końcem umowy mamy obicążenie AC z któego nie skorzystaliśmy , i nie mamy samchodu. dodam że z naszej strony nigdy nie nastąpiło żadne opóźnienie w płatności itd.
prosimy o kontakt na opinie@masterlease.pl. Zależy nam na przyjrzeniu się tej sprawie.
Szanowny Panie,Wietnam pisze: ↑9 lip 2021, o 20:01 Ja mam auto w wynajmie długoterminowym i mam pytanie o szkodę.
W czerwcu zgłosiłem szkodę z mojej winy, która została usunięta ( rozbity bok i tył). Natomiast nie przesyłałem dokumentów do Masterlease,bo konsultant mi przekazał informację,że wypisze te dokumenty za mnie. Auto zostało wydane,szkoda usunięta. Czy mam coś jeszcze robić? Czy Masterlease może obciążyć mnie kosztami przy zwrocie auta?
w takiej sytuacji również prosimy o kontakt z nami.