no i stało się -zostałam zwolniona z pracy (branża bankowa).
mam możliwość pracy w branży leasingowej ( w firmie leasingowej z pierwszej dwudziestki ) ale pod warunkiem założenia własnej działalności- dla mnie zupełna nowość.
forma zatrudnienia- współpraca-działalność gospodarcza, samochód służbowy związany z "niską ratą leasingową" a telefon to drobiazg.Sposób wynagradzania:podstawa + prowizja
W związku z tym mam pytanie jaką wysokość podstawy podać aby nie przegiąć-mam 17 letnie doświadczenie w branży bankowej( obsługa firm, analiza kredytowa.)
Podstawa ma mi pokryć min. koszty-ZUS US,ratę leasingową,paliwo, telefon a może coś jeszcze

Proszę o uwagi sugestię na co zwrócić uwagę związując się z firmą leasingową jako pracownik na działalności gospodarczej, o co powinnam dopytać. Jakie są praktyki w tym zakresie w branży?
Czy podać kwotę np 4000,00 +VAT czy brutto jako podstawę?
Bardzo proszę o pomoc i dziękuję za zrozumienie

Pozdrawiam
Anka
ps.
przepraszam, jeżeli wątek jest w nieodpowiednim miejscu ale dział w którym chciałam go umieścić jest dla mnie nieosiągalny
