Liczenie NPV leasingu.

Pytania podatkowe, wiadomości z branży leasingowej, sprzęt poleasingowy, dyskusje ogólne
Regulamin forum
Forum leasingowe, na którym możesz zapytać o wszystko, co jest związane z leasingiem i wynajmem długoterminowym. Odpowiedzi udzielają eksperci i osoby z branży, ale panuje tu luźna atmosfera bez regulaminowego rygoru, więc nie krępuj się dyskutować. Zachęcamy także do wyrażania swoich opinii o leasingodawcach i dzielenia się swoimi doświadczeniami.
Awatar użytkownika
Hiob

Liczenie NPV leasingu.

Post autor: Hiob »

Witam, zaznaczam od razu że jestem początkujący w sprawie leasingu, a wiedzę staram się opierać na dostępnej literaturze. Podczas liczenia NPV posługuję się tabelką (na podstawie książki) w której wypisuje się 1. Opłaty leasingowe z podziałem na okresy, 2. korzyści podatkowe leasingu, 3. Opcja zakupu, 4. Wydatki netto leasingu. Dopiero na podstawie 4ego pola liczę PV leasingu. Moje pytania:
1. W polach Opłat leasingowych (1) powinienem wpisywać opłaty netto czy brutto?
2. W polu 2 "korzyści podatkowe" powinienem posługiwać się tylko wzorem który znalazłem w książce (stopa podatku dochodowego*opłata leasingowa) ?

Pozdrawiam,
Bartek.

Uzyskaj najlepsze możliwe warunki Leasingu i Ubezpieczenia GAP

Wyszukiwarka Leasingu  - Otrzymasz oferty od bankowych leasingodawców. Porównasz warunki i unikniesz kosztownych błędów.

Kalkulator Ubezpieczenia GAP  - Kupisz dobry GAP fakturowy taniej na włąsną rękę.

Awatar użytkownika
Lui
PRO

Re: Liczenie NPV leasingu.

Post autor: Lui »

Co jest założonym przedmiotem leasingu?
Maszyna? Samochód? Samochód osobowy?
Z kryzysem finansowym jest jak z piłką nożną - wszyscy się teraz na nim znają.

OFERTY LEASINGU NA FORUM:
Wyszukiwarka Leasingu | Najprostszy sposób pozyskania ofert leasingu od wielu firm (bez pośredników)

Awatar użytkownika
Hiob

Samochód dostawczy.

Awatar użytkownika
Lui
PRO

Post autor: Lui »

To jak dostawczy to vat zachowuje się neutralnie.