Mam problem i zastanawiam sie co zrobic. Rzecz dotyczy nierzetelnosci dostawcy przedmiotu leasingu (samochod os do 3.5t)
Wzialem cytryne w leasingu. Wybralem opcje fabryczne (znalezli mi egzemplarz z tym co chcialem i taki dotarl do dealera), wybralem tez dodatkowe opcje montowane przez dealera. Samochod odebralem miesiac temu - zaplacilem juz dawno czynsz inicjacyjny, pierwsza rata leasingowa tez poszla.
Teraz okazuje sie, ze handlowiec dealera dal d**y i nie da sie zamontowac poprawnie tego, co chcialem aby bylo. Zaznaczam, iz w czasie rozmow z handlowcem nie mial zadnych watpliwosci co do faktu czy sie da.. Podobnie na pismie - mam w specyfikacji zamowienia samochodu z wybranym dodatkiem, podobnie na fakturze VAT, ktora poszla do leasingodawcy.
Handlowiec probuje sie wykrecic sianem (zaskoczenie

Pytanie jest proste - jak leasingodawca moze nacisnac dealera w przypadku takiej niezgodnosci dostarczonego towaru z zamowieniem/faktura?
Jak ja moge przycisnac?
dzieki za odpowiedzi.