Komunikacja między klientami ma wpływ na jakość usług leasingowych
Regulamin forum
Forum leasingowe, na którym możesz zapytać o wszystko, co jest związane z leasingiem i wynajmem długoterminowym. Odpowiedzi udzielają eksperci i osoby z branży, ale panuje tu luźna atmosfera bez regulaminowego rygoru, więc nie krępuj się dyskutować. Zachęcamy także do wyrażania swoich opinii o leasingodawcach i dzielenia się swoimi doświadczeniami.
Forum leasingowe, na którym możesz zapytać o wszystko, co jest związane z leasingiem i wynajmem długoterminowym. Odpowiedzi udzielają eksperci i osoby z branży, ale panuje tu luźna atmosfera bez regulaminowego rygoru, więc nie krępuj się dyskutować. Zachęcamy także do wyrażania swoich opinii o leasingodawcach i dzielenia się swoimi doświadczeniami.
- FmLeasing.pl
- FmLeasing.pl
- Posty: 929
- Rejestracja: 31 mar 2009, o 13:12
Komunikacja między klientami ma wpływ na jakość usług leasingowych
Okazało się, że internauci mogą doprowadzić do czegoś, co do niedawna mało komu się choćby śniło. Ugięła się przed nimi, przed nami, korporacja, a jej czołowi funkcjonariusze zostali zwolnieni z pracy.
...
Czytaj dalej: Społeczność internetowa może poprawić jakość leasingu
...
Czytaj dalej: Społeczność internetowa może poprawić jakość leasingu
http://www.FmLeasing.pl | Kontakt: news(at)fmleasing.pl
- Michał Krupiński
- PRO
- Posty: 2038
- Rejestracja: 31 mar 2009, o 19:26
Re: Komunikacja między klientami ma wpływ na jakość usług leasingowych
No ja podkreślam, że warto pisać także o przykładach pozytywnych!!!
Ja wiem, że leasing jest tego typu usługą, że jak jest wszystko w porządku, to się nic nie mówi, a nawet się o nim nie pamięta (chyba, że w dniu płatności kolejnej raty...
), ale dlatego tym bardziej namawiam do zamieszczania swoich opinii.
Bo jak się przegląda internet, to dominują opinie negatywne. Może powstać mylące wrażenie, że ten leasing to jakaś demoniczna usługa, a leasingodawcy wysysają krew...
Tymczasem jest tak, że zdecydowana większość klientów jest zadowolona i najczęściej jest tak, że jak ktoś raz skorzystał z leasingu, to korzysta potem ponownie (najwyżej zmienia firmę jak coś było nie do końca tak).
Dlatego przyłączam się do apelu o niepowstrzymywanie się przed umieszczaniem pozytywnych opinii o firmach leasingowych.
Ja wiem, że leasing jest tego typu usługą, że jak jest wszystko w porządku, to się nic nie mówi, a nawet się o nim nie pamięta (chyba, że w dniu płatności kolejnej raty...

Bo jak się przegląda internet, to dominują opinie negatywne. Może powstać mylące wrażenie, że ten leasing to jakaś demoniczna usługa, a leasingodawcy wysysają krew...

Tymczasem jest tak, że zdecydowana większość klientów jest zadowolona i najczęściej jest tak, że jak ktoś raz skorzystał z leasingu, to korzysta potem ponownie (najwyżej zmienia firmę jak coś było nie do końca tak).
Dlatego przyłączam się do apelu o niepowstrzymywanie się przed umieszczaniem pozytywnych opinii o firmach leasingowych.

"Doradca finansowy to człowiek, który obraca twoimi pieniędzmi do momentu, w którym się skończą."
OFERTY LEASINGU NA FORUM:
Wyszukiwarka Leasingu | Najprostszy sposób pozyskania ofert leasingu od wielu firm (bez pośredników)
OFERTY LEASINGU NA FORUM:
Wyszukiwarka Leasingu | Najprostszy sposób pozyskania ofert leasingu od wielu firm (bez pośredników)
- Tomasz Piotrowski
- PRO
- Posty: 1162
- Rejestracja: 2 kwie 2009, o 20:34
Re: Komunikacja między klientami ma wpływ na jakość usług leasingowych
Społeczeństwo obywatelskie!


OFERTY LEASINGU NA FORUM:
Wyszukiwarka Leasingu | Najprostszy sposób pozyskania ofert leasingu od wielu firm (bez pośredników)
Wyszukiwarka Leasingu | Najprostszy sposób pozyskania ofert leasingu od wielu firm (bez pośredników)