Zamiast 1000 zł miesięcznie do urzędu spłacam 1000 zł ratę leasingu samochodu? Dobrze rozumiem?
Regulamin forum
Forum leasingowe, na którym możesz zapytać o wszystko, co jest związane z leasingiem i wynajmem długoterminowym. Odpowiedzi udzielają eksperci i osoby z branży, ale panuje tu luźna atmosfera bez regulaminowego rygoru, więc nie krępuj się dyskutować. Zachęcamy także do wyrażania swoich opinii o leasingodawcach i dzielenia się swoimi doświadczeniami.
Forum leasingowe, na którym możesz zapytać o wszystko, co jest związane z leasingiem i wynajmem długoterminowym. Odpowiedzi udzielają eksperci i osoby z branży, ale panuje tu luźna atmosfera bez regulaminowego rygoru, więc nie krępuj się dyskutować. Zachęcamy także do wyrażania swoich opinii o leasingodawcach i dzielenia się swoimi doświadczeniami.
Zamiast 1000 zł miesięcznie do urzędu spłacam 1000 zł ratę leasingu samochodu? Dobrze rozumiem?
Witam, Jestem zielony w leasingu
Nie wiem za bardzo jak to działa...
Przykładowo:
Chce brać samochód w leasing wartość 40 000 netto.
Podatek dochodowy jaki płacę do urzędu to 1000 zł miesięcznie.
Na jakiej zasadzie to działa?
Czy tym podatkiem dochodowym mogę spłacać ratę leasingu?
Zamiast 1000 zł miesięcznie do urzędu spłacam 1000 zł ratę samochodu? Dobrze rozumiem?
Przykładowo:
Zamiast 1000 zł miesięcznie do urzędu spłacam 1000 zł ratę samochodu? Dobrze rozumiem?
- Tomasz Piotrowski
- PRO
Re: Zamiast 1000 zł miesięcznie do urzędu spłacam 1000 zł ratę leasingu samochodu? Dobrze rozumiem?
Źle rozumiesz.genju2 pisze:Witam, Jestem zielony w leasingu
Przykładowo:
Jaki podatek płacisz? Jeżeli 19%, to ten 1000 zł jest kwotą od Twojego dochodu. Czyli ten dochód wynosi około 5300 zł.
Natomiast rata leasingu jest Twoim kosztem. Czyli ten 1000 zł raty leasingowej pomniejszy Twój dochód do około 4300. Zatem podatek zmniejszy się o 190 zł. Więc do US zapłacisz ok. 810 zł (4300 x 19% = 817 zł)
OFERTY LEASINGU NA FORUM: