Nie wiem o co pytasz, ale chodzi o Przedsiębiorstwo Eksploatacji Rurociągów Naftowych "Przyjaźń" z Płocka. Jedną z najbogatszych firm w Polsce, o której większość zjadaczy chleba nawet nie słyszała... Dodam, że to firma w 100% kontrolowana przez państwo...Spayker pisze:A coś więcej?KOLEC pisze:Wiadomo już, którą firmę wybrał PERN w przetargu na wynajem długoterminowy samochodów?

Niedawno ogłosili przetarg na wynajem długoterminowy około 90 sztuk samochodów.
Kolec, Ten przetarg jest chyba jeszcze nie rozstrzygnięty.
Moim zdaniem to dobrze, że oni wejdą w wynajem długoterminowy, bo - o ile sam przetarg nie będzie ustawiony - to zmniejsza to szansę na przekręty w trakcie eksploatacji tych samochodów.

A, że takie w tej firmie były, to nie powinno chyba nikogo dziwić:
Więcej tuPonad milion złotych za serwisowanie 150 aut rocznie, w większości fabrycznie nowych; dwieście tysięcy złotych za serwisowanie starego auta; wymiana tarcz i klocków hamulcowych po pokonaniu zaledwie 1,3 tys. kilometrów; "przegląd instalacji radiowej" za 1,8 tys. zł to przykłady setek napraw samochodów zlecanych przez państwową firmę z Płocka.
Przedsiębiorstwo Eksploatacji Rurociągów Naftowych "Przyjaźń" z Płocka, w skrócie PERN. Jedna ze strategicznych spółek Skarbu Państwa, pod szczególnym nadzorem służb. Monopolista w odbiorze rosyjskiej ropy dla Polski. Jej park samochodowy to 150 wysokiej klasy aut, w tym terenowe toyoty land cruisery, nissany patrole, a nawet lexus i lancia thesis.
Trochę pamiętam tą sprawę jak się zaczynała - dla mnie najbardziej ordynarny przypadek dotyczył chyba Volkswagena Passata na który w ciągu kilku lat (nie pamiętam dokładnie ile lat, ale niedużo - jakieś 5-7) wydano więcej na przeglądy niż on kosztował nowy w salonie.


Przy wynajmie będzie mniej pola do takich nadużyć.
