a pkt. 1 czyli przeglądy?
wlasnie przyszla umowa smart planu - jak mi ktos napisze jak ją załączyc to chetnie ja tu wrzuce do okreslenia pkt. np. ją dyskredytujacych
Jako korzystający ze SmartPlan-u dopiszę coś od siebie.
Uważajcie na Toyota Leasing Polska Sp z o.o. (SmartPlan jest od nich).
Wszystko jest dobrze do czasu. Ja dostałem od nich błędną fakturę ( wyższa o ponad 2000 zł) niż powinna być.
Wyjaśnienie sprawy, uzyskanie korekty jest nie możliwe. Nie ma u nich takiej opcji. Jest tylko gra na czas, aż w końcu się zmęczysz i odpuścisz.
Faktura wystawiona i według nich masz ją zapłacić. Koniec kropka. A jeżeli nie zapłacisz to będą wysyłali ci ciągle wezwanie do zapłaty. Oplata za każde pismo według cennika 50zł.
Telefony, e-maile nic nie dadzą.
Zgłoszenie uszkodzenia samochodu niestety stało się gigantycznym problemem....Smart plan toyota szczyci się tym, że nic poza paliwem i płynem do spryskiwaczy nie będzie klienta obchodzić i tylko dlatego na smart plan się zdecydowałem. Finansowo korzystna oferta to nie jest, ale wygoda i brak problemów i kompleksowa obsługa miały mi to zrekompensować.... Tym większe moje rozczarowanie....obsługujący smart plan zwodzą, kłamią, grają na czas albo po prostu kpią z klientów.... uzyskanie nr szkody trwało ponad 2 tygodnie (powinno max 24 godziny).I pewnie trwałoby jeszcze dłużej gdyby nie ostrzejsza interwancja.... Najchętniej by nie naprawiali uszkodzonych samochodów, tylko kazali nimi jeździć do końca trwania leasingu....Nie taka była oferta i składane zapewnienia przy zawieraniu umowy....szczerze żałuję i odradzam.... albo chociaż ku przestrodze tym co rozważają tą opcję.... zobaczymy co będzie dalej bo uzyskanie nr szkody to dopiero początek drogi....
Witam
Zetknąłem się w tym produktem i szczerze odradzam:
1. przede wszystkim bardzo drogo, na rynku to chyba jedna z mniej konkurencyjnych ofert....
2. umowa bardzo niekorzystna dla klienta
Na rynku jest bardzo dużo znacznie korzystniejszych ofert, nie warto ulegać sprzedawcą Toyoty, czy Lexusa i tytułu rzekomego uproszczenia załatwienia formalności dać nabrać na taka umowę …...NIE WARTO !!!!
Cześć, ja również bardzo poważne rozważam smartplan Toyoty na Aygo. Nigdy wcześniej nie brałem leasingów i najmów. Trochę mnie Wasze opinie przeraziły. Jeśli nie SmartPlan od Toyoty to od kogo leasing polecacie? Mnie głównie zależy na kosztach w działalności, ale niekoniecznie na wykupie tego samochodu.
Właśnie dziś oddawałem auto z usługi
Smart Plan, pierwszy i ostatni raz.
Przy składaniu wniosku, musiałem przedstawić całą masę dokumentów (kawaler) dobrze że nie chcieli zaświadczenia o niekaralności. Podczas trwania umowy, niby ok, na przeglądzie zauważono przytarcie, widocznie gdzieś ktoś na parkingu, zaznaczono to w protokole. Dziś zdanie auta, rzeczoznawca Dekra ogląda, ogólnie nikt nic nie wie, żadnego potwierdzenia oddania auta. Auto ogólnie trzeba oddać w lepszym stanie jak się je brało. Ja już więcej nie skorzystam z tej opcji.
Rzeczoznawca stwierdził że zderzak do naprawy, przytarcie wielkości kciuka, co było wcześniej zaznaczone na przeglądzie. W salonie nie wiedzą co z tym zrobić. Szybkie zgłoszenie szkody bo inaczej obciąża kosztami naprawy.