to duzo wyjasnia, co do zlego PR-u to mysle ze juz gorzej byc nie moze, na rynku juz od jakiegos czasu huczy od plotek jak sloni, albo sprzedaz albo zamkniecie, jeszcze chyba bankructwa nie bylo.statystyk pisze:Niestety, niemal jedna piąta firm nie robi nic w przypadku wykrycia przestępstwa. Sprawy nie są zgłaszane na policję ani nie są wnoszone powództwa cywilne do sądów. W takich przypadkach firma najczęściej nie chce sobie robić negatywnego PR-u i po cichu zwalnia oszukujących menedżerów.
Katastrofa w Daimler Fleet Management
Regulamin forum
Forum leasingowe, na którym możesz zapytać o wszystko, co jest związane z leasingiem i wynajmem długoterminowym. Odpowiedzi udzielają eksperci i osoby z branży, ale panuje tu luźna atmosfera bez regulaminowego rygoru, więc nie krępuj się dyskutować. Zachęcamy także do wyrażania swoich opinii o leasingodawcach i dzielenia się swoimi doświadczeniami.
Forum leasingowe, na którym możesz zapytać o wszystko, co jest związane z leasingiem i wynajmem długoterminowym. Odpowiedzi udzielają eksperci i osoby z branży, ale panuje tu luźna atmosfera bez regulaminowego rygoru, więc nie krępuj się dyskutować. Zachęcamy także do wyrażania swoich opinii o leasingodawcach i dzielenia się swoimi doświadczeniami.
Re: Katastrofa w Daimler Fleet Management
Re: Katastrofa w Daimler Fleet Management
Uderz w stół a nożyce się odezwą.
Do bzydala
Wymieniłem tych trzech: Filmowiec, zszokowany, barbaros na wcześniejszych stronach już nie szukałem, ale chyba był ktoś jeszcze.

Swoją radę zastosuj z łaski swojej raczej do siebie samego - bo forum dyskusyjne nie jest chyba dla ciebie jeśli wydaje ci się, że nie powinno się krytycznie komentować poprzedzających wpisów.Hoover czemu służy twoja wypowiedź ?
jesli nie interesuje cię ten wątek to nie musisz go czytać i tym bardziej się wypowiadać

nie ośmieszaj się tą górnolotnością, która tu zresztą pasuje jak pięść do oka.żyjemy w kraju demokratycznym i już od 1989 roku nie mamy okupanta,więc pozwól,aby Polacy mogli spokojnie
poruszać bolące ich tematy
zauważyłeś, żebym miał coś przeciwko temu wątkowi i toczonej tej dyskusji? Jeżeli tak to naucz się czytać ze zrozumieniem i przeczytaj jeszcze raz co napisałem.nikt tutaj nikomu nie ubliża i nikogo nie wyzywa,gdyby było dobrze to ten wątek na pewno by nie powstał
Do bzydala
Nie wszyscy oczywiście.Bez przesady Hoover, wpisy : Lui, Tomek_P, leasingomaniak, Mario, Michael, kr, Jerry, ozzy, Liu, Kolec, Spayker to nic, wszyscy twoim zdaniem sa podstawieni?
Wymieniłem tych trzech: Filmowiec, zszokowany, barbaros na wcześniejszych stronach już nie szukałem, ale chyba był ktoś jeszcze.
i to może być najlepsze rozwiązanie.Zawsze administrator forum może sprawdzić IP i będzie wszystko jasne.
- Jarosław Król
- Administracja
- Posty: 1256
- Rejestracja: 1 sty 2010, o 21:32
Re: Katastrofa w Daimler Fleet Management
Hoover, Nie ma sensu bawić się w komisję śledczą.
Jeżeli jest jak piszesz, to osoba ta i tak pogrążyła swoją wiarygodność. Każdy teraz przecież może wrócić do jej wpisów i sam je przeczytać i ocenić.
Może ktoś też stwierdzi, że nie masz racji.
Sprawdzanie IP może nic nie wnieść, bo jedna osoba może pisać z różnych IP.
Jeżeli jest jak piszesz, to osoba ta i tak pogrążyła swoją wiarygodność. Każdy teraz przecież może wrócić do jej wpisów i sam je przeczytać i ocenić.
Może ktoś też stwierdzi, że nie masz racji.
Sprawdzanie IP może nic nie wnieść, bo jedna osoba może pisać z różnych IP.
Re: Katastrofa w Daimler Fleet Management
okJerry pisze:Hoover, Nie ma sensu bawić się w komisję śledczą.
Jeżeli jest jak piszesz, to osoba ta i tak pogrążyła swoją wiarygodność. Każdy teraz przecież może wrócić do jej wpisów i sam je przeczytać i ocenić.
Może ktoś też stwierdzi, że nie masz racji.
Sprawdzanie IP może nic nie wnieść, bo jedna osoba może pisać z różnych IP.
Re: Katastrofa w Daimler Fleet Management
w zaistniałej sytuacji postanawiam opuścić to forum,nie pcham się tam gdzie mnie nie chcą
jeszcze zatęsknicie za moimi trafnymi spostrzeżeniami i uwagami,
nie chcecie skorzystać z mojej mądrości życiowej - trudno
żegnam ,nie proście mnie żebym został
jeszcze zatęsknicie za moimi trafnymi spostrzeżeniami i uwagami,
nie chcecie skorzystać z mojej mądrości życiowej - trudno
żegnam ,nie proście mnie żebym został

Re: Katastrofa w Daimler Fleet Management
Hoover, w tym co piszesz masz duzo racji. Forum dyskusyjne jak sama nazwa mowi sluzy polemice !!!
Gdybysmy wszyscy mieli takie samo zdanie forum nie byloby potrzebne, wystarczylaby jedna strona z informacjami i koniec.
Co do watpliwosci ze jedna osoba uzywa kilka loginow - jak najbardziej mozliwe, tylko nie wiem gdzie sens takiego rozwiazania.
Zeby pokazac ze duzo osob interesuje sie tematem ??? Zapewniam Cie ze jest to naprawde duza grupa zainteresowanych.Sytuacja w jakiej znalezli sie
obecnie pracownicy Daimlera nie nalezy do tych na ktore sie czeka przez wiele lat pracy. Forum u wielu ludzi naprawde obudzilo cicha nadzieje
ze poprzez ta forme uda sie rozwiacac niektore problemy a zycie w tej firmie moze jednak wroci do normalnosci. (i wierz mi ze nie jest to gornolotne gadanie)
Szczegolnie ze dotychczasowe metody wewnetrzne okazaly sie nic nie warte, kontrole,compliace, audyty wewnetrze to niestety wszystko jedna lipa.
"Badania" prowadzone przez ludzi pozbawionych przygotowania merytorycznego, bez wiedzy o biznesie , o zagrozeniach i mozliwosciach wyprowadzania pieniedzy nigdy nie przyniosa oczekiwanego skutku.
Pracownicy compliance - (moje odczucie) - to ludzie ktorzy kiedys pracowali na innych stanowiskach i teraz w ramach restrukturyzacji (mozliwe ze oszczednosci) stali sie nagle compliance officerami, sledczymi czy jak ich tam nazwac.
Sytuacja analogiczna do awansu dyrektora generalnego - do niedawna,ten zamkniety w sobie chlopina klepal kalkulacje na wyposazenie dodatkowe do mercedesow, teraz ma szanse decydowac o kierunku firmy.
Ale wracajac do Hoovera podejzen ze jest to jedna osoba :
Dodatkowo Z doswiadczenia moge powiedziec ze jezyk i sposob formulowania wypowiedzi na tematy "sluzbowe" jest bardzo zblizony dla wielu pracownikow jednej firmy.
Jest to rodzaj slangu budowanego w okreslonym srodowisku, stad zapewne twoje obiekcje co do faktycznej ilosci uczestnikow wypowiedzi.
Jesli chodzi o :
"
Zawsze administrator forum może sprawdzić IP i będzie wszystko jasne.
i to może być najlepsze rozwiązanie.
"
Uwazam ze to rozwiazanie nic kompletnie nam nie udowodni.(z technicznego lub komputerowego punktu widzenia jak kto woli)
Jesli firma posiada jeden publiczny adres ip, to wszyscy wychodza w swiat z tym jednym adresem ip.
Jak ma to rozwiazane Daimler, trzeba byloby spytac informatykow tej firmy, jednak chyba nie jest to tematem tego watku.
To ze forum burzy spokoj kadry kierowniczej DFM wcale mnie nie dziwi, nikt nie lubi czytac o swoich bledach na forum.
Jednak tak naprawde kto to jest kadra kierownicza DFM ??? Kto pozostal w tej firmie kto zna biznes,po fali zwolnien z ostatnich lat.
bzydal - odpowiedz na Twoje pytanie, czy firma nie ma obowiazku zglaszac na policje. Jesli nie jest lamane prawo Panstwa Polskiego to pewnie nie.
Poza tym naglasnienianie spraw zadnej firmie nie sluzy. Jednak istnieja inne instrumenty, ktorymi moze poslugiwac sie firma celem zapobiegania korupcji.
Po to sa wlasnie tworzone procedury, kontrole, dlatego wlasnie kadra kierownicza bierze wysokie wynagrodzenie (to legalne oczywiscie) itd ..z reszta temat juz omawiany w tym watku.
Jesli jednak uwazasz ze sprawiedliwym bylaby kontrola zewnetrzna, ze wewnetrzna komorka compliance to poprostu udawanie sprawiedliwosci i zupelnie nie radzi sobie z tematem(albo nie chce)
to mysle ze Urzad Skarbowy,Panstwowa Inspekcja Pracy,UOKiK a przede wszystkim Securietes and Exchange Commission maja drzwi zawsze otwarte.
Oczywiscie mozna liczyc ze Policja sama podejmie odpowiednie kroki we wspolpracy z prokuratura, szczegolnie ze czesc sledztw rozpoczyna sie od sladu z forow interentowych.
leasingmaniak - nie wiem czy zwrociles uwage na wartosc firmy podawana przez Rzeczpospolita.
Chochlik dziennikarski sie wkradl ?? Czy tez az tak smierdzi zeby drastycznie zanizac cene . A moze oni sprzedaja tylko konczace sie kontrakty ??
Tak czy siak , cena podana przez Rzeczpospolita ma sie nijak do realnej wartosci floty tej firmy.
Na marginesie, zebyscie pamietali ze forum jest dla ludzi nie tylko tych zgorzknialych, ulubione pytania MBL :
"Czy mozna wygrac awans w tenisa ?"
lub
"co wspolnego ma integracja w Tunezji z malowaniem domu ?"
Gdybysmy wszyscy mieli takie samo zdanie forum nie byloby potrzebne, wystarczylaby jedna strona z informacjami i koniec.
Co do watpliwosci ze jedna osoba uzywa kilka loginow - jak najbardziej mozliwe, tylko nie wiem gdzie sens takiego rozwiazania.
Zeby pokazac ze duzo osob interesuje sie tematem ??? Zapewniam Cie ze jest to naprawde duza grupa zainteresowanych.Sytuacja w jakiej znalezli sie
obecnie pracownicy Daimlera nie nalezy do tych na ktore sie czeka przez wiele lat pracy. Forum u wielu ludzi naprawde obudzilo cicha nadzieje
ze poprzez ta forme uda sie rozwiacac niektore problemy a zycie w tej firmie moze jednak wroci do normalnosci. (i wierz mi ze nie jest to gornolotne gadanie)
Szczegolnie ze dotychczasowe metody wewnetrzne okazaly sie nic nie warte, kontrole,compliace, audyty wewnetrze to niestety wszystko jedna lipa.
"Badania" prowadzone przez ludzi pozbawionych przygotowania merytorycznego, bez wiedzy o biznesie , o zagrozeniach i mozliwosciach wyprowadzania pieniedzy nigdy nie przyniosa oczekiwanego skutku.
Pracownicy compliance - (moje odczucie) - to ludzie ktorzy kiedys pracowali na innych stanowiskach i teraz w ramach restrukturyzacji (mozliwe ze oszczednosci) stali sie nagle compliance officerami, sledczymi czy jak ich tam nazwac.
Sytuacja analogiczna do awansu dyrektora generalnego - do niedawna,ten zamkniety w sobie chlopina klepal kalkulacje na wyposazenie dodatkowe do mercedesow, teraz ma szanse decydowac o kierunku firmy.
Ale wracajac do Hoovera podejzen ze jest to jedna osoba :
Dodatkowo Z doswiadczenia moge powiedziec ze jezyk i sposob formulowania wypowiedzi na tematy "sluzbowe" jest bardzo zblizony dla wielu pracownikow jednej firmy.
Jest to rodzaj slangu budowanego w okreslonym srodowisku, stad zapewne twoje obiekcje co do faktycznej ilosci uczestnikow wypowiedzi.
Jesli chodzi o :
"
Zawsze administrator forum może sprawdzić IP i będzie wszystko jasne.
i to może być najlepsze rozwiązanie.
"
Uwazam ze to rozwiazanie nic kompletnie nam nie udowodni.(z technicznego lub komputerowego punktu widzenia jak kto woli)
Jesli firma posiada jeden publiczny adres ip, to wszyscy wychodza w swiat z tym jednym adresem ip.
Jak ma to rozwiazane Daimler, trzeba byloby spytac informatykow tej firmy, jednak chyba nie jest to tematem tego watku.
To ze forum burzy spokoj kadry kierowniczej DFM wcale mnie nie dziwi, nikt nie lubi czytac o swoich bledach na forum.
Jednak tak naprawde kto to jest kadra kierownicza DFM ??? Kto pozostal w tej firmie kto zna biznes,po fali zwolnien z ostatnich lat.
bzydal - odpowiedz na Twoje pytanie, czy firma nie ma obowiazku zglaszac na policje. Jesli nie jest lamane prawo Panstwa Polskiego to pewnie nie.
Poza tym naglasnienianie spraw zadnej firmie nie sluzy. Jednak istnieja inne instrumenty, ktorymi moze poslugiwac sie firma celem zapobiegania korupcji.
Po to sa wlasnie tworzone procedury, kontrole, dlatego wlasnie kadra kierownicza bierze wysokie wynagrodzenie (to legalne oczywiscie) itd ..z reszta temat juz omawiany w tym watku.
Jesli jednak uwazasz ze sprawiedliwym bylaby kontrola zewnetrzna, ze wewnetrzna komorka compliance to poprostu udawanie sprawiedliwosci i zupelnie nie radzi sobie z tematem(albo nie chce)
to mysle ze Urzad Skarbowy,Panstwowa Inspekcja Pracy,UOKiK a przede wszystkim Securietes and Exchange Commission maja drzwi zawsze otwarte.
Oczywiscie mozna liczyc ze Policja sama podejmie odpowiednie kroki we wspolpracy z prokuratura, szczegolnie ze czesc sledztw rozpoczyna sie od sladu z forow interentowych.
leasingmaniak - nie wiem czy zwrociles uwage na wartosc firmy podawana przez Rzeczpospolita.
Chochlik dziennikarski sie wkradl ?? Czy tez az tak smierdzi zeby drastycznie zanizac cene . A moze oni sprzedaja tylko konczace sie kontrakty ??
Tak czy siak , cena podana przez Rzeczpospolita ma sie nijak do realnej wartosci floty tej firmy.
Na marginesie, zebyscie pamietali ze forum jest dla ludzi nie tylko tych zgorzknialych, ulubione pytania MBL :
"Czy mozna wygrac awans w tenisa ?"
lub
"co wspolnego ma integracja w Tunezji z malowaniem domu ?"
Re: Katastrofa w Daimler Fleet Management
Zostawmy już to.Ale wracajac do Hoovera podejzen ze jest to jedna osoba :
- Michał Krupiński
- PRO
- Posty: 2038
- Rejestracja: 31 mar 2009, o 19:26
Re: Katastrofa w Daimler Fleet Management
Mario, Wartość rynkowa firmy może być znacznie niższa niż wartość jej majątku.
"Doradca finansowy to człowiek, który obraca twoimi pieniędzmi do momentu, w którym się skończą."
OFERTY LEASINGU NA FORUM:
Wyszukiwarka Leasingu | Najprostszy sposób pozyskania ofert leasingu od wielu firm (bez pośredników)
OFERTY LEASINGU NA FORUM:
Wyszukiwarka Leasingu | Najprostszy sposób pozyskania ofert leasingu od wielu firm (bez pośredników)
Re: Katastrofa w Daimler Fleet Management
To chyba was zainteresuje:
Pierwszego marca bieżącego roku Paul Gogolinski dołączył do Grupy Business Lease obejmując stanowisko Dyrektora Zarządzającego. Zastąpił Arjana de Bie-Postma, który powróci do Holandii, aby wspierać firmę w dalszej ekspansji jej międzynarodowej działalności.
Na temat tej nominacji kilka słów powiedział Harm Nijlunsing, Dyrektor Generalny Grupy Business Lease: - Jesteśmy zachwyceni mogąc powitać Paula Gogolinskiego w naszym zespole i nie możemy się doczekać, aby dzięki jego bogatemu doświadczeniu, nasza firma w Polsce osiągnęła kolejny etap rozwoju.
Nominacją jest również usatysfakcjonowany sam zainteresowany: - Jestem zaszczycony dołączając do Business Lease i nie będę szczędził wysiłków, aby stać się częścią tradycji i kultury reprezentowanej przez Business Lease oraz by je dalej rozwijać. Fakt, że Grupa Business Lease jest niezależna od banków i producentów samochodów, predestynuje ją do realizacji najbardziej optymalnych form zarządzania parkiem samochodowym dowolnej wielkości. Rozpoczynając pracę dla Business Lease stanowi to dla mnie dodatkową motywację.
Paul Gogolinski ma 49 lat, jest żonaty i ma dwójkę dzieci. Przez ostatnie pięć lat był Dyrektorem Zarządzającym Daimler Fleet Management Polska, wcześniej zajmował stanowiska w spółkach Daimler Financial Services w Wielkiej Brytanii i w Afryce Południowej.
Paul Gogolinski był też jednym z założycieli Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów oraz jego pierwszym prezesem (aż do marca 2008 roku).
Pierwszego marca bieżącego roku Paul Gogolinski dołączył do Grupy Business Lease obejmując stanowisko Dyrektora Zarządzającego. Zastąpił Arjana de Bie-Postma, który powróci do Holandii, aby wspierać firmę w dalszej ekspansji jej międzynarodowej działalności.
Na temat tej nominacji kilka słów powiedział Harm Nijlunsing, Dyrektor Generalny Grupy Business Lease: - Jesteśmy zachwyceni mogąc powitać Paula Gogolinskiego w naszym zespole i nie możemy się doczekać, aby dzięki jego bogatemu doświadczeniu, nasza firma w Polsce osiągnęła kolejny etap rozwoju.
Nominacją jest również usatysfakcjonowany sam zainteresowany: - Jestem zaszczycony dołączając do Business Lease i nie będę szczędził wysiłków, aby stać się częścią tradycji i kultury reprezentowanej przez Business Lease oraz by je dalej rozwijać. Fakt, że Grupa Business Lease jest niezależna od banków i producentów samochodów, predestynuje ją do realizacji najbardziej optymalnych form zarządzania parkiem samochodowym dowolnej wielkości. Rozpoczynając pracę dla Business Lease stanowi to dla mnie dodatkową motywację.
Paul Gogolinski ma 49 lat, jest żonaty i ma dwójkę dzieci. Przez ostatnie pięć lat był Dyrektorem Zarządzającym Daimler Fleet Management Polska, wcześniej zajmował stanowiska w spółkach Daimler Financial Services w Wielkiej Brytanii i w Afryce Południowej.
Paul Gogolinski był też jednym z założycieli Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów oraz jego pierwszym prezesem (aż do marca 2008 roku).
Re: Katastrofa w Daimler Fleet Management
Mario - troche gorzej jezeli firma sama nie zglasza tego do odpowiednich sluzb, (a jesli mamy do czynienia z korupcja - to mysle ze tak - jest to lamanie polskiego prawa) prowadzi sledztwo, gromadzi dane, przesluchuje ludzi, zbiera papiery, raporty, wyciaga wnioski i co...i zamiata sprawe pod dywan.Mario pisze:czy firma nie ma obowiazku zglaszac na policje. Jesli nie jest lamane prawo Panstwa Polskiego to pewnie nie.
Poza tym naglasnienianie spraw zadnej firmie nie sluzy. Jednak istnieja inne instrumenty, ktorymi moze poslugiwac sie firma celem zapobiegania korupcji. Po to sa wlasnie tworzone procedury, kontrole, dlatego wlasnie kadra kierownicza bierze wysokie wynagrodzenie (to legalne oczywiscie) itd ..z reszta temat juz omawiany w tym watku. Jesli jednak uwazasz ze sprawiedliwym bylaby kontrola zewnetrzna, ze wewnetrzna komorka compliance to poprostu udawanie sprawiedliwosci i zupelnie nie radzi sobie z tematem(albo nie chce) to mysle ze Urzad Skarbowy,Panstwowa Inspekcja Pracy,UOKiK a przede wszystkim Securietes and Exchange Commission maja drzwi zawsze otwarte. Oczywiscie mozna liczyc ze Policja sama podejmie odpowiednie kroki we wspolpracy z prokuratura, szczegolnie ze czesc sledztw rozpoczyna sie od sladu z forow interentowych.
to co mozesz zrobic w tej sytuacji, sam zglosic to do US, PIP, UOKiK, SEC - i co im powiesz? prosze panstwa wiem ze cos jest nie tak - skad wiem - POPROSTU WIEM I JUZ!?
Kolec - pewnie ze nas zainteresuje - pieknie, ostatnio byly takie pogloski a tu prosze is official!