autor: JazzyG » 11 wrz 2010, o 15:20
Lui pisze:
No to jest coś normalnego na ten temat, a nie znowu straszenie.
podpisuje si e.
Straszenie, nie straszenie, jeśli klient jest słaby (niski rating ryzyka, zaległości w płatnościach, podejrzana mała firma, sygnały o niedbalstwie i naduzyciach pracowników), to przecież wyjazd za granicę może oznaczać defraudację, narażenie auta, którego właścicielem jest CFM na ryzyko. Głównie stąd potrzeba zgody.
Dodatkowo w przypadku CFM chodzi także o zakres terytorialny usługi serwisu i assistance, a te w 99,9% przypadków to tylko terytorium RP. W niektórych przypadkach CFMy godzą się na pokrycie kosztów ew. interwencji technicznej, ale tylko do wysokości kosztów, jakie poniosłyby w PL. Ktokolwiek miał awarię/szkodę za granicą, a assistance obejmował tylko PL wiedzą, co mówię, bo holowanie nie kosztowało 100€, oj nie

[quote="Lui"][quote="Jerry"]Wasze uwagi zostały uwzględnione w tym artykule, który znajdzie się w FAQ o leasingu:
[link=http://www.forumleasing.pl/viewtopic.php?f=7&t=1915]Samochód leasingowany i wyjazd zagraniczny[/link][/quote]
No to jest coś normalnego na ten temat, a nie znowu straszenie.
podpisuje si e.[/quote]
Straszenie, nie straszenie, jeśli klient jest słaby (niski rating ryzyka, zaległości w płatnościach, podejrzana mała firma, sygnały o niedbalstwie i naduzyciach pracowników), to przecież wyjazd za granicę może oznaczać defraudację, narażenie auta, którego właścicielem jest CFM na ryzyko. Głównie stąd potrzeba zgody.
Dodatkowo w przypadku CFM chodzi także o zakres terytorialny usługi serwisu i assistance, a te w 99,9% przypadków to tylko terytorium RP. W niektórych przypadkach CFMy godzą się na pokrycie kosztów ew. interwencji technicznej, ale tylko do wysokości kosztów, jakie poniosłyby w PL. Ktokolwiek miał awarię/szkodę za granicą, a assistance obejmował tylko PL wiedzą, co mówię, bo holowanie nie kosztowało 100€, oj nie :)